De plotselinge verdwijning van de vorige site van het RRPG

Nieuwkomers kunnen zich hier voorstellen, mededelingen over het forum vanaf nu ook hier te vinden.

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

De plotselinge verdwijning van de vorige site van het RRPG

Bericht door Thekkur »

Vorige keer werd het forum van het RRPG best aardig bezocht, totdat het plotseling was verdwenen... Daarbij was de volledige database van het forum verloren gegaan, inclusief alle zich langzaam ontwikkelende vehalen en de groeiende gemeenschap. De site bestond toen uit verschillende hosts, en bij een van de twee whad ik over het hoofd gezien dat ik perse een indexpagina moest maken (ondanks dat ik die niet gebruikte). Geen waarschuwing, hatjikidee in een keer verwijderd. Lang leve Spaceports.

Dat zal niet weer gebeuren. Bovendien zal het forum een heel stuk betrouwbaarder zijn dan het vorige. Spaceports had heel veel downtime, en dat heb ik hier nog niet meegemaakt. Jammer van de reusachtige banner, maar die moet je maar even negeren. Als de site een beetje loopt zal ik overwegen hostingruimte aan te schaffen.
Murdoc
Koning
Berichten: 352
Lid geworden op: dinsdag 18 mei 2004, 23:29

Bericht door Murdoc »

Hatsikidee! We doen weer mee! 8)
DrCaligari
Supreme Grandmaster
Berichten: 1512
Lid geworden op: woensdag 26 mei 2004, 19:11

Bericht door DrCaligari »

ik heb je email over het bestaan van de site flink geforward (ondanks mijn gebrek aan vrienden)
I have seen things you people wouldn't believe, I've seen bots on fire of the edge of the interwebs...
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

Hahah, er zijn inderdaad wel heel veel mensen die zich na jouw forward hebben aangemeld ;)
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
DrCaligari
Supreme Grandmaster
Berichten: 1512
Lid geworden op: woensdag 26 mei 2004, 19:11

Bericht door DrCaligari »

do not mock me
I have seen things you people wouldn't believe, I've seen bots on fire of the edge of the interwebs...
Plaats reactie