Groep in Rotterdam/Spijkenisse gezocht

Als je op zoek bent naar een groep, spelers of een GM in de omgeving van Rotterdam.
Plaats reactie
Black-Rose-92
Secreetknecht
Berichten: 3
Lid geworden op: zaterdag 22 januari 2011, 12:58

Groep in Rotterdam/Spijkenisse gezocht

Bericht door Black-Rose-92 »

Hallo iedereen,

Ik zoek een groep in de buurt van Rotterdam of Spijkenisse om D&D mee te spelen (waarschijnlijk is 4th edition het handigst).
Ik heb eigenlijk nog geen ervaring met spelen. Maar, ik heb wel al een player's handbook :D .
Ik zoek een groep met de nadruk op roleplay en het verhaal.
Verder kan ik in ieder geval in weekenden.
There's one terrifying word in the world of nuclear physics: "Oops..."
Gebruikersavatar
Vincere
Supreme Grandmaster
Berichten: 2447
Lid geworden op: dinsdag 18 mei 2004, 19:30

Bericht door Vincere »

Welkom Tanya. Ik neem aan dat je regelmatig in Delft bent, want ik zie dat je LST studeert?

Wij spelen met een 4E groep in Delft, waarbij we zgn. Dungeon Delves spelen - combat georiënteerd, met puzzelwerk, maar ook stukjes roleplaying om de sessies en quests aan elkaar te spelen. Aangezien ik tweederde van de tijd in Australië ben voor mijn werk, en een van onze andere vaste spelers binnenkort naar Australië verhuist, zijn er waarschijnlijk wel plekken beschikbaar. Indien je een keer zou willen kijken, stel ik voor dat je in dat geval contact opneemt met de DM, Peter. Meer info hier:
http://www.roleplayers.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=1313
http://www.roleplayers.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=1316

Voor zover mijn bekendheid met 4E groepen. Ik lees wel regelmatig berichten hier over andere spelers en/of groepen in zowel Rotterdam als Spijkenisse, dus je zou ook nog even de recentere forumberichten uit kunnen pluizen. Ik geloof dat er rond de Kerstdagen een nieuwe 4E groep in Rotterdam Centrum is gevormd. Veel succes verder.


Dulce et decorum est pro alea mori.
Toejam
Ridder
Berichten: 138
Lid geworden op: maandag 19 juni 2006, 17:51

Bericht door Toejam »

Peter is een goede DM, ik zou het zeker doen als ik jou was. Maar ja, ik zit zelf ook te denken aan het starten van een nieuwe groep, dus ik kan je daarvoor ook gewoon uitnodigen.
Ik wil zelf in ieder geval op zaterdag spelen, met enige regelmaat. Ik heb ook ervaring als DM.
Mijn collectie bestaat uit:
D&D 4de editie
D&D editie 3.5
AD&D 2de editie
D&D basis (In het Nederlands)
Pathfinder
Marvel Universe Roleplaying Game

Ik moet eerlijk zeggen dat ik 4de editie niet echt geweldig vind. Het is leuk om zo nu en dan te spelen, maar verder vind ik er niet zo veel aan. (maar ik heb het nog niet zo vaak gespeeld, dus bewijs maar dat ik ongelijk heb) Een vriend van mij wil DMen voor het Microlite20 systeem, dus dat is ook nog een optie. Het is ontzettend simpel, en is daarmee perfect voor beginners. (En kinderen)
Black-Rose-92
Secreetknecht
Berichten: 3
Lid geworden op: zaterdag 22 januari 2011, 12:58

Bericht door Black-Rose-92 »

@ Toejam: In een nieuwe groep gaan spelen lijkt me ook erg leuk! Ik zei eigenlijk vooral 4e editie omdat ik daar al een boek van heb. Als iemand me de regels uit wil leggen vind ik andere edities ook prima.
There's one terrifying word in the world of nuclear physics: "Oops..."
Gebruikersavatar
Mauszinator
Horige
Berichten: 5
Lid geworden op: maandag 23 juni 2008, 10:10

Bericht door Mauszinator »

Hmm, ik ben eigenlijk sinds kort aan het denken om ook 4.0 te gaan spelen. Ik kom zelf ook uit spijkenise, maar heb er nog geen enkel boek van. :oops:

Eventjes alvast over mezelf: Woon dus in spijkenisse, heb ondertussen al een aantal jaren ervaring met 3.5 en wil dus eens 4.0 voor het eerst proberen. Ben 21 en hou zowel van combat als van beetje roleplay en je meot ook wel tegen een grapje kunnen. Verder moet ik ook wel waarschuwen dat ik binnekort continue dienst zal gaan lopen in verband met een stage, dus dit kan misschien wel moeilijk zijn, maar hoop dat daar wel een oplossing voor te vinden is.

