Spelers zoeken DM/+1 speler omg overschie

Als je op zoek bent naar een groep, spelers of een GM in de omgeving van Rotterdam.
Plaats reactie
shannara55
Secreetknecht
Berichten: 2
Lid geworden op: vrijdag 13 april 2012, 18:25

Spelers zoeken DM/+1 speler omg overschie

Bericht door shannara55 »

Hallo allemaal,

Wij zijn 2 beginnende RPers op zoek naar een DM en 1 speler.

Wij twee nichtjes (31 en 34) zijn erg geïnteresseerd om onze oude hobby weer op te pakken. Ongeveer 10 jaar geleden was onze laatste ervaring met Darkdungeon toen onze DM besloot na 2 jaar om ermee te stoppen. Regelmatig zijn wij te vinden in MMO's met een RP element. Hierdoor is onze zin in RPen weer aangewakkerd

Wij hebben weinig ervaring met D&D of enig ander systeem, maar we willen deze graag leren en zijn in het bezit van Player Manuals. Daarom zijn wij op zoek naar een "ervaren" en geduldige DM plus 1 extra speler(leeftijd 25+) die het leuk lijkt met ons te RPen. En misschien ook af en toe een bordspel en/of magic the gathering. We hebben geen voorkeur voor een bepaalde dag.

Als je interesse hebt of vragen horen wij het graag.

Groetjes.
Francisca en Diana.
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

Hoi dames, welkom op het forum! Kijk ook eens bij de oudere berichten op het forum, misschien staat daar oproepen bij waar jullie bij kunnen aansluiten. Niet alle gebruikers bezoeken het forum even vaak, dus als je niet gelijk een reactie krijgt geef de hoop niet op. :)

Overigens is de beste manier om een groep te vinden vaak een PM sturen of een email naar iemand die al eerder heeft angegeven te willen spelen.
Bordspellenavonden worden ook met enige onregelmatigheid geiniteerd op het forum, o.a. axis &allies, civilization, war on terror, agricola, puerto rico en merchants&marauders. schroom niet om je daar ook bij aan te melden.
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
dragonraper
Ridder
Berichten: 236
Lid geworden op: zondag 14 augustus 2005, 12:02

speelsters

Bericht door dragonraper »

eventueel heb ik nog wel plaats voor 2 speelsters op vrijdagavond,groenten van carlo (D&D club SCHIEDAM)
dungeons& dragons club schiedam
Gebruikersavatar
Vincere
Supreme Grandmaster
Berichten: 2447
Lid geworden op: dinsdag 18 mei 2004, 19:30

Bericht door Vincere »

Thekkur schreef:Bordspellenavonden worden ook met enige onregelmatigheid geiniteerd op het forum.
Meestal om de acht weken, als ik weer op verlof ben... ;)

In deze thread bespreken we al onze bordspelsessies, dus voel je vrij om aan te haken. Sessieverslagen zijn terug te vinden in het Bordspel-subforum.


Dulce et decorum est pro alea mori.
Esper
Secreetknecht
Berichten: 3
Lid geworden op: maandag 2 april 2012, 19:26

Re: speelsters

Bericht door Esper »

dragonraper schreef:eventueel heb ik nog wel plaats voor 2 speelsters op vrijdagavond,groenten van carlo (D&D club SCHIEDAM)
Hoi dames,

Ik was vrijdag de 13de voor het eerst aanwezig bij Carlo, ik kan deze avond erg aanraden.. het was erg gezellig!
Gebruikersavatar
Rogier
Supreme Grandmaster
Berichten: 2452
Lid geworden op: vrijdag 23 februari 2007, 19:06

Bericht door Rogier »

Hallo en welkom op het forum. Mochten jullie nog kennis willen maken met een ander rollenspel dan D&D kan dat ook natuurlijk :) Oog des Meesters (ODM) bijvoorbeeld.

Ik ben "dungeon master" van twee spelgroepen in Schiedam en Den Bosch.
Voor de twee spelers/heldengroepen in Den Bosch zoeken we trouwens nog spelers :wink: (alhoewel dat denk ik voor jullie wel een beetje uit de richting is en we slechts op zondagmiddagen spelen).

Ook in Schiedam is er meestal wel een plaatsje vrij voor gasten die graag kennis met ODM willen maken, alhoewel ... misschien dat je dan wel ook je eigen stoel mee zou moeten brengen :wink: ; het is meestal wel gezellig druk.
Verder moet ik dat wel eerst even met gastheer Fandath afstemmen natuurlijk.
Gebruikersavatar
Wijlen Fandath Ryne
Supreme Grandmaster
Berichten: 3081
Lid geworden op: donderdag 14 oktober 2004, 18:23

Bericht door Wijlen Fandath Ryne »

Rogier schreef:Verder moet ik dat wel eerst even met gastheer Fandath afstemmen natuurlijk.
Kan wel, hoor. Het wordt wat krap rond de tafel, maar het moet nog wel lukken.
"Fulminictus...Fulminictus....gauw! Geef me het toverboek!" riep de magier, alert als immer

Afbeelding
shannara55
Secreetknecht
Berichten: 2
Lid geworden op: vrijdag 13 april 2012, 18:25

Bericht door shannara55 »

Onzettend bedankt voor jullie reacties. Sorry dat ik nu pas reageer, ik had geen notifications ontvangen via mijn email.
eventueel heb ik nog wel plaats voor 2 speelsters op vrijdagavond,groenten van carlo (D&D club SCHIEDAM)
Het lijkt ons erg leuk om een keertje een sessie te zien/mee te doen. Met hoeveel spelers zijn jullie?
Ook in Schiedam is er meestal wel een plaatsje vrij voor gasten die graag kennis met ODM willen maken, alhoewel ... misschien dat je dan wel ook je eigen stoel mee zou moeten brengen Wink
Klinkt goed. Wat ook een optie voor ons is, dat de sessies bij een van ons thuis gehouden kan worden.
Gebruikersavatar
klaasel
Ridder
Berichten: 130
Lid geworden op: maandag 13 februari 2012, 16:51

Bericht door klaasel »

shannara55 schreef:Onzettend bedankt voor jullie reacties. Sorry dat ik nu pas reageer, ik had geen notifications ontvangen via mijn email.
eventueel heb ik nog wel plaats voor 2 speelsters op vrijdagavond,groenten van carlo (D&D club SCHIEDAM)
Het lijkt ons erg leuk om een keertje een sessie te zien/mee te doen. Met hoeveel spelers zijn jullie?
stuk of 4 officieus (?), anders moet je dragonraper ff PM'en. Ikzelf ben er komende tijd niet een aantal keer niet, dus ik denk niet dat jullie je zorgen moeten maken over een te volle tafel.

Ik wou dat mijn vriendin zo hard liep voor D&D... misschien dat jullie haar over kunnen halen ;)
Gebruikersavatar
Janek
Leenheer
Berichten: 79
Lid geworden op: dinsdag 25 september 2012, 23:08

Bericht door Janek »

En hoe bevalt het nu? Zijn jullie al ergens aangesloten? Ik ben net ook weer begonnen. Ga aansluiten bij een groepje van Toejam. Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen
Plaats reactie