Terug van weggeweest

Nieuwkomers kunnen zich hier voorstellen, mededelingen over het forum vanaf nu ook hier te vinden.

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Airethilien
Ridder
Berichten: 120
Lid geworden op: vrijdag 28 mei 2004, 18:15

Terug van weggeweest

Bericht door Airethilien »

Hallo allemaal, ik was hier al lid sinds het begin maar ik ben heel lang niet meer op dit forum geweest. Daar ik nog steeds zeer actief roleplay (alleen via internet op moment) leek het me wel weer leuk om hier weer eens te kijken.

Momenteel rp ik eigenlijk alleen freeform fantasy/dark/medieval/sci-fi via Second Life, met twee hoofdcharacters.

Airethilien [vampiric elf] (oorspronkelijk geboren op de D&D tafel als elf :mrgreen:)
Afbeelding


Banach [Klingon/Borg]
Afbeelding
Afbeelding Afbeelding
Gebruikersavatar
Vincere
Supreme Grandmaster
Berichten: 2447
Lid geworden op: dinsdag 18 mei 2004, 19:30

Bericht door Vincere »

Haha, welkom terug! Hoe is het met de Nightwish fanclub?


Dulce et decorum est pro alea mori.
v1nce

Bericht door v1nce »

wb

Hmm, ik ken een pools punkmeisje dat een beetje op die vampiric elf lijkt, alleen kleinere oren.
Gebruikersavatar
Airethilien
Ridder
Berichten: 120
Lid geworden op: vrijdag 28 mei 2004, 18:15

Bericht door Airethilien »

Zenks! De fanclub is inmiddels geen officiele vereniging meer aangezien het aantal leden te ver terugliep. Maar de community is er nog.
Afbeelding Afbeelding
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

Hey airethilien! Welkom zuruck! goed om te horen dat je nog steeds rpg-ed! Wij ook :) hoewel sommigen wat vaker dan anderen. Heb je interesse om weer tabletop te gaan spelen?
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
Gebruikersavatar
Airethilien
Ridder
Berichten: 120
Lid geworden op: vrijdag 28 mei 2004, 18:15

Bericht door Airethilien »

in principe wel interesse maar ik ben in de Star Trek roleplay group op Second Life waar ik in zit actief als rp manager en dat kost veel tijd!
Afbeelding Afbeelding
Plaats reactie