Een meeting

Nieuwkomers kunnen zich hier voorstellen, mededelingen over het forum vanaf nu ook hier te vinden.

Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

@v1nce: zolang het geen lelijke dingen zijn vind ik het goed. moet je wel zelf je kansel (en je partijvlaggen) meenemen!

We richten dan ook een boxring in voor het science vs humanism debat en draaien de muziek van 'the wrestler'.

Maar back to topic:

1: wie zouden er komen/uitgenodigd worden
2: waar zouden we het houden


mijn idee:
1: ik denk forum bezoekers, geen eindeloze lijst mensen die ooit hebben ingeschreven.
2: het clubhuis (zoals vorige keer) heeft weer m'n voorkeur bij een grotere groep (vanaf 15?) makkelijk te bereiken, ruim-verschillende ruimtes, en een bar :D
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
Gebruikersavatar
Vincere
Supreme Grandmaster
Berichten: 2447
Lid geworden op: dinsdag 18 mei 2004, 19:30

Bericht door Vincere »

Heb ik toch wat in gang gezet :)


Dulce et decorum est pro alea mori.
v1nce

Bericht door v1nce »

Lelijk? Huh, weet niet of ik het nog volg. Maar ik zal maar effe aannemen dat dat ook een grapje was.

@ Vincere, ja, is een leuk idee, maar "i'll believe it when i see it" (of read about it mocht ik toch niet komen). Zoals jijzelf al aangaf,.. is namelijk niet de eerste keer dat er een idee gelanceerd werd in die bij idee bleef, maar neemt niet weg dat een leuk idee is! :)
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

v1nce schreef:Lelijk? Huh, weet niet of ik het nog volg. Maar ik zal maar effe aannemen dat dat ook een grapje was.

@ Vincere, ja, is een leuk idee, maar "i'll believe it when i see it" (of read about it mocht ik toch niet komen). Zoals jijzelf al aangaf,.. is namelijk niet de eerste keer dat er een idee gelanceerd werd in die bij idee bleef, maar neemt niet weg dat een leuk idee is! :)
natuurlijk was dat een grapje! bovendien: je mag best lelijke dingen zeggen, zolang ik het er maar mee eens ben :twisted:

zou jij trouwens naar rotterdam zuid komen als er een meeting is?
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
v1nce

Bericht door v1nce »

Over komen, misschien wel, hangt een beetje af van dag en zo, ik werk elke Zaterdag tot 13:30, dus dat is bijv. voor mij niet ideale dag.

Op zich is Zuid niet zo een probleem als het idd 25 min vanaf CS is met openbaar vervoer en er dus nog wat later trams rijden,...?

Doe voor al je ding, stel erg op prijs dat ik welkom ben! Maar, plan vooral niet om mij heen, er zijn immers mensen die meer zeker zijn dan ik of ze komen, is wel goed om vooral met hun rekening te houden.
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

gaat er meer om dat als we aleen met het vaste forum clubje zijn het niet zo veel uitmaakt waar we afspreken... dan passen we praktsich in een kamer :)
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
v1nce

Bericht door v1nce »

Ah nou, idd, als we met 5 tot 10 man zijn vind ik het een stuk relaxter om bij jou of je vriendin's huis te meeten. Dat ik er met mijn vouwfietsje binnen 5 min. ben maakt het voor mij een stuk aantrekkelijker om te komen, neem liever niet de Tram een half uur naar 'the wasteland' (ofwel Zuid)...
Gebruikersavatar
Vincere
Supreme Grandmaster
Berichten: 2447
Lid geworden op: dinsdag 18 mei 2004, 19:30

Bericht door Vincere »

Dan neem je de trein naar Lombardijen en spring je daar op je fiets, duurt dan ook maar vijf minuten en dus tien minuten langer in totaal.

Als er maar 5 man komen wil ik het geen meeting noemen.


Dulce et decorum est pro alea mori.
v1nce

Bericht door v1nce »

Het is niet veel langer op die manier, dat is waar maar is wel minder relaxt, met vouwfiets meerdere keer opvouwen, trappen op en af sjouwen en weer de volgende trein in plus iets duurder voor mij en evtt. Tim. Maar goed kan idd wel. Gezien Tijn niet zo veel mensen wil uitnodigen lijkt het me handiger en ook gezelliger gewoon bij iemand thuis, en als het dan geen 'meeting' is ach, misschien vind ik dat persoonlijk even leuk.
Gebruikersavatar
Karma
Supreme Grandmaster
Berichten: 1818
Lid geworden op: zondag 11 september 2005, 23:45

Bericht door Karma »

yo mis ik wat?
wanneer is die dag? ik probeer even te zien hoe en wat.
Lijkt me wel leuk om te komen namelijk. Ben wel redelijk druk in de weekenden.

