Lekker origineel

Nieuwkomers kunnen zich hier voorstellen, mededelingen over het forum vanaf nu ook hier te vinden.

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Elbee
Horige
Berichten: 8
Lid geworden op: zondag 9 december 2007, 22:46

Lekker origineel

Bericht door Elbee »

Ook net geregistreerd omdat ik een goede reden heb... Ben namelijk op zoek naar spelers. Dus ook maar even voorstellen:

Mijn naam is Richard, woonachtig te Zoetermeer. Ben een ouwe bok van 37 jaren en getrouwd met een jong bloempje van twee jaar jonger :lol:

Ruim tien jaar begonnen met Roleplayen. Gelijk grof aangepakt met een groepje van drie man (allemaal groentjes op LARP gebied) naar 'The Gathering' een evenement in Engeland waar een paar duizend verklede idioten rondlopen om elkander af te rossen met schuimrubberen zwaardjes... Van daar door naar evenementen als The Summoning (heet nu anders geloof ik), een evenement in Nederland. Andere evenementen in Nederland: Ravenskeep (daar heb ik bijna alles gedaan wat er op LARP gebied te doen is, ben daar nu spelleider, maar heb daar ook gespeeld en gefigureerd), Eventyr, WinterLives (mede door mijzelf georganiseerd), en diverse Evolution-Events LARPS (Lextalionis en Exodus).

Ook op papier e.e.a. aan ervaring: Ben in het bezit van twee WhiteWolf RPG characters; een Mage en een Wraith. Dit dankzij een GM die alle WW RPGs op een hoop heeft gegooid en een wereld creeerde waarin Mages, Wraiths, Changelings, Vampires, en Werewolves allen bestonden! Bij diezelfde GM heb ik ook aardig wat tijd doorgebracht in diverse rollen in de Warhammer Fantasy wereld.

Verder doe ik ook nog e.e.a. op de computer: EVE Online, ongeveer alles van Bioware dat op de pc draait (Baldur's Gate, NWN, enz), en wat ik verder nog tegenkom...

Op dit moment heb ik de volgende rollen:
GM voor Warhammer Fantasy (zoek nog wat spelers, zie 'Party gezocht')
Spelleider bij Stg Ravenskeep Adventures (LARP organisatie)
Speler bij Eventyr (een kleine LARP groep, werkt op uitnodiging)
Speler bij Exodus (een Evolution Events LARP)
Speler van EVE Online (Space MMORPG)


Zo, hier laat ik het maar bij. Wie meer wil weten weet ongetwijfeld hoe daarom te vragen :P
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

Welkom op het forum Richard!
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
Gebruikersavatar
Elbee
Horige
Berichten: 8
Lid geworden op: zondag 9 december 2007, 22:46

Bericht door Elbee »

Thekkur bedankt!

Wist niet zeker of jullie Zoetermeer nog regio Rotterdam vonden, maar toen ik zag dat jullie een behoorlijk actief lid uit Maastricht hebben dacht ik: "moet kunnen" :)

Krijg de indruk dat dit een behoorlijk enthousiaste club is, met veel mensen die elkaar (inmiddels?) persoonlijk kennen.
Gebruikersavatar
Vincere
Supreme Grandmaster
Berichten: 2447
Lid geworden op: dinsdag 18 mei 2004, 19:30

Bericht door Vincere »

Ik denk dat we vooral een kleine, actieve kern hebben, met mensen die elkaar al langer persoonlijk kenden. Gelukkig krijgen we ook af en toe actieve 'buitenstaanders' erbij, waardoor ik toch al een aantal nieuwe mensen heb ontmoet en ook regelmatig mee gespeeld heb. Hoewel er niet veel Warhammer spelers zijn, hoop ik dat je toch nog geïnteresseerden weet te vinden!


Dulce et decorum est pro alea mori.
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

Mijn vorige antwoord was kort en bondig, was in a bit of a hurry! Zoetermeer hoort nog gewoon bij rotterdam hoor, wat mij betreft iig! Je lijkt een aardige achtergrond te hebben op RPG gebied. Dat verschilt nogal per bezoeker van het formum. Sommigen spelen heel vaak en veel verschillende systemen, anderen spelen incidenteel en zonder regels. Overigens geldt hetzelfde voor de bezoekers van het forum; er zijn een aantal 'hardcore' bezoekers, en de nodige incidentele passer-by.

Ook leuk om weer een larper erbij te hebben, die lijken dun gezaaid te zijn in R'dam en omstreken!

Wat brengt je hier op het forum? Op zoek naar een groep, spelers, of gewoon gelijkgestemden uit de omgeving?
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
Lord Xcapobl
Ridder
Berichten: 225
Lid geworden op: dinsdag 23 mei 2006, 22:49

Bericht door Lord Xcapobl »

Hoi Elbee, en welkom.

En maak je over de regio maar geen zorgen.
Een vriend van mij was in Hoek van Holland ingetrokken en riep steeds dat hij blij was uit Rotterdam weg te zijn. Wij rijden daar naar toe, en waar valt mijn oog op? Juist een plaatsnaam bord. "Hoek van Holland" met klein daar onder "Gemeente Rotterdam"...

Je had zijn kop moeten zien toen ik hem daar op wees met een echte 'evil grin'.
:twisted:
Gebruikersavatar
Elbee
Horige
Berichten: 8
Lid geworden op: zondag 9 december 2007, 22:46

Bericht door Elbee »

@Thekkur: Mijn eerste reden om op dit forum te komen was inderdaad de zoektocht naar een aantal extra spelers, daar de groep waar ik mee gestart ben uit elkaar is gevallen (de huidige 3 spelers is toch wat weinig, mogen er best 5 zijn).

Verder ben ik geen echte 'forum-whore' zoals dat mooi heet, daar heb ik het toch iets te druk voor (en teveel interesses). Kortom, ik zal niet elke dag hier te vinden zijn, maar vind het wel een leuke hobby om over te palaveren met anderen.

Wie weet heeft mijn invloed voldoende kracht om meer mensen aan het LaRPen te krijgen of WFRP eens uit te proberen :)

@Xcapobl: Wellicht bedoelde hij dan uit de stadskern en niet de gemeente? Overigens maakt het volgens mij weinig uit waar je woont, je moet gewoon je eigen plek creeeren en als dat niet lukt en je niet lekker in je vel zit, moet je verkassen. Ik heb een tijd in Brabant gewoond (Geldrop, Helmond, Veghel en Eindhoven), en ben toch blij dat ik weer 'thuis' ben. Was met m'n ouders mee verkast naar Brabant, toen ik op mezelf ging wonen verhuisden hun terug naar Den Haag... Heb ik later ook maar weer gedaan, en kwam uiteindelijk in Zoetermeer terecht.
Plaats reactie