Pathfinder Society - Purperen Draak - Groningen

Overzicht van verschillende spelgroepen in Rotterdam en omgeving
Plaats reactie
Gebruikersavatar
klaasel
Ridder
Berichten: 130
Lid geworden op: maandag 13 februari 2012, 16:51

Pathfinder Society - Purperen Draak - Groningen

Bericht door klaasel »

7 juli 2015 zijn we begonnen met de Pathfinder Society (PFS) in Groningen, een soort RPGA maar dan van Pathfinder. Voor wie het niet weet: Pathfinder is een spin-off van D&D 3.5, ook wel 3.75 genaamd.

We zijn dus al een jaar bezig. Ter illustratie, in een jaar tijd wordt je ongeveer level 5. Per 3 gespeelde scenario's ga je level up.

Still going strong en we zitten bijna op het punt dat we mensen moeten teleurstellen als ze niet op tijd inschrijven, er is een max van 6 spelers.

Dit vindt plaats in de Purperen Draak in Groningen op de Oude Ebbingestraat, een bordspellenwinkel die dit faciliteert, zie ook www.purperendraak.nl.

Zij organiseren ook Friday Night Magic, D&D 5th edition en andere bordspelavonden en -middagen, als ook Warhammer battles (volgens mij vooral 40k).
Gebruikersavatar
Wijlen Fandath Ryne
Supreme Grandmaster
Berichten: 3081
Lid geworden op: donderdag 14 oktober 2004, 18:23

Bericht door Wijlen Fandath Ryne »

Goed dat jullie nog steeds bezig zijn!
"Fulminictus...Fulminictus....gauw! Geef me het toverboek!" riep de magier, alert als immer

Afbeelding
Gebruikersavatar
klaasel
Ridder
Berichten: 130
Lid geworden op: maandag 13 februari 2012, 16:51

Bericht door klaasel »

Momenteel zijn we iets minder structureel aan het spelen in de Purperen Draak. Wel hebben we de eerste playtest gedaan van de Pathfinder 2.0 Playtest bij mensen thuis en hebben we ook Starfinder geprobeerd. Dus: iets minder frequent, maar still alive!

Overigens is in de Purperen Draak nog wel regelmatig een groep te vinden voor D&D 5e.
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

Hey Klaasel! Tof om van je te horen, eens een roleplayer altijd een roleplayer. Tot in de verre uithoeken van het land!
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
Plaats reactie