Problemen in Súdbataar? - sessie 14 september plaats vrij

Als je op zoek bent naar een groep, spelers of een GM in de omgeving van Rotterdam.
Arumin
Koning
Berichten: 478
Lid geworden op: vrijdag 19 september 2008, 9:31

Bericht door Arumin »

we kunnen ons altijd nog de "Piercing palladins of the edible judgement of anything" noemen?
Gebruikersavatar
Lairnaedon
Evil Overlord
Berichten: 983
Lid geworden op: dinsdag 28 september 2004, 0:34

Bericht door Lairnaedon »

hehehehe :) op de een of andere manier komen we daar ook nooit meer vanaf :D

Mogelijk noemen we onszelf "The Expensivles" ? We zijn duur, maar onvervangbaar :D
Afbeelding
Gebruikersavatar
Vincere
Supreme Grandmaster
Berichten: 2447
Lid geworden op: dinsdag 18 mei 2004, 19:30

Bericht door Vincere »

Ik wil graag Arafat Hebrongazala spelen, of Harald Knipper. Anders Alei Astof (voor zijn piratendagen uiteraard).


Dulce et decorum est pro alea mori.
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

we zullen dus een nieuwe datum moeten prikken voor de sessie. de 11e kunnen jullie zeker ook niet? :)

Lijkt me wel het leukste om met dezelfde characters te spelen... natuurlijk kan Jenna in die tussentijd een behoorlijke verandering hebben ondergaan! Maar inside-information die Jenna zou hebben heeft harald knipper natuurlijk niet ;)
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
Gebruikersavatar
Vincere
Supreme Grandmaster
Berichten: 2447
Lid geworden op: dinsdag 18 mei 2004, 19:30

Bericht door Vincere »

Thekkur schreef:natuurlijk kan Jenna in die tussentijd een behoorlijke verandering hebben ondergaan!
Valt een geslachtsverandering daar ook onder?


Dulce et decorum est pro alea mori.
Arumin
Koning
Berichten: 478
Lid geworden op: vrijdag 19 september 2008, 9:31

Bericht door Arumin »

Gezien mijn huidige situatie op familiegebied wil ik even opperen om de eerste sessie iig te verschuiven naar eind van de maand, begin volgende maand. Ik zal later wel wat meer info geven, maar op het moment is het hectisch hier en heb ik een hoop aan mn kop.
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

ok, is goed! ik ga alleen met grote waarschijnlijkheid vanaf augustus een paar maandjes in het buitenland werken, dus laten we het niet te ver vooruit schuiven! A.s. zondag is trouwens sowieso niet zo'n goed idee... ik ben geen grote voetbalfan, maar zondag ga ik niet missen! :D
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
Gebruikersavatar
Lairnaedon
Evil Overlord
Berichten: 983
Lid geworden op: dinsdag 28 september 2004, 0:34

Bericht door Lairnaedon »

jij en heel nederland :)

Waar ga je heen, Tijn? :) Uruguay?
Afbeelding
Gebruikersavatar
Lairnaedon
Evil Overlord
Berichten: 983
Lid geworden op: dinsdag 28 september 2004, 0:34

Bericht door Lairnaedon »

Vincere schreef:
Thekkur schreef:natuurlijk kan Jenna in die tussentijd een behoorlijke verandering hebben ondergaan!
Valt een geslachtsverandering daar ook onder?
http://www.tgfa.org/rpg/items/girdle.htm ????
Afbeelding
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

outruled! :)
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
Gebruikersavatar
Lairnaedon
Evil Overlord
Berichten: 983
Lid geworden op: dinsdag 28 september 2004, 0:34

Bericht door Lairnaedon »

:lol:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Karma
Supreme Grandmaster
Berichten: 1818
Lid geworden op: zondag 11 september 2005, 23:45

Bericht door Karma »

ok, stel dat een geslachtverandering wel kan. Dan zou Jenna gemakkelijk die kontenlikkende karakter kunnen vervullen toch?

p.s. lijkt me best leuk om mee te doen, maar begrijp dat de oude leden voorrang herbben, laat maar weten
Gebruikersavatar
Lairnaedon
Evil Overlord
Berichten: 983
Lid geworden op: dinsdag 28 september 2004, 0:34

Bericht door Lairnaedon »

Tim had al laten weten dat hij niet kon in zijn brief van Hecnos (zijn character) En wat mij betreft kun je een hoop toevoegen aan het spel dus ik vind het een leuk plan als je ook mee doet.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

Wat mij betreft ben je ook welkom hoor Karma! Voorlopig hebben we nog geen datum geprikt. Jij bent begrijp ik al weer vaker in de buurt van rotterdam? wanneer ga je verhuizen?
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
Gebruikersavatar
Karma
Supreme Grandmaster
Berichten: 1818
Lid geworden op: zondag 11 september 2005, 23:45

Bericht door Karma »

nog niet zeker, in ieder geval verhuis ik binnen een maand.
En ben inderdaad bijna wekelijks in de buurt.

