Links sectie van de pagina

Nieuwkomers kunnen zich hier voorstellen, mededelingen over het forum vanaf nu ook hier te vinden.

Plaats reactie
Neanie
Koning
Berichten: 308
Lid geworden op: donderdag 8 november 2007, 13:06

Links sectie van de pagina

Bericht door Neanie »

Hey, de links sectie is geloof ik een beetje verouderd... Mandragon is al een tijdje plat.
Maar ik was daar aan het kijken omdat ik graag een nieuwe voor wil dragen om toe te voegen: http://www.rondaksportal.com
Ik speel daar al jaren en we zijn momenteel druk aan het werk de site wat te moderniseren en aan de zoekresultaten te werken aangezien we praktisch onvindbaar zijn op google. dus links helpen...
Bij gebrek aan beter zou dit momenteel als banner kunnen dienen: http://www.rondaksportal.com/images/ron ... _title.gif

Hmm, misschien dat er wel meer dood zijn, eens zitten klikken en zijn geloof ik nog 4 dooie. Morgenster? eternalwar? etc.
Gebruikersavatar
Tarmba
Ridder
Berichten: 168
Lid geworden op: dinsdag 6 januari 2009, 11:34

Bericht door Tarmba »

De site van De morgenster is idd een dode link, maar er is een Morgensterfan site op FB, waar een aantal oud leden zitten.... waar hoofdzakelijk momenteel de regels en eerste 8 avonturen van het Oog Des Meesters word gedeeld.... Tis buiten dat niet echt actief...
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

Oh goed dat je het zegt Neanie, ik kijk niet zo heel vaak meer op de hoofdpagina. Is sowieso nogal verouderd zie ik. :) Ik wil met alle liefde jullie link er tussen zetten.

Heb even rondgeneusd op de site -play by post is hoe het ooit bij mij allemaal begon- maar ik kan niet echt een voorbeeld vinden van hoe het er uit ziet/werkt... dan is het invullen van zo'n grote hoeveelheid informatie om je aan te melden wel een beetje een drempel!
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
Neanie
Koning
Berichten: 308
Lid geworden op: donderdag 8 november 2007, 13:06

Bericht door Neanie »

Precies het soort drempels waar momenteel aan gewerkt wordt. site is in de jaren 90 gebouwd en sinds dien weinig meer aan gebeurd. Ik geloof dat er achter de schermen een volledig nieuwe met de huidige techniek gemaakt wordt.

Heel simpel gezegd krijg je een soort mailbox per spel waar je in gaat.
Als spelleider geef je een setting beschrijving en instructies wat je van de karakters verwacht. Als speler doe je vervolgens dus zoiets maken en daarmee aanmelden. Verder kun je als spelleider er voor kiezen of ook niet spelers zich aan kunnen melden om mee te lezen(lurken). En bij ieder bericht kun je dus kiezen naar welke spelers het gaat, om bv zo de kennis apart te houden bij party splits. En of de lurkers het mogen krijgen. En verder zit er dobbelsteen support in, en kun je de kaarten aan je spel hangen etc.
Is een relatief kleine maar gezellige gemeenschap die ook zo nu en dan bijeenkomsten organiseert. Portalfest in Amerika of Canada(oprichter van de site is Canadees) en JemCon in Europa(meestal Engeland of Trondheim)
Plaats reactie