Speler op zoek naar een party omgeving Rotterdam

Als je op zoek bent naar een groep, spelers of een GM in de omgeving van Rotterdam.
Plaats reactie
Neogenic
Secreetknecht
Berichten: 2
Lid geworden op: woensdag 15 januari 2014, 14:49

Speler op zoek naar een party omgeving Rotterdam

Bericht door Neogenic »

Hallo,

Ik ben al enige tijd bezig met via roll20.net en voicechat RPG's te spelen en ik ben erg geinteresseerd in hoe het zal zijn als ik dit soort spellen met een groep te doen.

naam: Benny Kraak
leeftijd: 34
woonplaats: Spijkenisse
games: D&D (maakt niet uit welke editie), Pathfinder, Warhammer: Dark Heresy, Savage Worlds of soortgelijke spellen.
soort game: Ik begrijp eerlijk gezegd niet wat hier mee bedoeld wordt...
dagen: Woensdag of Vrijdag avond
overige info: Ik heb wel de speler's handboeken op pdf formaat. is er ergens hier in Nederland waar je de speler's handboeken van dit soort spellen kunt kopen?

Mvg,

Benny
Gebruikersavatar
Wijlen Fandath Ryne
Supreme Grandmaster
Berichten: 3081
Lid geworden op: donderdag 14 oktober 2004, 18:23

Bericht door Wijlen Fandath Ryne »

Welkom op het forum!

Misschien is het de moeite om eens te kijken bij het spelgropen-overzicht. Zelf speel ik DSA, maar onze groep is de laatste tijd erg weinig actief.
"Fulminictus...Fulminictus....gauw! Geef me het toverboek!" riep de magier, alert als immer

Afbeelding
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

Hoi Benny, welkom op het forum. Wat voor RPG stijl spreekt je het meest aan? Het loont zoals fandath zegt de moeite ook te reageren op groepen die mensen zoeken, en bijvoorbeeld de starter van het bericht een Private Message of email te sturen. Niet iedereen bezoekt het forum even vaak.
Er zijn nog wel plaatsen waar je in NL boeken kunt kopen, Pathfinder is best populair aan het worden. Bij bordspellen/kaartspellen/wargames winkels maak je de grootste kans.

Bij online boekhandels zijn de meeste boeken ook wel te koop maar ik raadt je aan eerst eens mee te spelen met een groep en daarna pas de boeken te kopen :)
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
Gebruikersavatar
Rogier
Supreme Grandmaster
Berichten: 2452
Lid geworden op: vrijdag 23 februari 2007, 19:06

Bericht door Rogier »

Hallo Benny en welkom hier.
Jammer dat je niet wat zuidelijker woont want ikzelf meester twee groepen Oog des Meesters (Das Schwarze Auge). Er is namelijk bij elke groep nog plaats voor één persoon.
De SOMS-groep (in Schiedam) is een leuke groep, maar die spelen de laatste tijd niet zo veel meer. Echter, dit is wel een stukje dichterbij.
Natuurlijk zijn er vast nog actieve D&D- en Warhammer-groepen, maar goed dat is niet zo mijn wereldje.
dragonraper
Ridder
Berichten: 236
Lid geworden op: zondag 14 augustus 2005, 12:02

zucht naar avontuur

Bericht door dragonraper »

hoihoi,ik heb nog 1 plaatsje vrij op vrijdagavond voor een aspirant avonturier,spelsysteem is pathfinder 3.75,we zijn net begonnen met een nieuwe campaign level 1 dus...aanstaande vrijdag wordt er gespeeld vanaf half 8 tot laat...adres is RAAM 30 te schiedam (dungeons & dragons club schiedam)groenten van carlo
dungeons& dragons club schiedam
Neogenic
Secreetknecht
Berichten: 2
Lid geworden op: woensdag 15 januari 2014, 14:49

Bericht door Neogenic »

Bedankt voor de reacties. Ik wist niet dat het zo makkelijk was om een groep te vinden. Ik wilde rpgs eigenlijk altijd al uitproberen met een groep mensen uit de buurt, maar ik had eigenlijk geen idee waar ik moest beginnen.

Bedankt voor de uitnodiging Carlo. Ik heb je een PM gestuurd.
Plaats reactie