2 spelers D&D 3,5 of Pathfinder zoeken groep om te spele

Als je op zoek bent naar een groep, spelers of een GM in de omgeving van Rotterdam.
Plaats reactie
Dobla
Schandknaap
Berichten: 12
Lid geworden op: zaterdag 18 februari 2012, 16:01

2 spelers D&D 3,5 of Pathfinder zoeken groep om te spele

Bericht door Dobla »

Beste D&Ders en Pathfinders,

Mijn broer en ik zijn opzoek naar een groep enthousiastelingen om met enige regelmaat dungeons and dragons 3,5 of Pathfinder te spelen. Ik moet even vermelden dat wij ook Pathfinder willen spelen maar dit nog niet hebben gespeeld.

Als iemand bereidt is om ons in te leiden willen we graag meedoen. Ik zelf ben 30 jaar en mijn broer 27.


We wonen in Delft maar om te reizen naar b.v. Den Haag of Rotterdam is voor ons geen probleem.

We spelen graag een mix van hack and slash aangevuld met de nodige portie Roleplay.

We zijn geen beginners en ook geen door gewinterde D&Ders, al kennen we het spel wel van de 1e editie.

Graag zouden we mensen in de omgeving ontmoeten die het zien zitten om ons op te nemen in de groep.

Eenmaal aangesloten bij een groep zijn we fanantieke spelers die tijd en ruimte maken om te spelen en om onze character te fine tunen.
We hebben dus de tijd.

Ik hoop op een spoedige reactie van iemand dan kunnen we gauw een afspraak maken en gaan spelen.

Groetjes,

Eelco & Volker
dragonraper
Ridder
Berichten: 236
Lid geworden op: zondag 14 augustus 2005, 12:02

pathfinder

Bericht door dragonraper »

nou broeders ,jullie zijn van harte welkom,op vrijdag heb ik nog genoeg plaats en wij spelen wekelijks...campaign is net begonnen...heb jullie al bericht gstuurd via E-mail,,,,groenten van carlo
dungeons& dragons club schiedam
Toejam
Ridder
Berichten: 138
Lid geworden op: maandag 19 juni 2006, 17:51

Bericht door Toejam »

Ik heb eigenlijk wel zin om weer eens 3.5 te spelen. Vrijdagavond komt meestal niet zo goed uit. Maar misschien kan ik jullie helpen met het opzetten van een groep voor een andere avond.
Gebruikersavatar
Boelbok
Burger
Berichten: 46
Lid geworden op: dinsdag 5 januari 2010, 14:43

Bericht door Boelbok »

Ik wilde net een nieuwe groep opzetten obv Pathfinder in een mix van roleplay met wat actie.
Met vriendelijke groeten,

Lennaert Wong
Plaats reactie