Spelers gezocht omgeving Capelle a/d IJssel.

Als je op zoek bent naar een groep, spelers of een GM in de omgeving van Rotterdam.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Cleverbot
Ridder
Berichten: 121
Lid geworden op: woensdag 6 januari 2010, 12:21

Spelers gezocht omgeving Capelle a/d IJssel.

Bericht door Cleverbot »

Hoi,

Alle informatie over Corsairs den kun je eigenlijk al terug vinden in het spelers groepen gedeelte van het forum.

We spelen in capelle a/d ijssel 1x/week op woensdag avond van 19.30 tot 23.00

De systemen die wij spelen zijn Pathfinder en Star Wars Saga edition.

Wij zoeken 1/2 spelers (nee niet een halve speler :wink: ) voor meer info, stuur mij een berichtje.
Toejam
Ridder
Berichten: 138
Lid geworden op: maandag 19 juni 2006, 17:51

Bericht door Toejam »

Hey Cleverbot,

Ik wil wel meespelen. Woensdagavond moet wel lukken voor mij, dan moet ik alleen mijn roostervrije dag naar donderdag verzetten zodat ik de volgende dag uit kan slapen.
Ik speel zelf al zo'n 3,5 jaar D&D, en DM voor een groep beginnende spelers.
Pathfinder lijkt mij leuk om te spelen. Staat Kingmaker bij jullie op de planning?
Gebruikersavatar
Cleverbot
Ridder
Berichten: 121
Lid geworden op: woensdag 6 januari 2010, 12:21

Bericht door Cleverbot »

Hoi, leuk te zien dat er iemand interesse heeft. Bij Pathfinder Gm ik een campaign die zich afspeeld in Golarion de campaign setting van Paizo. Maar ik maak de avonturen en verhalen zelf. Soms leen ik wel eens iets uit een officieel avontuur maar ik speel dus geen adventure paths. Hoewel dat wel makkelijk is met voor bereiden, kan ik daar mijn eigen fantasie niet naar voldoening in kwijt en dat doe ik dan dus ook niet.

Misschien dat we even via pm's wat verder kennis met elkaar kunnen maken (of via mail, na emails adressen uit te hebben gewisseld) Zodat we alle vragen kwijt kunnen en weten wie we voor ons hebben? :)
"Disclosure: I am a versatile protocol and combat droid, fluent in verbal and cultural translation. Should your needs prove more... practical, I am also highly skilled in personal combat."
―HK-47 sells himself
Gebruikersavatar
Cleverbot
Ridder
Berichten: 121
Lid geworden op: woensdag 6 januari 2010, 12:21

Bericht door Cleverbot »

En helaas is Toejam al weer gestopt bij ons. De afstand en de reistijd waren toch te veel voor hem. Dat kan gebeuren natuurlijk.

Wij zijn daarom nog steeds/wederom op zoek naar 1 a 2 spelers die op woensdag avond regelmatig kunnen en willen komen roleplayen!
"Disclosure: I am a versatile protocol and combat droid, fluent in verbal and cultural translation. Should your needs prove more... practical, I am also highly skilled in personal combat."
―HK-47 sells himself
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

Wel leuk dat jullie het geprobeerd hebben! Succes met zoeken!
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
dragonraper
Ridder
Berichten: 236
Lid geworden op: zondag 14 augustus 2005, 12:02

spelers gezocht

Bericht door dragonraper »

ik heb zelf op zondagochtend/middag ook een golariongroep,kan eventueel nog 2/3 spelers gebruiken...enof een DM...heb zelf al 4 spelers..als er enige interesse is,laat het maar weten....groenten van carlo...
Gebruikersavatar
Cleverbot
Ridder
Berichten: 121
Lid geworden op: woensdag 6 januari 2010, 12:21

Bericht door Cleverbot »

Hoi bedankt voor de reply, maar dat heeft niet zo veel nut. Wij hebben al een groep van 4 spelers + Gm (ik).

We willen er echt 1 of 2 spelers bij voor op de woensdag avond dat wij spelen. (zie eerste bericht en spelers groepen forum gedeelte)
"Disclosure: I am a versatile protocol and combat droid, fluent in verbal and cultural translation. Should your needs prove more... practical, I am also highly skilled in personal combat."
―HK-47 sells himself
Gebruikersavatar
Mike74
Ridder
Berichten: 269
Lid geworden op: donderdag 7 mei 2009, 20:03

Bericht door Mike74 »

Ik heb spelers teveel! :)

Maar helaas is dat een social group, dus die willen niet verplaatsen..

Succes met zoeken, Duncan!

