Pathfinder groep Regio Rotterdam Oost

Overzicht van verschillende spelgroepen in Rotterdam en omgeving
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Janek
Leenheer
Berichten: 79
Lid geworden op: dinsdag 25 september 2012, 23:08

Pathfinder groep Regio Rotterdam Oost

Bericht door Janek »

Pathfinder groep Regio Rijnmond Noord-Oost bestaat sinds begin 2013, we hebben net, stil zwijgend, ons eerste jubileum gevierd.

De groep speelt in een samenstelling van bijvoorkeur 5 spelers en 1 DM. Vijf van de zes die dit jaar het jubileum bijwonen, waren er vanaf de start. We kunnen daarmee stellen dat we een tamelijk stabiele groep zijn.

Wel moesten we halverwege vorig jaar van DM wisselen omdat de meest ervaren DM-er al zijn campaigninfo op een gecrashte harde schijf had staan. Sindsdien spelen we niet aleen met de regels van Pathfinder, maar zijn we ook een Pathfinder Adventure Path (Jade Regent) gaan spelen. De groep speelt elke maandag trouw van 20:00 tot 22:30. Meestal in Rotterdam-Alexander bij de DM, soms bij een van de spelers.

De spelers zijn allen tussen 35 en 45 en leven in Rotterdam(-Alexander, -Noord, en -Hilligersberg), Capelle aan den ijssel, Lansingerland(-Bergschenhoek) en Pijnacker-Nootdorp.

Twee van de zes hebben af en toe behoefte om meer te spelen dan de wekelijkse sessie op maandag. Mochten er mensen zijn in genoemde regio die op zaterdag eens in de zoveel tijd een Pathfinder sessie willen spelen dan kunnen die contact opnemen met mij.

/edit: ik had alleen de spelers opgenoemd, was mezelf even vergeten...
Laatst gewijzigd door Janek op zaterdag 1 februari 2014, 14:56, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

Hoi Janek, leuk om te zien dat jullie nog steeds zo actief zijn! Hoeveel van de spelers hebben elkaar via het forum gevonden?
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
Gebruikersavatar
Janek
Leenheer
Berichten: 79
Lid geworden op: dinsdag 25 september 2012, 23:08

Bericht door Janek »

Van de oorsprinkelijke zes man hebben er vijf elkaar gevonden op dit forum. We hebben ook twee gastspelers gehad via dit forum. De uiteindelijke vaste vervanger heb ik via facebook gevonden. Dus het is misschien een weinig actief forum, het werkt wel :D
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

Dat is heel tof Janek! Ik vraag me dat wel eens af, als je namelijk een groep hebt gevonden heeft het geen zin meer om hier te blijven rondhangen. Of zijn er nog actieve spelers die hier ook weleens komen?
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
Gebruikersavatar
Cleverbot
Ridder
Berichten: 121
Lid geworden op: woensdag 6 januari 2010, 12:21

Bericht door Cleverbot »

Jawel hoor, ik kijk hier niet zo HEEL vaak. Maar toch wel met enige regelmaat. :)
"Disclosure: I am a versatile protocol and combat droid, fluent in verbal and cultural translation. Should your needs prove more... practical, I am also highly skilled in personal combat."
―HK-47 sells himself
Gebruikersavatar
klaasel
Ridder
Berichten: 130
Lid geworden op: maandag 13 februari 2012, 16:51

Re: Pathfinder groep Regio Rotterdam Oost

Bericht door klaasel »

Janek schreef:Pathfinder groep Regio Rijnmond Noord-Oost bestaat sinds begin 2013, we hebben net, stil zwijgend, ons eerste jubileum gevierd.

De groep speelt in een samenstelling van bijvoorkeur 5 spelers en 1 DM. Vijf van de zes die dit jaar het jubileum bijwonen, waren er vanaf de start. We kunnen daarmee stellen dat we een tamelijk stabiele groep zijn.

Wel moesten we halverwege vorig jaar van DM wisselen omdat de meest ervaren DM-er al zijn campaigninfo op een gecrashte harde schijf had staan. Sindsdien spelen we niet aleen met de regels van Pathfinder, maar zijn we ook een Pathfinder Adventure Path (Jade Regent) gaan spelen. De groep speelt elke maandag trouw van 20:00 tot 22:30. Meestal in Rotterdam-Alexander bij de DM, soms bij een van de spelers.

De spelers zijn allen tussen 35 en 45 en leven in Rotterdam(-Alexander, -Noord, en -Hilligersberg), Capelle aan den ijssel, Lansingerland(-Bergschenhoek) en Pijnacker-Nootdorp.

Twee van de zes hebben af en toe behoefte om meer te spelen dan de wekelijkse sessie op maandag. Mochten er mensen zijn in genoemde regio die op zaterdag eens in de zoveel tijd een Pathfinder sessie willen spelen dan kunnen die contact opnemen met mij.

/edit: ik had alleen de spelers opgenoemd, was mezelf even vergeten...
Jammer dat ik er niet meer bij kan zijn, het was erg leuk met jullie samen te spelen. Maar ja, vanaf Friesland is toch wel een beetje ver.
Plaats reactie