Zou wel wat willen doen met improvisatietheater in rpg-bord, een workshop geven.

Laat maar even weten. Misschien als je een meeting wilt, iedereen een mail sturen? en vriendjes en vrindinnetjes mee laten nemen enzo.

groet Michiel
v1nce

Bericht door v1nce »

Karma schreef: wanneer is die dag?
Hou vrij in je agenda!: Juni 2011,.. of evt. 2012,... ;)

Nee hoor grapje! He he, kon het niet laten. Is ook niet waar hoop en denk ik gezien feit dat -van wat ik lees- dit een stuk makkelijker soort meeting is om te plannen dan de vorige.
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

daar is idd een kans op... 2012! nee hoor, twordt wel eerder. volgende week ff een datumpje prikken!
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
Gebruikersavatar
Wijlen Fandath Ryne
Supreme Grandmaster
Berichten: 3081
Lid geworden op: donderdag 14 oktober 2004, 18:23

Bericht door Wijlen Fandath Ryne »

Thekkur schreef:volgende week ff een datumpje prikken!
Dat is intussen vorige week.......

Ik kan meestal wel. Maar misschien moeten we eerst duidelijk een "formaat" vaststellen. "Iedereen" uitnodigen (met onzekerheid over opkomst, zodat we wel een grote ruimte moeten reserveren - maar aan de andere kant zie je nog eens wat mensen) of een beperkte groep (makkelijker plannen, maar onderscheidt het zich dan van b.v. een reguliere bordspeldag?)
"Fulminictus...Fulminictus....gauw! Geef me het toverboek!" riep de magier, alert als immer

Afbeelding
v1nce

Bericht door v1nce »

Zeg zullen we maar gewoon samen een datum in de aankomende 2 weken prikken?! Ik vond het idee van Tijn om het in de Grote Pyr te houden wel erg leuk!

Als we het hier houden boeit het niets of er 4 of 20 man komen, we hebben zat ruimte om naar uit te wijken...! Hoeven we daar ook geen zorgen over te maken. We kunnen de grote kelder, Tim's grote ruimte, mijn kleinere ruimte, onze grote woonkamer, de grote tuin en nog meer gebruiken. Evt. kunnen we ook naar strand of bos..

Daarbij als "iedereen" nou maar gewoon het eens is over datum en hier komt hoeven we ook allen maar heel weinig moeite te doen om het te bewerkstelligen. Als eenmaal iedereen hier is gaan we gewoon naar de A & H die 35 meter verderop is, halen we eten en drinken en evt. avondeten en presto, meeting.

Beter een organisch, gezellig, spontane meet (zelfs als beetje zooitje is) dan een never-ending-bureacratic-story wat mij betreft.

@ Fandath? Wat zeg jij? Wanneer kan jij? Wat zou jij graag doen/bijdragen?
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

Goed idee vince! :) www.doodle.com
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
Gebruikersavatar
Vincere
Supreme Grandmaster
Berichten: 2447
Lid geworden op: dinsdag 18 mei 2004, 19:30

Bericht door Vincere »

v1nce schreef:Ik vond het idee van Tijn om het in de Grote Pyr te houden wel erg leuk!
Huh?


De lokatie is inderdaad wel prima, daar niet van, maar waar zit onze doelgroep? Wat is centraler? Desalniettemin een goede voorzet! Ik ben alleen wel pas na 20 mei beschikbaar.


Dulce et decorum est pro alea mori.
Gebruikersavatar
Wijlen Fandath Ryne
Supreme Grandmaster
Berichten: 3081
Lid geworden op: donderdag 14 oktober 2004, 18:23

Bericht door Wijlen Fandath Ryne »

De komende twee weken is voor mij ook niet zo geschikt.

Lokatie kan wel wat mij betreft, maar voor een RRPG-meeting in Den Haag verwacht ik niet zo'n enorm grote opkomst eerlijk gezegd. Op zich hoeft dat verder geen bezwaar te zijn.

Willen we een hele dag RPG-en? Is wel een beetje taai, maar het zou kunnen. Ik heb nog wel een DSA-scenario liggen (is voor onze vaste DSA-groep minder geschikt want Harmen en Peter hebben het al gespeeld). En ik vind het moeilijk om te schatten hoe lang dat gaat duren.

