Ff voorstellen

Nieuwkomers kunnen zich hier voorstellen, mededelingen over het forum vanaf nu ook hier te vinden.

Plaats reactie
Gromdar
Secreetknecht
Berichten: 2
Lid geworden op: maandag 31 december 2012, 18:39

Ff voorstellen

Bericht door Gromdar »

Goededag best roleplayers.
Ik ben Michael en woon in Rotterdam (in de buurt van centraal station). Heb een jaar of 10 geleden eens een avond een gastrol vervuld bij de dnd groep van een paar amerikaanse vrienden, en was toen erg gecharmeerd van het 'spel'.

Onlangs kwam ik weer e.e.a. tegen en heb ik mijzelf een phb aangeschaft. Momenteel ben ik samen met mijn vriendin op zoek naar een groep om mee te gaan spelen die ons ook wegwijs kan maken in dnd. Mijn vriendin is geheel nieuw, en mijn enige ervaring ermee is zoals gezegd 1 avond, 10 jaar geleden.

Eventueel kan er bij ons thuis gespeeld worden, maar elders in de stad is voor ons geen probleem.

Mochten er nog vragen zijn dan hoor ik het wel.
Gebruikersavatar
Wijlen Fandath Ryne
Supreme Grandmaster
Berichten: 3081
Lid geworden op: donderdag 14 oktober 2004, 18:23

Bericht door Wijlen Fandath Ryne »

Welkom op het forum!

Onze groep, SOMS speelt geen DnD, maar het Duitstalige rollenspel DSA (in Nederland bekend als ODM). We zitten in Schiedam, en jullie zijn welkom om een keer te komen kijken. Of dat permanent zou kunnen worden, weet ik nog niet, want de tafel begint aardig vol te raken.

Maar er zijn ook wel andere groepen actief, en die spelen misschien wel DnD (ik houd dat niet zo bij). Kijk bijvoorbeeld eens in de subfora "Party gezocht Rotterdam" of "Spelgroepen Overzicht". Het is wel even wat zoeken, want sommigen zijn wel actief, maar komen niet zo vaak op het forum.
"Fulminictus...Fulminictus....gauw! Geef me het toverboek!" riep de magier, alert als immer

Afbeelding
Gebruikersavatar
Janek
Leenheer
Berichten: 79
Lid geworden op: dinsdag 25 september 2012, 23:08

Bericht door Janek »

In Rotterdam-Oost speelt een groep van 6 nu net haar eerste Pathfinder (DnD 3.5+) campaign, bij mij thuis. Je(jullie) zou(den) als gast(en) een keer kunnen aansluiten om te kijken of je(jullie) het wat vind(en).

We kunnen er sowieso nog 1 iemand bij hebben(twee zou fysiek wel passen maar wordt wel druk). We spelen elke week op maandag van 20:00 tot 23:00. Eens in de drie weken is er bovendien nog een plek extra vrij. Ik weet nu nog niet welke maandag dat is, maar vanavond spelen we, dus kan ik vragen of de rest het ook oke vind als je een keer aanschuift.
Gebruikersavatar
Rogier
Supreme Grandmaster
Berichten: 2452
Lid geworden op: vrijdag 23 februari 2007, 19:06

Bericht door Rogier »

Wijlen Fandath Ryne schreef:We zitten in Schiedam, en jullie zijn welkom om een keer te komen kijken. Of dat permanent zou kunnen worden, weet ik nog niet, want de tafel begint aardig vol te raken.
Zou het dan niet handig zijn om eens een grotere tafel aan te schaffen?

@Gromdar: En natuurlijk welkom op het forum.
Onze geliefde leider zal vast nog wel iets van zich laten horen binnen nu en afzienbare tijd.
Gromdar
Secreetknecht
Berichten: 2
Lid geworden op: maandag 31 december 2012, 18:39

Bericht door Gromdar »

Bedankt voor de leuke reacties allemaal.

Ben zelf vooral geintereseerd in DnD, dus ik denk dat ik je aanbod voor OMD zal moeten afslaan Wijlen Fandath Ryne. Maar iig bedankt.

Ik zal eens kijken hoe maandagen in onze agenda uitkomen qua speeldag. Ik hoor wel ff hoe de rest van je groep er over denkt.
Gebruikersavatar
Janek
Leenheer
Berichten: 79
Lid geworden op: dinsdag 25 september 2012, 23:08

Bericht door Janek »

Ik begreep maandag dat het we toch niet standaard een vaste maandag met minder zijn. Je bent echter wel welkom om een keer aan te schuiven. Nu is het bovendien extra handig omdat we nog maar net begonnen zijn. Als je interesse hebt, stuur me even een PM of een email dan wisselen we verdere info uit.
Plaats reactie