Het lijkt me eigenlijk best leuk, maar ik denk dat het fijn is om iemands ander karakter open te houden, mocht Tim toch weer eens zin hebben.

Ik hoor graag wat jullie nog nodig hebben dan.
Gebruikersavatar
Vincere
Supreme Grandmaster
Berichten: 2447
Lid geworden op: dinsdag 18 mei 2004, 19:30

Bericht door Vincere »

Oh, maar je hoeft uiteraard niet Tim's karakter te spelen - liever niet zelfs, omdat het onlosmakelijk met hem (en zijn snor) verbonden is.

Maak gewoon een nieuw karakter als het zo ver is. Ik zal ook nog met Tijn overleggen over mijn karakter en of ik al dan niet een nieuwe maak. Patrick speelt een fighter en Martin een rogue. Tim en ik waren beiden een bard. Ik overweeg een cleric of een wizard.


Dulce et decorum est pro alea mori.
Gebruikersavatar
Karma
Supreme Grandmaster
Berichten: 1818
Lid geworden op: zondag 11 september 2005, 23:45

Bericht door Karma »

Gebruikersavatar
Vincere
Supreme Grandmaster
Berichten: 2447
Lid geworden op: dinsdag 18 mei 2004, 19:30

Bericht door Vincere »

Hier nog een flashback!

Afbeelding


Dulce et decorum est pro alea mori.
Gebruikersavatar
v1nce
Hero
Berichten: 1487
Lid geworden op: zondag 2 mei 2010, 22:07

Bericht door v1nce »

aaa
Laatst gewijzigd door v1nce op vrijdag 6 augustus 2010, 12:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Karma
Supreme Grandmaster
Berichten: 1818
Lid geworden op: zondag 11 september 2005, 23:45

Bericht door Karma »

ja best expressief, maar ik vind het er meer op lijken of een zwerver hem een zoen wil geven

wel een expressieve foto
Gebruikersavatar
Lairnaedon
Evil Overlord
Berichten: 983
Lid geworden op: dinsdag 28 september 2004, 0:34

Bericht door Lairnaedon »

ik heb ergens nog wat foto's die mijn ex toen had gemaakt :P

wow... wat zijn we oud geworden sinds toen :D holy crap on a stick.




Ik ben btw begonnen met een boekwerkje. Een compendium over gif. Planten (voedsel), paddestoelen, dieren, en magische/overige :D
Er zijn best frikkin veel soorten gif btw... mocht ik er ooit mee klaar zijn, dan is het wel een masterwork item :twisted:

Ik maak het boekje als "hulpstuk" voor Helena, die in de afgelopen paar jaren een specialiteit heeft gekozen als gifmoordenaar :D
Afbeelding
Gebruikersavatar
Rogier
Supreme Grandmaster
Berichten: 2452
Lid geworden op: vrijdag 23 februari 2007, 19:06

Bericht door Rogier »

Vet man! De avonturen geinstrueerd door raadgever Merabo.
Leuk om de uitgebreide reacties van de spelers te lezen!
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

Klink tof lairnaedon! ik zal je nog een handig rolemaster compendium toesturen... over herbs :)

Hierbij de volledige tekst die de spelers ontvingen:


Hooggewaardeerde Helena, 27 Mei 1010

Vriend! Als je deze brief leest heeft een van de boodschappers die ik uitzond je gevonden, hopelijk in goede gezondheid! Je huidige verblijfplaats is mij ten tijde van dit schrijven onbekend. Het is reeds zes jaren geleden sinds ik het genoegen had je voor het laatst in persoon te spreken en er zal tussentijd het nodige veranderd zijn!