(wat voor mij hielp: zoeken via Hyves! Heb best veel reacties gekregen.. 3 spelers van mijn huidige groep heb ik gevonden via oproepjes op de D&D hyves!)
Gebruikersavatar
Cleverbot
Ridder
Berichten: 121
Lid geworden op: woensdag 6 januari 2010, 12:21

Bericht door Cleverbot »

DND Hyves, dat is een goede tip, bedankt Mike :)
"Disclosure: I am a versatile protocol and combat droid, fluent in verbal and cultural translation. Should your needs prove more... practical, I am also highly skilled in personal combat."
―HK-47 sells himself
MichaelR
Secreetknecht
Berichten: 3
Lid geworden op: zondag 6 december 2009, 22:17

Bericht door MichaelR »

Heel erg laat, maar ja ik probeer het toch.

Ben geinteresseerd in een Star Wars Roleplay sessie, dus vroeg me af of jullie nog steeds bezig zijn?
Gebruikersavatar
Cleverbot
Ridder
Berichten: 121
Lid geworden op: woensdag 6 januari 2010, 12:21

Bericht door Cleverbot »

MichaelR schreef:Heel erg laat, maar ja ik probeer het toch.

Ben geinteresseerd in een Star Wars Roleplay sessie, dus vroeg me af of jullie nog steeds bezig zijn?
Zo... dat is bizar.. Ik kom hier toevallig weer eens kijken na weet ik hoe veel maanden niet meer te hebben gekeken en iemand zet een post naar mij gericht op het forum neer, precies vandaag! :shock:
"Disclosure: I am a versatile protocol and combat droid, fluent in verbal and cultural translation. Should your needs prove more... practical, I am also highly skilled in personal combat."
―HK-47 sells himself
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

dat is inderdaad wel erg bizar cleverbot! maar nou heb je nog geen antwoord gegeven op de vraag van MichaelR :P
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
MichaelR
Secreetknecht
Berichten: 3
Lid geworden op: zondag 6 december 2009, 22:17

Bericht door MichaelR »

hehehe.

Heb de benodigde informatie op andere manieren gekregen.
Gebruikersavatar
Cleverbot
Ridder
Berichten: 121
Lid geworden op: woensdag 6 januari 2010, 12:21

Bericht door Cleverbot »

Tuurlijk heb ik wel antwoord gegeven. Heb het enkel via pm gedaan ;)
"Disclosure: I am a versatile protocol and combat droid, fluent in verbal and cultural translation. Should your needs prove more... practical, I am also highly skilled in personal combat."
―HK-47 sells himself
Gebruikersavatar
Cleverbot
Ridder
Berichten: 121
Lid geworden op: woensdag 6 januari 2010, 12:21

Bericht door Cleverbot »

Ik wil deze post even omhoog gooien.

Wij zijn wederom op zoek naar op z'n minst 1 speler max 2.
Spelers komen en gaan nou eenmaal wel eens. Gaan te ver weg wonen waardoor de afstand te groot word enz..

We spelen Pathfinder en Star Wars rpg.

We staan op het punt om met een nieuwe Pathfinder rpg te beginnen.

Heb je interesse, stuur mij een pm!
"Disclosure: I am a versatile protocol and combat droid, fluent in verbal and cultural translation. Should your needs prove more... practical, I am also highly skilled in personal combat."
―HK-47 sells himself
Gebruikersavatar
Janek
Leenheer
Berichten: 79
Lid geworden op: dinsdag 25 september 2012, 23:08

Bericht door Janek »

Ha ik geef op woensdagavond les op museumpark tot 19:30 en ben dan toch al niet thuis om te eten en de kids me naar bed te brengen. Ik zou dan prima nog een spelletje pathfinder kunnen doen. Ik zou zo rond/iets na 20:00 kunnen aanschuiven. Nog op zoek naar een gast/NPC/extra speler?
Njang
Secreetknecht
Berichten: 1
Lid geworden op: zaterdag 22 juni 2013, 18:00

Bericht door Njang »

Nou dit is wel lekker in de buurt.
Heb zelf heel lang geen D&D gespeeld en mis het wel heel erg, ben er mee begonnen ongeveer 8 jaar terug met een leuke groep.. maarja mensen worden ouder gaan banen krijgen en school en zo gaat dan in de weg zitten.
Anyway ik zou best een keertje weer met een leuke groep wat games spelen en zag dan toch deze post en moest even een reply achterlaten.

Heb zelf experience met 3.5 D&D voor ongeveer 10 jaar nu.
Ben 24 jaar oud als dat uit zou maken en woon zelf in Capelle dus dat maakt reizen niet zo lastig.

Zou niet weten of jullie nog mensen zoeken voor de groep dus stuur me mischien even een PM en dan kunnen we kijken wat we voor elkaar kunnen doen.
Gebruikersavatar
Cleverbot
Ridder
Berichten: 121
Lid geworden op: woensdag 6 januari 2010, 12:21

Bericht door Cleverbot »

Ik ben hier heel lang niet geweest omdat we een tijd niet gespeeld hebben.

Inmiddels zijn we weer begonnen en spelen we dit keer een Shadowrun campaign.
"Disclosure: I am a versatile protocol and combat droid, fluent in verbal and cultural translation. Should your needs prove more... practical, I am also highly skilled in personal combat."
―HK-47 sells himself
Plaats reactie