9999

Nieuwkomers kunnen zich hier voorstellen, mededelingen over het forum vanaf nu ook hier te vinden.

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

9999

Bericht door Thekkur »

Op naar de 9999 en dan 10000 berichten! om heel eerlijk te zijn vind ik dat toch best een hoop! Er wordt niet zo veel meer gepost, dus; gaan we het halen?!
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
Gebruikersavatar
Wijlen Fandath Ryne
Supreme Grandmaster
Berichten: 3081
Lid geworden op: donderdag 14 oktober 2004, 18:23

Bericht door Wijlen Fandath Ryne »

Op den duur zullen we er wel komen ja. Het gaat inderdaad niet meer zo hard als "vroeger" - misschien toch een kwestie van een beperkt aantal vaste posters, die het ondertussen wel overal over gehad hebben qua rollenspel?
"Fulminictus...Fulminictus....gauw! Geef me het toverboek!" riep de magier, alert als immer

Afbeelding
v1nce

Bericht door v1nce »

Hmm nee, voor mij persoonlijk is het niet dat ik fundamenteel niets meer te melden heb, maar wel:

Dat ik niet meer game, dit is omdat ik (nog) geen rpg ers heb gevonden die een beetje hetzelfde willen in een game en die ook tijd hebben om te spelen.

Door dat ik niet meer in groep zit, heb ik dus wel minder over RPG en te melden, en kom ik bijna niet op forum/post ik niet.

Dit is allemaal niet erg of zo maar wel jammer, was leuker als het anders was en het forum actiever en er ook meer speelgroepen aan de gang waren, maar tja, niets aan te doen denk ik.
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

hey V1nce! still alive! eindelijk internet thuis?
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
Gebruikersavatar
Vincere
Supreme Grandmaster
Berichten: 2447
Lid geworden op: dinsdag 18 mei 2004, 19:30

Bericht door Vincere »

Hoe is het trouwens met je huis? Heb je je nieuwe tussenmuurtje al versierd?


Dulce et decorum est pro alea mori.
v1nce

Bericht door v1nce »

Yup ik leef nog. Heb al weer sinds een tijdje internet, ben/was een tijdje bezig met andere dingen, voornamelijk met Tim en andere vriend hangen, met mijn vriendin, werken als fietsenmaker, Linux en nadenken/lezen.

Ben al tijd geleden officieel geaccepteerd als bewoner van dat woon/werk pand in Den Haag waar ook mijn baantje is. Ik heb nog niet echt veel kunnen klussen daar maar hoop dat dat nog veranderd.

@ Vincere, bedoelde je mijn met dat muurtje if Tijn?

Met jullie alles ook goed/ok? :)

Apropos, heeft een van jullie Watership Down wel eens gelezen? Ben er nu voor 't eerst aan begonnen (dank Tim voor cadeau!) en is erg tof!
Gebruikersavatar
Vincere
Supreme Grandmaster
Berichten: 2447
Lid geworden op: dinsdag 18 mei 2004, 19:30

Bericht door Vincere »

Ik bedoelde jou v1nce, en dat muurtje dat we geknutseld hadden toen je ging verhuizen. Maar als ik het goed begrijp ga je daar nu weer weg?

Watership Down heb ik lang lang geleden als tekenfilm gezien, echt een klassieker.


Dulce et decorum est pro alea mori.
v1nce

Bericht door v1nce »

Aha, ja hoor mijn muurtje is nog steeds prima en ben er nog steeds erg blij mee, ook omdat ik nu een huisgenoot heb, die muur geeft veel privacy. Ik ga idd hier weg naar nog een leuker huis maar dat duurt nog minimaal 6 maanden denk ik.

Ik ben aangenomen als bewoner hiervan:

http://www.grotepyr.nl/

Of had ik dat al verteld?

Watership down heb ik net uit, erg tof boek, een heel ander soort fantasy. Ik ga de film/serie maar downloaden.
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

Ooi een prentenboek van watershipsdown (naar de tekenfilm) gelezen als klein, klein jongetje. Wel van DrC gehoord dat het een goed boek is, maar simpelweg niet aan toegekomen!

Nette site, geeft wel inzicht in waar je gaat wonen v1nce! op de waldeck pyrmont kade zit ook het scouting bureau den haag, maar dat zal niet om de hoek liggen want tis best een lange straat volgens mij...
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
v1nce

Bericht door v1nce »

Da's toevallig, ik heb het scoutingbureau nog niet gezien, maar is idd lange grote straat. De Pyr site is idd vrij informatief alleen is het jammer (en ook slim) dat er weinig foto's van het pand zijn, is echt heel erg mooi. Vond Cali en anderen ook.

