Bordspellen Rotterdam : spelers gezocht!

The name says it all!

Moderator: Vincere

Plaats reactie
Mike van Schijndel

Bordspellen Rotterdam : spelers gezocht!

Bericht door Mike van Schijndel »

Hai!

Ik ben op zoek naar mensen die interesse hebben in het spelen van spellen als Arkham Horror, Runebound, Fury of Dracula, World of Warcraft, Wizard Kings, Magic Realm, Memoir44, Duel of Ages, Dungeon Twister, Heroscape, Quest for the Dragonlords, Talisman, War of the Ring, Warrior Knights, Shadows over Camelot!

Mijn collectie (en spelinteresse) omvat uiteraard meer dan bovenstaande titels, maar dit zijn wel het soort spellen waar ik zelf het meest enthousiast over ben!

Ik woon zelf in Capelle aan den IJssel, en ik ben dus vooral op zoek naar mensen binnen de regio Rotterdam... Overigens ben ik niet op zoek om me aan te sluiten bij een grote spellengroep ofzo, ik ben vooral op zoek naar individuele contacten...

Zelf ben ik 32 jaar, en ik heb thuis ruimte om te spelen (al vind ik het ook geen probleem om te verplaatsen!)...

Later!

Mike
Mike

email

Bericht door Mike »

Oh, mijn email is spinner11@hotmail.com!
Gebruikersavatar
Wijlen Fandath Ryne
Supreme Grandmaster
Berichten: 3081
Lid geworden op: donderdag 14 oktober 2004, 18:23

Bericht door Wijlen Fandath Ryne »

Ik heb wel belangstelling en ken zelfs een paar van die spellen. Warrior Knights heb ik een paar keer gespeeld en ik vond het een leuk spel. Talisman is wel aardig, maar als ik het een keer gedaan heb ben ik het meestal voor lange tijd zat (te ganzebord-achtig). Magic Realm heb ik zelf ook, en een eeuwigheid geleden heb ik met een paar mensen wel eens een proefpotje gespeeld, maar we vonden het zo ingewikkeld dat we het daarna in de kast hebben laten liggen.

Ik ben ook wel een liefhebber van strategische bordspellen, zoals Axis&Allies, Shogun, Brittannia en Civilization (hoewle dat laatste toch weer een beetje anders is).
"Fulminictus...Fulminictus....gauw! Geef me het toverboek!" riep de magier, alert als immer

Afbeelding
Gebruikersavatar
Vincere
Supreme Grandmaster
Berichten: 2447
Lid geworden op: dinsdag 18 mei 2004, 19:30

Bericht door Vincere »

Ik ben op zich ook wel geinteresseerd, maar ken geen van de genoemde spellen.


Dulce et decorum est pro alea mori.
Plaats reactie