Een meeting

Nieuwkomers kunnen zich hier voorstellen, mededelingen over het forum vanaf nu ook hier te vinden.

Gebruikersavatar
Vincere
Supreme Grandmaster
Berichten: 2447
Lid geworden op: dinsdag 18 mei 2004, 19:30

Bericht door Vincere »

Tja, tot eind mei begeleid ik de internationale studenten met hun case study. Juni heb ik bijna helemaal vrij op het 25 jarig huwelijk van mijn ouders na, en eind juni, begin juli ga ik op stage, dus dat schrapt een hoop weg. Mind you, het is lastig ver vooruit te kijken, en ik zou een meeting een wat hogere prioriteit geven dan andere dingen. Misschien zijn on-the-fly meets voorlopig wat handiger - gaat er niet nog iemand verhuizen binnenkort? ;)


Dulce et decorum est pro alea mori.
Lord Xcapobl
Ridder
Berichten: 225
Lid geworden op: dinsdag 23 mei 2006, 22:49

Bericht door Lord Xcapobl »

Tsja, een meeting. Lijkt mij ook leuk. Ik weet alleen wel dit; ik heb werkweekenden, en in heb reguliere sessies in de niet-werkweekenden. Als ik de sessies wil verschuiven (of zelfs die groep mee wil brengen) heb ik daar ongeveer een week of twee voor nodig, zodat iedereen kan worden gebeld, gemaild, ge-SMSt, en antwoord terug kan geven. Om mijn werkweekend te verschuiven of vrij te krijgen is het tactischer om er minstens vier weken tevoren mee te beginnen. Om het nu dus nog te gaan hebben over een meeting in mei, terwijl de sociale agenda (en de werkagenda) bij de moderne mens steeds sneller volloopt...

Wat is er mis mee om te zeggen:

Zondag 30 augustus?

Geeft mensen meer dan genoeg tijd om te regelen die dag ook vrij te zijn. Geeft een eventuele gastheer meer dan genoeg tijd om tegen die tijd opgeruimd te zijn en eventuele boodschappen te hebben gedaan, of er is zelfs genoeg tijd om een andere locatie te regelen zoals dat scouting huisje waar we in een grijs verleden hebben gezeten. De meeste communicatie is dan wel afgerond naar werkgevers en vaste groepen toe.
En natuurlijk weet ik ook dat deze draad niet gisteren is gestart, maar eerder. Alleen is de realiteit ook zo, dat de frequentie van bezoek aan, en posten op, dit forum wat lager ligt dan bij andere fora. Is ook iets om rekening mee te houden. er zijn wat?... vier of vijf vaste bezoekers die met enige regelmaat komen en berichten plaatsen? Dan heeft het voor de rest ook wat meer tijd nodig om te zien dat er wat gebeuren gaat. Of een actieve 'reclame campagne', zoals een moderator die met een geprikte datum in de hand een bericht naar de gehele ledenlijst verstuurt. moet er wel een datum zijn, en een locatie.

My 2 cts worth.
v1nce

Bericht door v1nce »

Ha ha ha! :lol:
30 Augustus zeg je?! 2011 or 2012? Excuses dat ik beetje dubbel lig. Maar is niet richting jou of welk persoon dan ook. Jij probeert in ieder geval iets te bewerkstelligen en dat is positief! Daar voor, mijn complimenten.

Maar mijn god, ik vind het gewoon een beetje absurd dat iedereen onder zulke bizarre tijdsdruk zit en hun hele leven bijna lijkt ingepland... Schijnbaar ben ik de enige die dat als tragi-komisch zie, nou ja Caligari ook dan.
Ik heb mijn mogelijk dagen bij Doodle ook maar ingevuld he he,..

Ik denk dat ik maar een t-shirt ga laten maken met 'F*ck Druk!' er op. :wink:

Nou ja even serieus, misschien is het wel goed om in keer in de 6 maanden een meeting te hebben met vaste data, bijv. De laatste Zondag van Augustus en de Eerste Zondag van November (ik roep maar wat). Als je die data dan uberduidelijk op de frontpage van de site zet, dan kan iedereen er ten alle tijde (en hebben ze maanden de tijd om hun Groot tantes' Kat zijn Fysiotherapeute op de hoogte te stellen) er rekening mee houden en zijn deze threads (en kleine decepties die er mee gepaard gaan) totaal overbodig.
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

Hey LordX! Das een tijd geleden :) Beetje lopen lurken?
Wel goeie suggesties, waarom idd niet wat verder vooruit plannen en evt zelfs data vastzetten!
Ik zelf ben ook de 30e nog weg, lange tidj daarna. Nogmaals: mijn afwezigheid hoeft natuurlijk geen belemmering te zijn iets te organiseren!
Mijn ervaring is dat na de zomer-recessie meestal een hoop weekenden weer open staan.

@v1nce: de weekenden heb ik welliswaar volgeplanned, de meeste weken zijn leeg. met een vaste relatie en een hoop hobbies/vrienden en ook vrijetijdsbestedingen waar ik snel een volledig weekend voor uittrek (speleo-en/canyoningen ga je niet ff een dagje doen) komt rpg-en op de tweede plaats. of nog verder op die lijst... maar dat lijkt me geen reden om te discussieren! of laten we dat dan in een ander topic doen :)

@cali: jawel. als je maar van mijn kratte ablijft! dieverij pikken wij hier niet. :twisted:
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
v1nce

Bericht door v1nce »

@ Thekkur, hey die discussie begon en heeft alles met het feit te maken dat we proberen een meet te realiseren, lijkt me best relevant voor deze thread. Anders kunnen we gewoon net zo goed alleen elke maand de Doodle opnieuw invullen en wederom geen meet hebben.

Ik was zo eventjes de thread aan het doorscannen van begin tot eind en moest concluderen:

Het leven is hilarisch!!! Ha aha haaaa! :lol:

Ruim voor Mei 2006 was er sprake van in deze thread (en anderen) dat we eens een meeting zouden organiseren. Ruim 3! jaar later is het resultaat:

1. Ruzie
1. Gozer die veel met die ruzie te maken had is permanent opgezouten van dit forum.
1. Meeting met 16 bezoekers (jaren geleden inmiddels).
5 Paginas aan plannen, data en discussie over meetings,..

D'as toch lache he he?! :D :lol: Je kan altijd beter lachen.

"Always look on the Bright side of life!! Tudum tudum tudumdidumdiduum!"

Zo en nu ga ik wat jatte!!! ;) Nee hoor, ik heb niks nodig momenteel.
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

:lol: wat een fucking mooi weer buiten. Roleplayen is iets voor de winter, zullen we het verzetten naar december 2014? :)

Afijn, die discussies houden in elk geval het forum levendig!
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
v1nce

Bericht door v1nce »

Ach ja, zo kan het idd ook zien Thekkur! :) Ik vandaag uren in de zon zitten brommernerden en uren op een terras doorgebracht. :) Is denk ik op een dag als vandaag toch stuk leuker dan binnen met medeRPGnerds te meeten.

Ik denk dat daarmee dan de meeting van de baan is en het meetingplan dood. Sowieso voor de korte en middellange termijn als ik het goed heb begrepen, wie weet over een half jaar of zo.
Plaats reactie