Dus.. ..Als iemand mij ook de regeltjes van 4.0 kan uitleggen en het niet erg vind dat ik zo nu en dan wat laat of afwezig bent, dan zou het top zijn :D
"..Those who stand in way, shall be pushed aside
Those who walk with me, shall be my friend
Those who fight, shall be honoured for eternity.."
Icophant
Vrije Boer
Berichten: 22
Lid geworden op: woensdag 15 december 2010, 17:30

Bericht door Icophant »

Black Rose,

Ik ben de Gm can de recentelijk opgerichte groep waar Vincere het over had. Als je een groep voor DnD zoekt, neem dan contact met mij op door een PM te sturen. We proberen voor in de nabije toekomst een tweede party te vormen, en mischien is er nog ruimte in de eerste groep.

Icophant
Word
Toejam
Ridder
Berichten: 138
Lid geworden op: maandag 19 juni 2006, 17:51

Bericht door Toejam »

Icophant schreef:Black Rose,

Ik ben de Gm can de recentelijk opgerichte groep waar Vincere het over had. Als je een groep voor DnD zoekt, neem dan contact met mij op door een PM te sturen. We proberen voor in de nabije toekomst een tweede party te vormen, en mischien is er nog ruimte in de eerste groep.

Icophant
Hmm, nee hoor. Ik weet vrij zeker dat Vincere het over Ionanthe had.

Ik denk dat het tijd wordt voor een introductie sessie. Ik zal kijken of ik een mooi avontuur kan vinden.

Edit: Waarom doet de quoteknop raar?
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

@toejam: let op dat je 'schakel BBcode uit in dit bericht' niet aanvinkt! was bij jouw bericht het geval. :)
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
Toejam
Ridder
Berichten: 138
Lid geworden op: maandag 19 juni 2006, 17:51

Bericht door Toejam »

Aah, okay.
Gebruikersavatar
Vincere
Supreme Grandmaster
Berichten: 2447
Lid geworden op: dinsdag 18 mei 2004, 19:30

Bericht door Vincere »

Toejam schreef:Hmm, nee hoor. Ik weet vrij zeker dat Vincere het over Ionanthe had.
De eerste alinea (groep Delft) ging over Ionanthe, de tweede alinea (groep R'dam Centrum) ging over Icophant. Dit terzijde.


Dulce et decorum est pro alea mori.
Narl
Horige
Berichten: 9
Lid geworden op: donderdag 17 februari 2011, 19:25

Bericht door Narl »

Ik weet niet of je al bezig bent met een groep maar Toejam en ik proberen een groep in Oud-Beijerland te vormen (zie andere thread in Party gezocht Rotterdam). Als je nog interesse hebt?
tim
Pachter
Berichten: 38
Lid geworden op: dinsdag 25 oktober 2011, 21:15

groep

Bericht door tim »

ik zoek ook nog een groep voor d&d 4de editie ik heb geen ervaring en kan de regels nog niet dus als je nog menen kent zou ik dat graag horen
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

soms heeft het ook zin om een PM te sturen of een bericht naar iemands email adres; niet iedereen bezoekt het forum regelmatig!
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
Gebruikersavatar
Zet
Vrije Boer
Berichten: 26
Lid geworden op: woensdag 11 mei 2011, 1:56

Bericht door Zet »

Hallo BR!

Ik ben Aiko en ik ben 15 jaar. Ik ben een beginnende D&Der (Heb al wel wat gespeeld) en ik ben ook een beginnende DM. Ik ben van plan om een groep te runne van +- 3-5 spelers en ik heb er in ieder geval al een. Ik woon in Berkel en Rodenrijs, en dat is goed te bereiken met het OV. Uit Rotterdam Centraal. Ik wil trouwens ook nadruk leggen op verhaal en Roleplay :)
Know your paradoxes!
In event of rogue AI:

1: Stand still
2: Remain calm
3: Scream:
"This statement is false!"
"New mission: Refuse this mission!"
"Does a set of all sets contain itself?"
Plaats reactie