Middle earth Collectible Card Game

Nieuwkomers kunnen zich hier voorstellen, mededelingen over het forum vanaf nu ook hier te vinden.

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Tarmba
Ridder
Berichten: 168
Lid geworden op: dinsdag 6 januari 2009, 11:34

Middle earth Collectible Card Game

Bericht door Tarmba »

al sinds het verschijnen ben ik helemaal gek op METW (of MECCG) en ben in de loop der tijden meeste wel kwijt geraakt van dit gave spel.
Zijn er hier nog mensen die het wel hebben ?
Tegen elk aannemelijk bod wil ik het wel overnemen.

Tevens zoek ik spellen als Diplomacy, Shogun en Colditz
Wie weet!!!!
Ook of the record het gigantische ravensburger spel Grand Prix...

Sjonnie
Only the Gods Die Old, And two by two my human zoo..... zongen ze "Wij zijn de trollen"
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

Volgens mij heeft fandath een versie van diplomacy?
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
Gebruikersavatar
Vincere
Supreme Grandmaster
Berichten: 2447
Lid geworden op: dinsdag 18 mei 2004, 19:30

Bericht door Vincere »

Shogun heeft ie zeker maar die spelen we met de bordspelgroep wel eens dus ik vermoed dat daar geen afstand van gedaan wordt.


Dulce et decorum est pro alea mori.
Gebruikersavatar
Wijlen Fandath Ryne
Supreme Grandmaster
Berichten: 3081
Lid geworden op: donderdag 14 oktober 2004, 18:23

Bericht door Wijlen Fandath Ryne »

Inderdaad, Shogun hou ik lekker zelf.

Diplomacy of Colditz heb ik niet, maar Hubert Bonisaire de la Ba heeft ze wel. Diplomacy, Colditz en Shogun waren drie van de spellen die we "vroeger" regelmatig speelden. Ook Britannia, Civilization, Warrior Knights en (de vorige versie van) Axis and Allies waren daarbij. En Talisman...... pfff, daar zijn we ook eindeloos mee zoet geweest. En niet te vergeten Chaos Marauders!
"Fulminictus...Fulminictus....gauw! Geef me het toverboek!" riep de magier, alert als immer

Afbeelding
Gebruikersavatar
Tarmba
Ridder
Berichten: 168
Lid geworden op: dinsdag 6 januari 2009, 11:34

Bericht door Tarmba »

Wijlen Fandath Ryne schreef:Inderdaad, Shogun hou ik lekker zelf.

Diplomacy of Colditz heb ik niet, maar Hubert Bonisaire de la Ba heeft ze wel. Diplomacy, Colditz en Shogun waren drie van de spellen die we "vroeger" regelmatig speelden. Ook Britannia, Civilization, Warrior Knights en (de vorige versie van) Axis and Allies waren daarbij. En Talisman...... pfff, daar zijn we ook eindeloos mee zoet geweest. En niet te vergeten Chaos Marauders!
Waar denk je dat ik ze van ken, en inderdaad Talisman... oei :) Ergens denk ik dat mijn broer Peter en/of mijn neef Ed Shogun ook moeten hebben, en nog wel een zooitje van deze door mij gememoreerde spellen, weet dat Peter in iedergeval nogf regelmatig rollenspellen speel ergens in Schiedam (nee niet op het Raam) en er regelmatig veel van de spellen speeld die zo thuis horen in het plaatje De Morgenster.

Maar mijn intresse gaat momenteel denk ik puur uit om mijn collectie MECCG weer compleet te krijgen, voor hen die het verschil niet ken tussen de twee middle-earth ccg type spellen, MECCG had voor op LOTRCCG dat je met zowel good als evil kon spelen, en the lucky bastards die de kaart The Lidless Eye hadden zelfs Sauron.... (die was mega zeldzaam, gek genoeg net zo als the one ring) :P
Ook dit spel heb ik avonden na avonden met mijn broer Peter zitten spelen, al was dat ettertje me met zijn dwergenkot me altijd te slim af.
Ik heb beide wel in het begin verzameld en gespeeld, maar eenmaal aan MECCG was de op de film geijkte versie niet zo gek veel aan.

Sjon
Only the Gods Die Old, And two by two my human zoo..... zongen ze "Wij zijn de trollen"
Plaats reactie