Noob zoekt groep (Den Haag)

Nieuwkomers kunnen zich hier voorstellen, mededelingen over het forum vanaf nu ook hier te vinden.

Plaats reactie
Fame
Secreetknecht
Berichten: 2
Lid geworden op: woensdag 2 januari 2013, 23:44

Noob zoekt groep (Den Haag)

Bericht door Fame »

Ik ben 28 woonachtig in hartje centrum Den Haag en ben recentelijk geinteresseerd geraakt in D&D.

Helaas is er in mijn directe omgeving niemand te enthousiasmeren voor een tabletop RPG (hoezo imago probleem ;P).

Zelf ben ik een COMPLETE noob op dit gebied en zoek dusdoende iemand of een groep om mij te introduceren in de wondere wereld van D&D (in Den Haag). (meespelen, uitleg alles is welkom!)

Nederlands of Engels maakt me niet uit ben in beide vloeiend.
Gebruikersavatar
Wijlen Fandath Ryne
Supreme Grandmaster
Berichten: 3081
Lid geworden op: donderdag 14 oktober 2004, 18:23

Bericht door Wijlen Fandath Ryne »

Welkom op het forum!

In Den Haag gebeurt wel het een en ander - ik zie dat je dat deel van het forum al gevonden hebt. Ik speel zelf in een groep in Schiedam en bij ons kan altijd wel iemand een keertje langs komen om het te proberen, maar misschien vind je dat vanuit Den Haag te ver.
"Fulminictus...Fulminictus....gauw! Geef me het toverboek!" riep de magier, alert als immer

Afbeelding
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

Hoi Fame, welkom op het forum! De reden van dat imagoprobleem is ook een beetje de reden van dit forum... het spelen van RPG games is een obscure hobby geworden. Op verjaardagen kijken mensen je minder vreemd aan als je bekent dat je een fetish hebt voor het eten van appelmoes uit dameslaarzen dan als je begint over je voorliefde voor Tabletop Roleplaying games.
Jambers kan er best een aflevering aan wijden. :)

Reageer eens op een bericht op 'den haag' subforum, er wordt daar nog wel eens gespeeld!
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
Gebruikersavatar
Vincere
Supreme Grandmaster
Berichten: 2447
Lid geworden op: dinsdag 18 mei 2004, 19:30

Bericht door Vincere »

Thekkur schreef:Op verjaardagen kijken mensen je minder vreemd aan als je bekent dat je een fetish hebt voor het eten van appelmoes uit dameslaarzen
Naar wat voor verjaardagen ga jij? :roll:


Dulce et decorum est pro alea mori.
Gebruikersavatar
Rogier
Supreme Grandmaster
Berichten: 2452
Lid geworden op: vrijdag 23 februari 2007, 19:06

Bericht door Rogier »

Waarschijnlijk niet dezelfde verjaardagen waar jij komt Vincere.
Maar misschien vergist Thekkur zich en denkt ie dat hij op een verjaardagsfeest is maar is het gewoon een excentrieke seks/nachtclub, wat ie niet door heeft.
Laatst gewijzigd door Rogier op dinsdag 8 januari 2013, 0:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Rogier
Supreme Grandmaster
Berichten: 2452
Lid geworden op: vrijdag 23 februari 2007, 19:06

Bericht door Rogier »

O ja de rollenspelgroep in Schiedam waar Fandath het over heeft, dat is een heel gezellige groep. Ik ben er ook wel eens geweest, maar nooit meegespeeld eerlijk gezegd.
Gebruikersavatar
Rogier
Supreme Grandmaster
Berichten: 2452
Lid geworden op: vrijdag 23 februari 2007, 19:06

Bericht door Rogier »

Rogier schreef:O ja de rollenspelgroep in Schiedam waar Fandath het over heeft, dat is een heel gezellige groep. Ik ben er ook wel eens geweest, maar nooit meegespeeld eerlijk gezegd.
Ja ja, een primeur!
Gisteren voor het eerst meegespeeld!
Plaats reactie