Spelgroep Trolhamer Spellendag 31 augustus 2019

Nieuwkomers kunnen zich hier voorstellen, mededelingen over het forum vanaf nu ook hier te vinden.

Plaats reactie
Lord Xcapobl
Ridder
Berichten: 225
Lid geworden op: dinsdag 23 mei 2006, 22:49

Spelgroep Trolhamer Spellendag 31 augustus 2019

Bericht door Lord Xcapobl »

Hoi allen!

Na wederom een geslaagde spellendag afgelopen mei kan een vervolg natuurlijk niet uitblijven. De eerstvolgende (met verruimde speeltijden):

Zaterdag 31 augustus.
12:00 t/m 22:00 uur.


Weer in Stichting De Nieuwe Nachtegaal, in Rotterdam Charlois (Zuid). Rotterdam Zuidplein, paar bushaltes, stukje lopen. Ook gratis parkeergelegenheid rondom.
Entree €5,- om mee te delen in de huur van de locatie.
Van tevoren even aanmelden bij mij of mijn vrouw (die alleen niet in dit forum deelt, maar wel op Facebook zit). Na aanmelding ook introducées mee willen nemen, zijn we niet moeilijk in, laat gewoon even weten.
Zelf snacks en drinken mee nemen. Avondeten zelf meenemen, of aangeven dat je in de grote bestelling mee wilt doen (is al een beetje een gezellige traditie geworden om gezamenlijk te eten, en daar wat voor te bestellen bij een lokale thuisbezord-aangesloten eettent, vandaar ook aanmelden en tevoren bestelling doorgeven, zodat we dit allemaal kunnen regelen).

Zie ook https://www.facebook.com/spelgroeptrolhamer/ als je aan Gezichtsboek doet.

Veel plezier. Veel spellen (zeker als je er zelf ook wat meeneemt en uitlegt).



Gaan we jou ook (weer) zien?
:D
Gebruikersavatar
Wijlen Fandath Ryne
Supreme Grandmaster
Berichten: 3081
Lid geworden op: donderdag 14 oktober 2004, 18:23

Bericht door Wijlen Fandath Ryne »

Ik ben er bij!
"Fulminictus...Fulminictus....gauw! Geef me het toverboek!" riep de magier, alert als immer

Afbeelding
Gebruikersavatar
Vincere
Supreme Grandmaster
Berichten: 2447
Lid geworden op: dinsdag 18 mei 2004, 19:30

Bericht door Vincere »

Leuk dat het een succes is en blijft! :)


Dulce et decorum est pro alea mori.
Lord Xcapobl
Ridder
Berichten: 225
Lid geworden op: dinsdag 23 mei 2006, 22:49

Bericht door Lord Xcapobl »

Zeker leuk.

Soms wel even zoeken naar de juiste datum (een keer net in de vakantieperiode gezeten... 7 man). Maar in het algemeen is het gezellig druk, zo rond de 20, en worden er nog wel eens heel wat verschillende spellen gespeeld.

Ook grappig om te zien dat er echt een harde kern is, een vaste groep van 12, 16 mensen, en die nemen steeds weer anderen mee, sommige die je een keer of twee weer terug ziet omdat die datum beter uitkomt en zo.

Ja, we mogen zeggen dat het loopt.
Plaats reactie