War of the ring

Nieuwkomers kunnen zich hier voorstellen, mededelingen over het forum vanaf nu ook hier te vinden.

Plaats reactie
rpponsen
Secreetknecht
Berichten: 1
Lid geworden op: zaterdag 25 oktober 2014, 18:53

War of the ring

Bericht door rpponsen »

Hoi ik heb onlangs het spel war of the ring gekocht van de makers van 999. Zijn er leden die dit wel eens spelen. Ik (50) en mijn vrouw (43) zouden het leuk vinden om dit met andere te spelen.
Gebruikersavatar
Wijlen Fandath Ryne
Supreme Grandmaster
Berichten: 3081
Lid geworden op: donderdag 14 oktober 2004, 18:23

Bericht door Wijlen Fandath Ryne »

Een beetje laat, maar welkom op het forum!

We spelen bordspellen en rolenspellen. Voor bordspellen proberen we meestal hier mensen bij elkaar te krijgen. War of the Ring hebben we eerder wel eens gespeeld. We vonden het een sfeervol en fraai uitgevoerd spel, maar we waren er wel lang mee bezig en vonden het ook best ingewikkeld.
Ik den dat er best een paar mensen te vinden moeten zijn om het nog eens te proberen.
"Fulminictus...Fulminictus....gauw! Geef me het toverboek!" riep de magier, alert als immer

Afbeelding
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

hoi rpponsen welkom op het forum! we hadden de laatste keer - begin januari- de intentie om het spel gelijk nog een keer te gaan spelen om de regels niet te vergeten, maar dat is tot nu toe mislukt. Was wel een leuk spel dus!
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
Gebruikersavatar
Vincere
Supreme Grandmaster
Berichten: 2447
Lid geworden op: dinsdag 18 mei 2004, 19:30

Bericht door Vincere »

Zijn jullie bereid om daarvoor te reizen? Ik denk dat er geïnteresseerden zijn maar Tholen is wel een eindje weg voor de meesten!


Dulce et decorum est pro alea mori.
Gebruikersavatar
Tarmba
Ridder
Berichten: 168
Lid geworden op: dinsdag 6 januari 2009, 11:34

Bericht door Tarmba »

Ik heb wel voor (ja schrik niet) 3 hele euro's van 999 games "In De Ban Van De Ring" inclusief uitbreiding (Isengard & Bree) gekocht.... War Of The Rings ken ik alleen als PC game (en loopt vast als er ondooie verschijnen, lastig als je op Nazgul jacht ben... ik bedoel op jacht naar Gollum in Nazgul bolwerk) maar wat het wel deed (nooit meer verder gegaan, maar de Gimli/Dwerg gedeelte werkte verders perfect) was best wel cool...

ook nog een tijdje Lord Of The Rings Online gespeeld, maar gekapt dat ze om de haverklap poet wilde, voor allerlei dingen.... spel zelf was wel 'verslavend'

Verders heb ik ook de Hobbit versie van 999games gespeeld, schijnt bij In De Ban Van De Ring te horen, snapte er weinig van in ieder geval .. maar ja dat heb ik al bij de films dat ik de Hobbit ineens niet meer snapt :oops: :P
Plaats reactie