4th Ed. DnD in Delft??

Als je op zoek bent naar een groep, spelers of een GM in de omgeving van Rotterdam.
Gebruikersavatar
Ionanthe
Edelman
Berichten: 67
Lid geworden op: zondag 9 mei 2010, 12:14

4th Ed. DnD in Delft??

Bericht door Ionanthe »

bericht achterhaald
Laatst gewijzigd door Ionanthe op maandag 13 september 2010, 1:07, 2 keer totaal gewijzigd.
Toejam
Ridder
Berichten: 138
Lid geworden op: maandag 19 juni 2006, 17:51

Bericht door Toejam »

Een kort avondje? Ja, daar heb ik wel zin in. Ik heb niet zo heel veel ervaring met 4de editie, maar dat mag de pret niet drukken.

Ik heb Dungeon Delve even moeten opzoeken op de wizards site, en het klinkt inderdaad wel leuk voor een avondje.

Wat stel je voor voor een avondje? Gewoon point buy, en iedereen maakt van te voren een character van een bepaald level, of premade characters? (Scheelt tijd)
Gebruikersavatar
Vincere
Supreme Grandmaster
Berichten: 2447
Lid geworden op: dinsdag 18 mei 2004, 19:30

Bericht door Vincere »

Ik wil ook wel meedoen, maar heb nul ervaring met 4E.


Dulce et decorum est pro alea mori.
Gebruikersavatar
Ionanthe
Edelman
Berichten: 67
Lid geworden op: zondag 9 mei 2010, 12:14

Bericht door Ionanthe »

bericht achterhaald
Laatst gewijzigd door Ionanthe op maandag 13 september 2010, 1:07, 2 keer totaal gewijzigd.
DanteRotterdam
Ridder
Berichten: 172
Lid geworden op: vrijdag 29 januari 2010, 15:56

Bericht door DanteRotterdam »

Wil ook best aanschuiven. Ben zelf alweer een tijdje DM voor een 4th edition campaign en ben behoorlijk op de hoogte van de regels ondertussen.

Ik zou wel voorstellen om niet die standaard characters te gebruiken maar om die character builder van Wizard's of the Coast te downloaden en een uniek personage aan te maken.
Zeker wanneer je besluit verder te gaan met de game dan is het uitbouwen van een dergelijk personage veel leuker namelijk.
Gebruikersavatar
Vincere
Supreme Grandmaster
Berichten: 2447
Lid geworden op: dinsdag 18 mei 2004, 19:30