Avo Sul Rex Ithan is ondanks de aanhoudende strijd met de donkere machten van Avo Amon een glorieuze stad geworden onder het krachtige leiderschap van onze verheven en machtige Koning Nathaniel Zoon van Dissius Kchimchmibor XII. Niet in de laatste plaats door nimmer aflatende steun van zijne koninklijke hoogheid aan de nog immer Grootse Akademie van Magiek en Toverkunsten. Maar ik verlies mij in ijdele praat, laat mij tot de kern van de zaak komen.

Een ruiter van het negende legioen is onlangs in Avo Sul aangekomen. Zijn geestelijke en mentale gezondheid zijn miserabel, en hij zal niet lang te leven hebben. Uit zijn verwarde boodschap viel echter op te maken dat het negende legion een vreselijk lot ten deel is gevallen! Het legioen, duizend man sterk, onder leiding van de dappere en ervaren generaal Achibald V van Carmine is enkele maanden geleden vertrokken naar Súdbataar, in het grensgebied met het keizerrijk Gil Hamil. Súdbataar is een bar en barbaars gebied dat bekend staat om zijn opstandigheid. De opdracht van het legioen was om in dit roerige gebied korte metten te maken met hordes anarchistische barbaarse rovers. In Súdbataar heeft lange tijd de Dodelijk Plaag gewoed en haar bevolking is tot armoede vervallen.
De legioensoldaat heeft te paard twee weken lang dag en nacht doorgereden om ons te berichten van het noodlot dat het legioen trof.

Maar dit alles zou mij niet zo zeer verontrusten... ware het niet niet dat er zijn tekenen dat krachten in het spel zijn die geassocieerd werden met een jou welbekende tot het kwaad vervallen adjudant des konings: Doff Magor! Jouw heldhaftige optreden bij het doden van deze vijand van het goede en machtige rijk Ethannion is de reden dat ik dringend contact met je zoek.


Er zijn vreemde, potentieel staatsgevaarlijke krachten in het spel, en zijne koninklijke hoogheid de verheven weledele Nathaniel Zoon van Dissius Kchimchmibor XII heeft mij verzocht jouw expertise met deze zaak in te schakelen voor een onderzoeks expeditie in Súdbataar. Dit opdat hij maatregelen kan treffen het rijk en haar inwoners veilig te houden!

De reis naar en het onderzoek in het gebied zullen geenszins zonder gevaar zijn,
maar roem en eer zullen je ten deel vallen door het rijk te beschermen. Om een en ander te verzachten zullen bij afdoende uitvoer van deze missie 250 goudstukken uit de staatskas worden uitgekeerd of een overeenkomstige vergoeding.
Zijne koninklijke hoogheid Nathaniel XII heeft mij voorts toegezegd dat in dat geval de tamelijk ernstige wandaden die jou recent zijn toegeschreven onbestraft zullen blijven...

Graag verneem ik spoedig persoonlijk of je in staat en bereidt bent de burgers van Ethannion deze dienst te bewijzen. De datum van vertrek zal daarop afgestemd worden met de andere deelgenoten aan de expeditie. Nadere details zullen je door mij persoonlijk worden toevertrouwd.

Hoogachtend,

De zeerweledelgestelde Raadgever des konings, grootmeester XVI in Toverkunsten, Erevoorzitter van het Xuomchotisch genootschap, Continentale Adept, Erevoorzitter van de Octagonische orde en Ridder van het blauwe kruis, graaf van Zinzobar

Merabo



P.s.: Afgezien van deze missie ben ik persoonlijk geinteresseerd in je huidige welbevinden! Tenslotte gaat onze geschiedenis nog terug tot het –verdoemde- AvoRhum! Waar heb je de afgelopen jaren gezeten? Hoe heb je te tijd doorgebracht? Hopenlijk hebben de rijkdommen en roem die je toe zijn gevallen na het incident met Doff Magor je geestelijke en lichamelijk conditie niet aangetast? Wat zijn deze wandaden waar over gesproken worden die je naam bezoedelt hebben of wens je daar niet over te spreken?
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

De problemen zijn nog niet opgelost... ik zal morgen even wat nieuwe data doorsturen. meanwhile wil ik jullie dit niet onthouden:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
Gebruikersavatar
Lairnaedon
Evil Overlord
Berichten: 983
Lid geworden op: dinsdag 28 september 2004, 0:34

Bericht door Lairnaedon »

Auuuuwwwww... mijn ogen.

Dit was een van de eerste sessies, maar niet de eerste.
Afbeelding
Plaats reactie