Hey Karma!

The name says it all!

Moderator: Vincere

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Wijlen Fandath Ryne
Supreme Grandmaster
Berichten: 3081
Lid geworden op: donderdag 14 oktober 2004, 18:23

Hey Karma!

Bericht door Wijlen Fandath Ryne »

Wat denk je, zouden we nog een bordspelletje kunnen plannen voordat jij richting Siberië vertrekt? Het was best gezellig vond ik.
"Fulminictus...Fulminictus....gauw! Geef me het toverboek!" riep de magier, alert als immer

Afbeelding
Gebruikersavatar
Vincere
Supreme Grandmaster
Berichten: 2447
Lid geworden op: dinsdag 18 mei 2004, 19:30

Bericht door Vincere »

Ik ben er zeker bij! Misschien iets leuks uit jouw collectie Paul?


Dulce et decorum est pro alea mori.
Gebruikersavatar
Wijlen Fandath Ryne
Supreme Grandmaster
Berichten: 3081
Lid geworden op: donderdag 14 oktober 2004, 18:23

Bericht door Wijlen Fandath Ryne »

Kan best, of Michiel moet de A&A-stand kunnen reconstrueren uit al die foto's. :roll:

Mijn eerste keuze uit wat ik heb staan zou Brittannia zijn - nog een leerzaam spel ook, ik heb er veel van opgestoken over de vroege geschiedenis van (uiteraard) Groot-Britannië. Optimaal met vier spelers, speelbaar met vijf. Duurt korter dan A&A (maar moet natuurlijk wel uitgelegd worden).

Alternatief: Shogun, speelt in feodaal Japan. Ook leuk, optimaal met vier of vijf spelers, maar duurt zeker zo lang als A&A en heeft (anders dan Brittannia) het nadeel dat een speler uitgeschakeld kan worden. Wel veel mooier uitgevoerd (Milton-Bradley, net als de oude A&A - Brittannia heeft countertjes). Beide spelen zijn "ieder voor zich", geen teams dus.
"Fulminictus...Fulminictus....gauw! Geef me het toverboek!" riep de magier, alert als immer

Afbeelding
Plaats reactie