Bordspel dan? Niet iedereen is dol op lange bordspellen, en het aantal deelnemers speelt ook een rol - om nou alweer War on Terror te spelen......
"Fulminictus...Fulminictus....gauw! Geef me het toverboek!" riep de magier, alert als immer

Afbeelding
v1nce

Bericht door v1nce »

Tjee, iedereen is druk druk druk/bezet komende tijd.. Weet je wat prikken jullie maar een datum.

Wat lokatie betreft, was idee van Tijn dat hij laatst opperde toen hij hier was, vond ik wel goed plan.

Ik ben zelf niet zo een bordspel persoon, wat mij betreft liever niet! Maar ben het met je eens F., een hele dag RPG is ook te veel van het goede. Ik dacht gewoon 3 tot 6 uur (hooguit) RPG en verder gewoon, hangen, eten, leuke dingen doen. Stel er komen meer dan 5 man of zo, kunnen we nog altijd twee sessies/GM's naast elkaar doen, GMs zat denk ik zo, ik zou graag GM en met mij wel meer vermoed ik. Als ik eerlijk ben, de opkomst zal me redelijk worst wezen, als het maar leuk is en het er eindelijk keertje van komt.
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

Het hoeft geen full grown RRPG meeting te worden, gewoon met de mensen die met enige regelmaat het forum bezoeken en hun aanhang. Dat betekend 1, misschien 2 RPG-groepen die een uurtje of 3 t/m 6 spelen? Van die eenmalige avonturen zegmaar... dat je eens met iemand anders kunt spelen dan je standaard groep en setting! Daarnaast rondhangen, of een bordspel spelen lijken me leuk. De kamers van DrC/V1nce bieden al genoeg ruimte, en ik begreep dat (voor de sfeer) in de kelder ook nog zou kunnen :D
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
v1nce

Bericht door v1nce »

Klinkt allemaal erg leuk. Ik ben voor!

Maar ik ga geen moeite meer doen. Als iedereen te druk is en niet weet precies weten welke dagen ze wel kunnen, tja dan kan ik daar ook niets aan veranderen. Dus als jullie onderling een dag (wat mij betreft liefst Zondag) prikken stel ik -als jullie het daar ook weer over eens zijn....- graag mijn huis beschikbaar. Als het er nu niet van komt weer dan ligt het iig niet aan mij maar aan de Ambtenarij! ;)
Gebruikersavatar
Wijlen Fandath Ryne
Supreme Grandmaster
Berichten: 3081
Lid geworden op: donderdag 14 oktober 2004, 18:23

Bericht door Wijlen Fandath Ryne »

Vanavond zie ik toch de ODM-groep, dan kunnen we het er meteen even over hebben.
"Fulminictus...Fulminictus....gauw! Geef me het toverboek!" riep de magier, alert als immer

Afbeelding
v1nce

Bericht door v1nce »

'k. :)
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

Hier kun je aangeven wanneer je kan:

http://www.doodle.com/27f3yn9i892vc74f


Ik kom zojuist tot de schrikbarende conclusie dat ik tot aan juli geen dagen in het weekend leeg heb! Welliswaar een kans dat er nog dingen uitvallen, maar daar kun je lastig mee plannen. :(

Afijn, dat moet jullie natuurlijk niet weerhouden om een mini-meeting te houden!
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
Gebruikersavatar
Vincere
Supreme Grandmaster
Berichten: 2447
Lid geworden op: dinsdag 18 mei 2004, 19:30

Bericht door Vincere »

De ODM-groep had eigenlijk wel het idee dat Den Haag niet zo handig was...


Dulce et decorum est pro alea mori.
v1nce

Bericht door v1nce »

Ehm,... ik heb geen Doodle nodig om te concluderen (hoewel het wel helpt) dat dit wl. niets gaat worden de aankomende tijd, zeker omdat ODM groep liever elders meet (heel begrijpelijk maar dan moeten weer wat dingen en locatie voor regelen wat ook weer planning en tijd gaat kosten) en vooral omdat niemand tijd lijkt te hebben.

Gasten! Zelfs twee van jullie (Thekker en Vincere) hebben 0! overlappende mogelijkheden tot minstens eind JULI,.... hoe zien jullie het dan voor jullie dat 5 of zelfs 10 leden van het RPG forum allemaal kunnen komen op een dag de aankomende tijd. Jammer. Helaas.

De lecture van Pausch die ik net poste is misschien wel een goede om te kijken, wellicht handig voor toekomstige planning in het algemeen...
Plaats reactie