Kerstverassing!

Nieuwkomers kunnen zich hier voorstellen, mededelingen over het forum vanaf nu ook hier te vinden.

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Kerstverassing!

Bericht door Thekkur »

Omdat het bijna kerstmis is, omdat jullie zo ontzettend veel geduld hebben getoond, of misschien wel gewoon zomaar hebben we een verrassing voor jullie...

Jawel... tromgeroffel...

De RRPG meeting komt er aan!

21 januari is het zover. En om het allemaal nóg leuker te maken hebben we gelijk even van de gelegenheid gebruik gemaakt om de site te pimpen. Het is aan jullie om te zeggen wat jullie er van vinden!

www.roleplayers.nl

Jullie ontvangen de informatie over de meeting ook via de mail, maar het leek ons aardig om de trouwste leden het eerste te informeren. Vergeet dus niet je in te schrijven voor de meeting... vol is vol! (de nieuwsbrief gaat uit naar 160 geïnteresseerden, om een idee te geven van de schaal)

We hopen jullie allen snel te mogen ontmoeten!

Thekkur en storyteller.
Laatst gewijzigd door Thekkur op woensdag 28 januari 2009, 12:02, 2 keer totaal gewijzigd.
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
Gebruikersavatar
Vincere
Supreme Grandmaster
Berichten: 2447
Lid geworden op: dinsdag 18 mei 2004, 19:30

Bericht door Vincere »

Verassing? Groot vreugdevuur enzo?

Wel vette frontpage met de Zwaan erop, alleen jammer dat het forum nu weer in een nieuw venster opent ipv. hetzelfde venster. :)


Dulce et decorum est pro alea mori.
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

Heheh, het zou inderdaad geen goed idee zijn om iedereen direct te verassen vincere :) Daar wachten we wel even mee, tot pasen ofzo... Speciaal voor jou opent hij nu weer in hetzelfde venster ;)
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
Gebruikersavatar
Karma
Supreme Grandmaster
Berichten: 1818
Lid geworden op: zondag 11 september 2005, 23:45

Bericht door Karma »

he , dat ziet er netjes uit! professionele bijeenkomst!
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

hmm, ik zie dat hij een eigenaardige weergave heeft in internet-explorer. Komt ervan als je hem alleen checkt met firefox! Afijn, eens te meer een reden om over te stappen op firefox!

Ik zal de startpagina fixen zodra ik terug ben van vakantie...
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
Gebruikersavatar
Wijlen Fandath Ryne
Supreme Grandmaster
Berichten: 3081
Lid geworden op: donderdag 14 oktober 2004, 18:23

Bericht door Wijlen Fandath Ryne »

This could be Rotterdam or anywhere
Liverpool or Rome
'Cause Rotterdam is anywhere
Anywhere alone


Ik vind 'm wel mooi zo. En verandering af en toe is toch al goed.

Opvallend trouwens dat de Erasmusbrug zo het beeldmerk van Rotterdam geworden is de laatste jaren - heeft de Euromast helemaal verdrongen.

Ik gebruik bijna altijd Firefox, maar in IE6 zie ik niks geks aan de site.

Als DSA-liefhebber voel ik me achtergesteld op de links-pagina: www.fanpro.com ontbreekt!
"Fulminictus...Fulminictus....gauw! Geef me het toverboek!" riep de magier, alert als immer

Afbeelding
Gebruikersavatar
Vincere
Supreme Grandmaster
Berichten: 2447
Lid geworden op: dinsdag 18 mei 2004, 19:30

Bericht door Vincere »

Thekkur schreef:Heheh, het zou inderdaad geen goed idee zijn om iedereen direct te verassen vincere :) Daar wachten we wel even mee, tot pasen ofzo... Speciaal voor jou opent hij nu weer in hetzelfde venster ;)
Nou daarnet (op de terugweg van inschrijven voor de meeting) opende hij in een nieuw tabblad (Firefox 2).


Dulce et decorum est pro alea mori.
Plaats reactie