Gelukkig heb ik wel wat plaatjes geschoten, bij verschillende gelegenheden. Hier dus een asynchrone impressie van een paar spellen:
1. Stenen Tijdperk. Dit is wel een favoriet van ons gebleken. Het is een worker-placement spel waarin je als leider van een stam oermensen je stamleden verstandige dingen moet laten doen om zo de meeste punten bij elkaar te krijgen. Er zijn allerlei verschillende directe en indirecte manieren om dat te doen, zoals hutten bouwen, beschavingskaarten verzamelen, voedsel verbouwen, enzovoorts.

20 december vorig jaar: Fandath, Michiel, Thekkur

13 maart: Fandath, Michiel, Vincere, Thekkur

10 april: Fandath, Eric, Michiel

27 mei: Fandath, Eduard, Michiel
De eindstanden weet ik niet meer, tenzij die toevallig op de foto staan, laat staan dat ik iets verstandigs kan zeggen over het spelverloop. Wat dat betreft is Stenen Tijdperk overigens toch een beetje vaag: je kunt elkaar wel enigszins dwars zitten maar er is geen directe confrontatie. Vaak is het pas bij het opmaken van de eindstand duidelijk wie er blijkbaar het beste voorstond - je ziet echt niet altijd aankomen wie er gaat winnen.
2. Take 5. Dit is eigenlijk een kaartspel waarbij je met een bepaald aantal punten begint en die geleidelijk kwijtraakt als je een 'dure' kaart moet neerleggen op een van de rode koeiekoppen. Het duurt niet lang, dus we spelen het wel eens na afloop van een ander spel. Ik ben er niet zo goed in.....

13 maart: Fandath, Michiel, Vincere

10 april: Fandath, Eric, Michiel
3. Marco Polo. Zoals de naam al doet vermoeden, reis je in dit spel door de Oude Wereld. Michiel en ik hebben het een keer gespeeld, vooral om het aan mij uit te leggen, want ik kende dit spel nog niet. Best aardig trouwens, en volgens Michiel deed ik het lang niet slecht.

10 april: "Migvie" (dat is Michiel op Boardgame Arena) wint!
Wel weer even geleden allemaal, maar morgenavond spelen we weer!