meisje zoekt groep!

Als je op zoek bent naar een groep, spelers of een GM in de omgeving van Rotterdam.
missDawn
Schandknaap
Berichten: 11
Lid geworden op: donderdag 29 juli 2010, 17:27

meisje zoekt groep!

Bericht door missDawn »

Hallo mensen!

Ik ben op zoek naar een niet al te grote spelersgroep in de omgeving Rotterdam/Dordrecht. Ik ben recent begonnen met spelen, in fact ik heb nog maar twee keer meegedaan, maar de groep waarin ik nu zit komt zo'n beetje eens in de 2 maanden bij elkaar en op die manier leer ik het natuurlijk niet :) Echter m'n interesse is gewekt dus wil ik ergens anders meespelen.

hartelijke groet
Dawn :twisted:
Gebruikersavatar
Rogier
Supreme Grandmaster
Berichten: 2452
Lid geworden op: vrijdag 23 februari 2007, 19:06

Bericht door Rogier »

Hallo MissDawn,
Welkom op dit forum!

Er is hier volgens mij genoeg te doen als je op zoek bent naar een nieuwe spelgroep.
Heb je voorkeur voor een bepaald soort thema of spelgenre?

Er is nogal wat wat je allemaal zou kunnen spelen denk ik zo.
Hoewel ik me eigenlijk alleen bezighoud met Oog des Meesters te meesteren zijn er hier en daar wat verschillende spelgroepen (al dan niet erg actief).

Wat speel je bijvoorbeeld in de groep waarmee je nu eens in de twee maanden bij elkaar komt?
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

Hey MissDawn, welkom op het forum! Als je op zoek bent naar groepen of spelers in de buurt van Rdam/dordrecht, dan ben je hier aan het juiste adres. Het is zoals rogier aangaf handig om een beetje een richting te hebben wat voor soort spel je zou willen spelen. Je kunt rpg-games in alle mogelijke genres spelen! (fantasy, vampire, starwars om er een paar te noemen)

Hoewel dit de plek is om met mensen in contact te komen zijn er niet heel erg veel rpg-ers, en het kan dus een tijdje duren voor je een reactie hebt.
Aan te raden is om ook eens bij oproepen van groepen te kijken die naar spelers zoeken en, als daar iets bij zit, een reactie te plaatsen of degene die het topic gestart heeft een privebericht te sturen.

Succes!
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
missDawn
Schandknaap
Berichten: 11
Lid geworden op: donderdag 29 juli 2010, 17:27

Bericht door missDawn »

Dank je wel heren ik voel me heel welkom :)

Ik speelde 4th Edition fantasy, ik denk dat dat mijn voorkeur heeft maar met de rest heb ik helemaal geen ervaring dus wellicht is er ook nog iets anders voor me. Ik zoek een groep met een prettige sfeer, niet te groot, de nadruk op het verhaal en niet op hack&slash, en dus ook niet op de knikkers. Ik zit flexibel in mn tijd en doe het liefst wat kortere sessies.

ik ga es rondkijken hier..

@ v1nce: ik vind Den Haag kielekiele, eigenlijk te ver weg...
missDawn
Schandknaap
Berichten: 11
Lid geworden op: donderdag 29 juli 2010, 17:27

Bericht door missDawn »

Kun je wat meer vertellen over je groep? kijken of we een match zijn...

ik heb ondertussen een DM opgescharreld die op zich graag een nieuwe groep wil starten. Hij is voor een paar weken gevlogen dus info volgt later.. maar nu zoek ik dus En een spelersgroep EN vier spelers voor een nieuw te vormen groep.. ik krijg het nog druk 8)
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

goeie zaak! rpg-en kun je niet vaak genoeg doen ;) sommige mensen roleplayen hun hele leven...
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
Neanie
Koning
Berichten: 308
Lid geworden op: donderdag 8 november 2007, 13:06

Bericht door Neanie »

Groep in Dordt? Zeer boeiend, hopelijk wat anders dan dnd?
Gebruikersavatar
Rogier
Supreme Grandmaster
Berichten: 2452
Lid geworden op: vrijdag 23 februari 2007, 19:06

Bericht door Rogier »

Tja, het is dat mijn Oog des Meesters groep in Schiedam gewoon prima is qua groepsgrootte, want ik zou bijna hebben gezegd, kom anders bij ons eens een kijkje nemen?
Echter, om eens kennis te maken met de wereld van Oog des Meesters is voor een gastspeler/gastspeelster eigenlijk altijd wel plaats als je interesse zou hebben.
missDawn
Schandknaap
Berichten: 11
Lid geworden op: donderdag 29 juli 2010, 17:27

Bericht door missDawn »

ik wil best een keertje komen kijken, als je het niet erg vindt een n00b jullie midden te hebben

@ neanie: het wordt wel d&d ben ik bang...
Gebruikersavatar
Rogier
Supreme Grandmaster
Berichten: 2452
Lid geworden op: vrijdag 23 februari 2007, 19:06

Bericht door Rogier »

ik zal het aan de groep voorleggen; ik neem aan dat een keertje meespelen geen probleem is. :)
missDawn
Schandknaap
Berichten: 11
Lid geworden op: donderdag 29 juli 2010, 17:27

Bericht door missDawn »

Nice :)

