Links sectie van de pagina

Nieuwkomers kunnen zich hier voorstellen, mededelingen over het forum vanaf nu ook hier te vinden.

Plaats reactie
Neanie
Koning
Berichten: 308
Lid geworden op: donderdag 8 november 2007, 13:06

Links sectie van de pagina

Bericht door Neanie »

Hey, de links sectie is geloof ik een beetje verouderd... Mandragon is al een tijdje plat.
Maar ik was daar aan het kijken omdat ik graag een nieuwe voor wil dragen om toe te voegen: http://www.rondaksportal.com
Ik speel daar al jaren en we zijn momenteel druk aan het werk de site wat te moderniseren en aan de zoekresultaten te werken aangezien we praktisch onvindbaar zijn op google. dus links helpen...
Bij gebrek aan beter zou dit momenteel als banner kunnen dienen: http://www.rondaksportal.com/images/ron ... _title.gif

Hmm, misschien dat er wel meer dood zijn, eens zitten klikken en zijn geloof ik nog 4 dooie. Morgenster? eternalwar? etc.
Gebruikersavatar
Tarmba
Ridder
Berichten: 168
Lid geworden op: dinsdag 6 januari 2009, 11:34

Bericht door Tarmba »

De site van De morgenster is idd een dode link, maar er is een Morgensterfan site op FB, waar een aantal oud leden zitten.... waar hoofdzakelijk momenteel de regels en eerste 8 avonturen van het Oog Des Meesters word gedeeld.... Tis buiten dat niet echt actief...
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

Oh goed dat je het zegt Neanie, ik kijk niet zo heel vaak meer op de hoofdpagina. Is sowieso nogal verouderd zie ik. :) Ik wil met alle liefde jullie link er tussen zetten.

Heb even rondgeneusd op de site -play by post is hoe het ooit bij mij allemaal begon- maar ik kan niet echt een voorbeeld vinden van hoe het er uit ziet/werkt... dan is het invullen van zo'n grote hoeveelheid informatie om je aan te melden wel een beetje een drempel!
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
Neanie
Koning
Berichten: 308