Ik hoop (en daar het lijkt het nu ook op) dat het pand het beste zal biedden wat ik met kraken associeer maar dan zonder de nadelen. Is daar permanent, erg goed geregeld, netjes, bijzonder betaalbaar, doch toch ook wel wat links kritisch en best ecologisch gebeuren. Maar dit is wel een lange termijn plan. Overigens moet daar veeel gebeuren, als de Roleplaers.nl bouwcrew ooit weer een dagje zin heeft om te klussen tegen lekker chinees eten, ik hou van me van harte aanbevolen! Was vorige keer erg leuk.

Dat het wat langer gaat duren is overigens geen enkel probleem, ik hoorde net officieel per brief dat ik nog tot minimaal eind '08 in mijn huidige pandje mag blijven! :) Erg relaxt, ik denk niet dat ik die tijd uitzit maar is wel erg prettige gewaarwording.
Gebruikersavatar
Wijlen Fandath Ryne
Supreme Grandmaster
Berichten: 3081
Lid geworden op: donderdag 14 oktober 2004, 18:23

Bericht door Wijlen Fandath Ryne »

We raken een beetje off-topic, maar het helpt in ieder geval om die 9999...10000 berichten te halen.

Ik kom t.z.t. wel weer een handje helpen, da's altijd wel te regelen. Maar duurt nog wel even, begrijp ik.

Trouwens, nu je toch nog even blijft zitten waar je zit.......hoe is het met de barbecue?
"Fulminictus...Fulminictus....gauw! Geef me het toverboek!" riep de magier, alert als immer

Afbeelding
v1nce

Bericht door v1nce »

Ja goeie Fandath, toen ik poste moest ik daar nog aan denken! Ben het niet vergeten. Moet toch wellicht maar eens poging wagen als het weer eindelijk wat beter word! Desnoods gaan we weer chinezen, ook ok. Lijkt me leuk!

Dank voor de toegezegde hulp, vind ik echt tof en stel ik bijzonder op prijs! :)
Gebruikersavatar
Wijlen Fandath Ryne
Supreme Grandmaster
Berichten: 3081
Lid geworden op: donderdag 14 oktober 2004, 18:23

Bericht door Wijlen Fandath Ryne »

Tja, het weer......nou ja, misschien wordt het later nog wat. Leuk aan barbecue vind ik vooral dat je lekker buiten kunt zitten, en dat tuintje van jou is heel geschikt.

Tijd voor een anti-regen-ritueel.
"Fulminictus...Fulminictus....gauw! Geef me het toverboek!" riep de magier, alert als immer

Afbeelding
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

v1nce schreef:Desnoods gaan we weer chinezen, ook ok. Lijkt me leuk!
Hmmm... Dacht altijd dat met 'chinezen' opium gebruiken werd bedoeld!
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
v1nce

Bericht door v1nce »

Ik geloof dat het, het inademen van de verbrandde rook van Herione is ipv Opium pijp roken. Is een stuk minder verslavend dan spuiten van heroine. Kijk maar naar mij! Het gaat prima! ;)
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

o_0 kun je dat van jezelf zeggen v1nce? ;) Ozzy: "I-I-I'm NOT add...ehm...add... what was I saying?"
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
Gebruikersavatar
Wijlen Fandath Ryne
Supreme Grandmaster
Berichten: 3081
Lid geworden op: donderdag 14 oktober 2004, 18:23

Bericht door Wijlen Fandath Ryne »

We zijn er bijna! Eigenlijk vind ik dat Thekkur bericht 10000 moet plaatsen.
"Fulminictus...Fulminictus....gauw! Geef me het toverboek!" riep de magier, alert als immer

Afbeelding
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

Dat is attent van je Fandath! maar we zijn er nog niet :)
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
Gebruikersavatar
Wijlen Fandath Ryne
Supreme Grandmaster
Berichten: 3081
Lid geworden op: donderdag 14 oktober 2004, 18:23

Bericht door Wijlen Fandath Ryne »

Nou, dan doe ik er heel voorzichtig nog eentje bij. 9996.
"Fulminictus...Fulminictus....gauw! Geef me het toverboek!" riep de magier, alert als immer

Afbeelding
DrCaligari
Supreme Grandmaster
Berichten: 1512
Lid geworden op: woensdag 26 mei 2004, 19:11

Bericht door DrCaligari »

9999
I have seen things you people wouldn't believe, I've seen bots on fire of the edge of the interwebs...
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

snotverdikkie! heb ik die gemist :) De eer gaat naar jou Cali!
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
Gebruikersavatar
Wijlen Fandath Ryne
Supreme Grandmaster
Berichten: 3081
Lid geworden op: donderdag 14 oktober 2004, 18:23

Bericht door Wijlen Fandath Ryne »

Thekkur schreef:snotverdikkie! heb ik die gemist :) De eer gaat naar jou Cali!
Volgende kans bij 100000
"Fulminictus...Fulminictus....gauw! Geef me het toverboek!" riep de magier, alert als immer

Afbeelding
Plaats reactie