Probeerde je net mn gegevens te pm-en maar dat werkt niet... kun je mij een berichtje sturen misschien dat ik met de replyknop meer geluk heb
Gebruikersavatar
Rogier
Supreme Grandmaster
Berichten: 2452
Lid geworden op: vrijdag 23 februari 2007, 19:06

Bericht door Rogier »

missDawn, ik heb je net een PM gestuurd, maar zie pas achteraf dat je wellicht niet mij bedoelde of toch wel?
missDawn
Schandknaap
Berichten: 11
Lid geworden op: donderdag 29 juli 2010, 17:27

Bericht door missDawn »

check
Toejam
Ridder
Berichten: 138
Lid geworden op: maandag 19 juni 2006, 17:51

Bericht door Toejam »

Het is dat ik al met 2 groepen zit, maar ik ken wel een paar mensen in Dordt die D&Den. Ik heb in het verleden al geDMed voor ze. mischien heb ik de komende weken wel wat tijd. Ik wilde toch al een paar dagen vrij nemen. Je kan ook meedoen met mijn groep in Vlaardingen, maar of je dat ook leuk zal vinden is een tweede. Daarnaast spelen we dan meestal 3.5, en ik ben bang dat dat je niet zal bekoren.

David.
Lord Xcapobl
Ridder
Berichten: 225
Lid geworden op: dinsdag 23 mei 2006, 22:49

Bericht door Lord Xcapobl »

Een van mijn vrienden is recent naar Dordrecht verhuisd, en samen met zijn broer speel ik op donderdagavonden, zover roosters het toestaan in verband met late diensten en nachtdiensten, RPGs. In Dordrecht, of Rotterdam. Diverse vervoersvormen aanwezig. Soms D&D, soms ook andere spellen. Er staat hier ergens op de site een lijst met spellen die ik heb gespeeld, en ook wat ik wel in de kast heb staan maar nog niet in de praktijk heb toegepast. Lange lijst.
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

Ik weet zeker dat er niet zoveel reacties zouden zijn als het bericht als titel zou hebben 'Jongen zoekt groep' door 'nerdboy666' :)
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
Gebruikersavatar
Rogier
Supreme Grandmaster
Berichten: 2452
Lid geworden op: vrijdag 23 februari 2007, 19:06

Bericht door Rogier »

Ik denk het ook. Hoeveel 'meisjes' spelen rollenspel?
Volgens mij lang niet zo veel als 'jongetjes'.
Gebruikersavatar
Vincere
Supreme Grandmaster
Berichten: 2447
Lid geworden op: dinsdag 18 mei 2004, 19:30

Bericht door Vincere »

Ik ken wel veel rollenspelers met lang haar!


Dulce et decorum est pro alea mori.
Neanie
Koning
Berichten: 308
Lid geworden op: donderdag 8 november 2007, 13:06

Bericht door Neanie »

Vincere schreef:Ik ken wel veel rollenspelers met lang haar!
als dat het criterium is komen we misschien nog wel in de buurt van die 50/50....
Gebruikersavatar
Rogier
Supreme Grandmaster
Berichten: 2452
Lid geworden op: vrijdag 23 februari 2007, 19:06

Bericht door Rogier »

en een pruik mag dat ook?
Gebruikersavatar
Vincere
Supreme Grandmaster
Berichten: 2447
Lid geworden op: dinsdag 18 mei 2004, 19:30

Bericht door Vincere »

Zeg Kitty, wat vond je eigenlijk van de (interim) ODM sessie? En ben je nog andere spelgroepen tegengekomen?

Oh, en ben je er al achter waarom ik je zo bekend voorkwam? ;)


Dulce et decorum est pro alea mori.
Gebruikersavatar
Lairnaedon
Evil Overlord
Berichten: 983
Lid geworden op: dinsdag 28 september 2004, 0:34

Bericht door Lairnaedon »

ik weet het niet... volgens mij heeft "meisje zoekt groep" toch een hele andere feeling dan "Speler met lang haar / pruik zoekt groep"

tis net niet helemaal hetzelfde!!
Afbeelding
missDawn
Schandknaap
Berichten: 11
Lid geworden op: donderdag 29 juli 2010, 17:27

Bericht door missDawn »

@ Vincere: ik vond het absoluut kewl, beetje onwennig natuurlijk .. bedankt voor de gastvrijheid dus nog! er zijn verbazend veel groepen in de omgeving heb ik ontdekt, als je maar goed zoekt ;) het voordeel aan meisje zijn geloof ik ja zoals hierboven gezegd...

ik heb mn hersens gekraakt op waarom je me bekend voorkwam maar er ging geen belletje rinkelen... zal mn fantasie wel geweest zijn :roll:
Gebruikersavatar
Wijlen Fandath Ryne
Supreme Grandmaster
Berichten: 3081
Lid geworden op: donderdag 14 oktober 2004, 18:23

Bericht door Wijlen Fandath Ryne »

Was een leuke sessie, en eigenlijk zijn we natuurlijk nog niet klaar met het verhaal.
"Fulminictus...Fulminictus....gauw! Geef me het toverboek!" riep de magier, alert als immer

Afbeelding
missDawn
Schandknaap
Berichten: 11
Lid geworden op: donderdag 29 juli 2010, 17:27

Bericht door missDawn »

@ het langhaargemiddelde:

wat wil het geval; de kapper heeft vandaag mn haar verprutst dus wellicht heb ik volgende week ineens een stuk minder haar dan de gemiddelde man hier :evil:
Plaats reactie