Spelers gezocht omgeving Capelle a/d IJssel.

Als je op zoek bent naar een groep, spelers of een GM in de omgeving van Rotterdam.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Cleverbot
Ridder
Berichten: 121
Lid geworden op: woensdag 6 januari 2010, 12:21

Spelers gezocht omgeving Capelle a/d IJssel.

Bericht door Cleverbot »

Hoi,

Alle informatie over Corsairs den kun je eigenlijk al terug vinden in het spelers groepen gedeelte van het forum.

We spelen in capelle a/d ijssel 1x/week op woensdag avond van 19.30 tot 23.00

De systemen die wij spelen zijn Pathfinder en Star Wars Saga edition.

Wij zoeken 1/2 spelers (nee niet een halve speler :wink: ) voor meer info, stuur mij een berichtje.
Toejam
Ridder
Berichten: 138
Lid geworden op: maandag 19 juni 2006, 17:51

Bericht door Toejam »

Hey Cleverbot,

Ik wil wel meespelen. Woensdagavond moet wel lukken voor mij, dan moet ik alleen mijn roostervrije dag naar donderdag verzetten zodat ik de volgende dag uit kan slapen.
Ik speel zelf al zo'n 3,5 jaar D&D, en DM voor een groep beginnende spelers.
Pathfinder lijkt mij leuk om te spelen. Staat Kingmaker bij jullie op de planning?
Gebruikersavatar
Cleverbot
Ridder
Berichten: 121
Lid geworden op: woensdag 6 januari 2010, 12:21

Bericht door Cleverbot »

Hoi, leuk te zien dat er iemand interesse heeft. Bij Pathfinder Gm ik een campaign die zich afspeeld in Golarion de campaign setting van Paizo. Maar ik maak de avonturen en verhalen zelf. Soms leen ik wel eens iets uit een officieel avontuur maar ik speel dus geen adventure paths. Hoewel dat wel makkelijk is met voor bereiden, kan ik daar mijn eigen fantasie niet naar voldoening in kwijt en dat doe ik dan dus ook niet.

Misschien dat we even via pm's wat verder kennis met elkaar kunnen maken (of via mail, na emails adressen uit te hebben gewisseld) Zodat we alle vragen kwijt kunnen en weten wie we voor ons hebben? :)