Onervaren speler zoekt

Als je op zoek bent naar een groep, spelers of een GM in de omgeving van Rotterdam.
Plaats reactie
Grey_
Horige
Berichten: 8
Lid geworden op: woensdag 2 maart 2005, 16:44

Onervaren speler zoekt

Bericht door Grey_ »

Hee

Ik heb nog helemaal geen ervaring met D&D (ik heb alleen met een paar mensen dat bordspel gedaan) maar wat ik erover hoor enzo lijkt me echt super koel...

Ik zoek eigenlijk een groepje spelers waarbij ik mag meekijken hoe zo'n avond aan toe gaat .. en als het goed is misschien daarna eens mee mag doen.
Ikzelf kom uit spijkenisse.. dus daarbuiten moet ik met het openbara vervoer... Dus zou ik het liefst een groep vinden die doordeweeks speelt zodat ik met mijn OV rond kan reizen..


naam: Grey_
leeftijd: 19
woonplaats: Spijkenisse
Gebruikersavatar
Lairnaedon
Evil Overlord
Berichten: 983
Lid geworden op: dinsdag 28 september 2004, 0:34

Bericht door Lairnaedon »

Ik denk dat je best een keertje op de maandagavond kan komen kijken bij Thekkur & Co
Afbeelding
Gebruikersavatar
Vincere
Supreme Grandmaster
Berichten: 2447
Lid geworden op: dinsdag 18 mei 2004, 19:30

Bericht door Vincere »

Ik denk eigenlijk dat we al genoeg spelers hebben...


Dulce et decorum est pro alea mori.
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

Hoi Grey_! welkom op het forum!

Je hebt gelijk dat het super koel is :) En bij tijd en wijlen ook nog eens extreem heet :lol:
Op maandagavond denk ik dat het idd niet zo goed uitkomt, maar er zijn genoeg GM's die nog wel een plek vrij hebben denk ik zo.
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
DrCaligari
Supreme Grandmaster
Berichten: 1512
Lid geworden op: woensdag 26 mei 2004, 19:11

Bericht door DrCaligari »

als mijn sessie weer op het spoor komt dan ben je vanharte welkom. (ik zeg als...)
I have seen things you people wouldn't believe, I've seen bots on fire of the edge of the interwebs...
Plaats reactie