Hello there, een nieuwe diceroller!

Nieuwkomers kunnen zich hier voorstellen, mededelingen over het forum vanaf nu ook hier te vinden.

Plaats reactie
TheRedPaladin
Horige
Berichten: 6
Lid geworden op: dinsdag 23 mei 2017, 21:56

Hello there, een nieuwe diceroller!

Bericht door TheRedPaladin »

Hello there, fellow travelers.

Of liever één goedeavond. Ik ben sindskort aan de slag met Dungeons and Dragons en wil eigen al langere tijd aan de slag met TableTop rpg's.

Na een tijd je zoeken kwam ik op jullie forum terecht en zag dat het een leuke groep was om kennis te maken met de PnP scene in Rotterdam.

Ik heb altijd jaren vol verwondering gekeken naar sessies op Youtube en ben een grote fan van Roleplaying games. Maar vond nooit een groep om aan de slag te gaan. Dus ga ik nu op pad, op zoek naar een groep mensen die deze ouwe newbie willen verwelkomen.

Ik heb vooral interesse in DnD 5th en wil ook een keer iets met Whitewolfs Vampire the masquarade doen en iets met Post-Apoc setting. Maar goed, begin bij het begin!

Ik ben nu met het Playerhand boek gegonnen en ben met twee deelnemers uit vrijwilligers werk met een mini sessie begonnen. Ik sta voor alle tips open!

Ik wil jullie allemaal een fijne avond toe en VRAAG MAAR RAAK! Ik kijk naar onze uitwisselingen uit!
Gebruikersavatar
v1nce
Hero
Berichten: 1487
Lid geworden op: zondag 2 mei 2010, 22:07

Bericht door v1nce »

Hey welkom! We kunnen zeker wel wat meer active posters gebruiken op dit forum! Op zich komen echt wel met regelmaat mensen hier om aansluiting te vinden bij een groep en zijn er genoeg groepen in Rdam e.o. actief. Ik vermoed/schat dat zo een 12 a 30 spelers per jaar via dit forum een groep vinden. Maar zoals bij alle online fora zijn er tegenwoordig erg veel minder posts dan een jaar of 10 of zelfs 5 geleden, dus altijd leuk als je iets te melden hebt over RPG of andere zaken. :)

Overigens, hoe oud ben je? Welke wijk van Rdam woon je? GM je of ben je speler?
TheRedPaladin
Horige
Berichten: 6
Lid geworden op: dinsdag 23 mei 2017, 21:56

Bericht door TheRedPaladin »

v1nce schreef:Hey welkom! We kunnen zeker wel wat meer active posters gebruiken...?
E'llo. 29, op weg naar 30. Ik been woonachtig randje Bloemhof. Loop afstand zuidplein.

Ik werk met vrijwilligers organisaties en kan ruimtes regelen en als de verbouwing klaar is zelfs mensen thuis verwelkomen.

Ik ben een speler, maar vind GM wel interessant. Ik ben nu een korte mini adventure aan het schrijven voor een groep met twee autisten. Die intresse hebben in het spelen. Echter was de jongen die wilde DMén snel overprikkelt dus neem ik het over.
Plaats reactie