Rotterdame Roleplaying groep op FaceBook

Nieuwkomers kunnen zich hier voorstellen, mededelingen over het forum vanaf nu ook hier te vinden.

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Janek
Leenheer
Berichten: 79
Lid geworden op: dinsdag 25 september 2012, 23:08

Rotterdame Roleplaying groep op FaceBook

Bericht door Janek »

Gebruikersavatar
v1nce
Hero
Berichten: 1487
Lid geworden op: zondag 2 mei 2010, 22:07

Bericht door v1nce »

Hoewel ik er altijd zeer voor ben als meer RPGers elkaar vinden en daadwerkelijk ook met elkaar gaan spelen,.. we hadden het er net over in een andere thread dat het feit dat dit forum langzaam doodbloed wl. veel te maken heeft met FB.

@Janek, zou je kans zien om dit forum te promoten in die Facebook groep? :) Immers ik zie het nut van beidden en ook waar ze elkaar kunnen aanvullen. Langere posts, sessieverslagen, discussies, informatie en technische dingen van algemeen nut etc lenen zich beter voor een forum terwijl bijv. oproepen of korte berichtten die snel gelezen moeten worden wl. beter op FB gedeeld kunnen worden.
Gebruikersavatar
Janek
Leenheer
Berichten: 79
Lid geworden op: dinsdag 25 september 2012, 23:08

Bericht door Janek »

Wat ik mis bij dit forum een meer gebruiksvriendelijke mobiele interface. Dat ontbreekt en is reden voor mij om hier minder aanwezig te zijn.

FB is bovendien handig omdat je dan een deel van de mens achter de berichten kunt zien, zoals de naam en bijna altijd wat foto's. Dat maakt contact leggen en onderhouden vind ik fijner.
Gebruikersavatar
Wijlen Fandath Ryne
Supreme Grandmaster
Berichten: 3081
Lid geworden op: donderdag 14 oktober 2004, 18:23

Bericht door Wijlen Fandath Ryne »

Facebook is evil.
"Fulminictus...Fulminictus....gauw! Geef me het toverboek!" riep de magier, alert als immer

Afbeelding
Gebruikersavatar
Janek
Leenheer
Berichten: 79
Lid geworden op: dinsdag 25 september 2012, 23:08

Bericht door Janek »

Klopt, en ...
Gebruikersavatar
klaasel
Ridder
Berichten: 130
Lid geworden op: maandag 13 februari 2012, 16:51

Bericht door klaasel »

Denk dat dit forum kwetsbaarder is dan Facebook... alleen weten minder mensen van het bestaan ervan. Ik ga me aanmelden. Kan me dan niet meer verschuilen achter mijn nickname :)
Gebruikersavatar
Tarmba
Ridder
Berichten: 168
Lid geworden op: dinsdag 6 januari 2009, 11:34

Bericht door Tarmba »

Zelfs dat ken... een nickname op fb
Tenslotte hoef je geen id af te staan 8)
Plaats reactie