Verhuisd en op zoek naar spelers of party.

Als je op zoek bent naar een groep, spelers of een GM in de omgeving van Rotterdam.
Plaats reactie
Mariodroepie
Secreetknecht
Berichten: 4
Lid geworden op: zondag 16 september 2012, 9:32

Verhuisd en op zoek naar spelers of party.

Bericht door Mariodroepie »

Hallo Iedereen.

Ik ben laatst verhuisd naar omgeving Rotterdam en heb mijn vorige party helaas vaarwel moeten zeggen. Dus ik ben op zoek naar een nieuwe!

Ik ben een DM/Speler met ervaring in D&D 4th edition en D&D Next. Als DM zou ik 4th edition spelen met de transitie into D&D next. Voor spelen sta ik open voor vanalles. Ik zoek het volgende:

- een party waar 2 spelers kunnen meedoen (ik en mijn vriendin zijn dedicated spelers, geen voorkeursbehandeling hier) om te spelen.

- Ik wil anders graag zelf een party vormen (hiervoor heb ik al 2 spelers) om te DM'en in de omgeving Rotterdam (Hoogvliet). Dit zal dan eens in de 2 weken of de maand gespeeld worden ligt aan beschikbaarheid van iedereen.

Hebben mensen hier interesse in of heeft iemand een beschikbare party rond Rotterdam? Laat het weten!
Toejam
Ridder
Berichten: 138
Lid geworden op: maandag 19 juni 2006, 17:51

Bericht door Toejam »

Ik weet nog niet precies hoe de rest van mijn groep zou reageren, en wie daarvan interesse hebben, maar ik zou het in ieder geval wel willen proberen.
Mariodroepie
Secreetknecht
Berichten: 4
Lid geworden op: zondag 16 september 2012, 9:32

Bericht door Mariodroepie »

Hallo Toejam,

Laat maar weten of er interesse is. Ik heb namelijk wel zin om op te starten.
Narl
Horige
Berichten: 9
Lid geworden op: donderdag 17 februari 2011, 19:25

Bericht door Narl »

Ik zit in die groep, versterking is zeker welkom. :D
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

kijk ook even in het welkome wagen subforum, zo te zien heeft daar weer een nieuwe aangemeldt!
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
Gebruikersavatar
Janek
Leenheer
Berichten: 79
Lid geworden op: dinsdag 25 september 2012, 23:08

Bericht door Janek »

Ik heb me gister op deze site aangemeld en ben op zoek naar weer wat role playing tijd na meer dan 10 jaar inactiviteit. Ik woon In R'dam Prinsenland. Zoeken jullie nog spelers voor een keertje? Ik zou graag ergens een keer een gast rol willen doen, een NPC of een anders een tijdelijk groepslid of zo.
Toejam
Ridder
Berichten: 138
Lid geworden op: maandag 19 juni 2006, 17:51

Bericht door Toejam »

Nou ja, ik zou wat voor een keertje kunnen verzinnen. We kunnen ook Fiasco spelen, maar het idee was toch wel dat we een campaign zouden beginnen.

Ik heb verder nog niks van Mariodroepie gehoord, dus we hebben op het moment nog niet genoeg spelers. Je bent van harte welkom om aan te schuiven, maar eigenlijk zijn we op zoek naar vaste spelers.
Gebruikersavatar
Janek
Leenheer
Berichten: 79
Lid geworden op: dinsdag 25 september 2012, 23:08

Bericht door Janek »

@ Toejam,

Nou ja ik heb nu niet voldoende tijd om wekelijks ergens aan te sluiten, Misschien dat maandelijks wel kan...
Mariodroepie
Secreetknecht
Berichten: 4
Lid geworden op: zondag 16 september 2012, 9:32

Bericht door Mariodroepie »

Hallo Mensen,

Excuses. Master had even drukte opgewerkt. Ik heb nog steeds interesse voor 2 mensen hier. Dus ik wil graag gaan spelen!
Gebruikersavatar
Janek
Leenheer
Berichten: 79
Lid geworden op: dinsdag 25 september 2012, 23:08

Bericht door Janek »

@Mariodroeipe en (@Toejam), sinds. Ik dez oude hobby van mij weer gestart ben zit ik vol enthousiasme. Er veel zin om te spelen. Donderdag sluit ik nu aan bij Toejam. Liefst zou ik ook op vrijdag willen kijken of ik ergens een keer kan aansluiten.(heb dus al wat meer ruimte gemaakt in mijn agenda :) )
Plaats reactie