Rotterdammer zoekt D&D groep.

Als je op zoek bent naar een groep, spelers of een GM in de omgeving van Rotterdam.
Plaats reactie
Esper
Secreetknecht
Berichten: 3
Lid geworden op: maandag 2 april 2012, 19:26

Rotterdammer zoekt D&D groep.

Bericht door Esper »

Beste allen,

Ik zoek weer een gezellige groep om mee te kunnen spelen in 3e, 3.5 or 4e editie.
Ik zal mijzelf voorstellen:
Ik ben Ricardo, inmiddels bijna 25 jaar oud. Ik werk 40 uur per week en ben erg sociaal. Bekend met D&D maar heb het nog niet al te vaak gespeeld en zou mijzelf zien als beginner (of rookie).

Heb jij of heeft jouw groep interesse in een nieuwe aanwinst? laat het mij weten.

Met vriendelijke groet,

Ricardo
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

Hoi Ricardo welkom op het forum! Een goeie tip om snel een groep te vinden is ook eens bij de oudere berichten te kijken of in andere groepen mensen nog spelers zoeken, en dan via een PM of email contact te zoeken met de poster van het bericht. Niet alle RPG-ers bezoeken het forum even vaak, dus het kan even duren voordat je een reactie krijgt. Hoewel Dragonraper altijd wel erg vlot is met mensen uitnodigen :!

Succes met je queeste naar een groep!
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
Gebruikersavatar
Rogier
Supreme Grandmaster
Berichten: 2452
Lid geworden op: vrijdag 23 februari 2007, 19:06

Bericht door Rogier »

Hoi Esper, welkom en succes met het vinden van een leuke D&D groep.
dragonraper
Ridder
Berichten: 236
Lid geworden op: zondag 14 augustus 2005, 12:02

rookie

Bericht door dragonraper »

nouja zeg ,ikke en snel....maar toch....er is nog 1 plaats open voor de vrijdaggroep,gespeeld wordt pathfinder (D&D 3.75)het level van de spelers is nu ongeveer 4...wij spelen wekelijks in schiedam....groenten van carlo
dungeons& dragons club schiedam
Esper
Secreetknecht
Berichten: 3
Lid geworden op: maandag 2 april 2012, 19:26

Re: rookie

Bericht door Esper »

Hoi Carlo,

Bedankt voor de reactie.
Dat lijkt mij heel leuk, hoewel ik niet bekend ben met pathfinder, ga ik er nu even van uit dat het niet heel veel zal verschillen van de normale D&D.. en anders leer ik het wel 8)
Op welke tijden speelt deze groep? Ik neem aan dat met de auto komen geen probleem is..
Ik laat wat informatie achter in een privé berichtje.

Groetjes,

Ricardo
Plaats reactie