Nieuwe speler zoekt een groep

Als je op zoek bent naar een groep, spelers of een GM in de omgeving van Rotterdam.
Plaats reactie
BraveSirRobbin
Secreetknecht
Berichten: 1
Lid geworden op: donderdag 18 augustus 2016, 12:17

Nieuwe speler zoekt een groep

Bericht door BraveSirRobbin »

Hallo ik ben Robbin en ik ben 30 jaar oud en op zoek naar een D&D of Pathfinder groep. Via roll20 heb ik al een paar campaigns gespeeld maar ik ben nog lang geen ervaren speler. Ik woon in de Alexanderpolder.

Als iemand nog een plekje vrij heeft dan zou ik graag mee willen spelen!
Gebruikersavatar
Wijlen Fandath Ryne
Supreme Grandmaster
Berichten: 3081
Lid geworden op: donderdag 14 oktober 2004, 18:23

Bericht door Wijlen Fandath Ryne »

He was not in the least bit scared
To be mashed into a pulp
Or to have his eyes gouged out
And his elbows broken
To have his kneecaps split
And his body burned away
And his limbs all hacked and mangled
Brave Sir Robin


Welkom op het forum! :mrgreen:

Mja, het is wat rustig hier. De beste kans biedt altijd de groep (of beter: de meerdere groepen) van Dragonraper. Als hij weer eens op het forum kijkt, komt er misschien antwoord. Of stuur hem een PM, misschien werkt dat ook. Het is wel in Schiedam, dus niet echt naast de deur.
"Fulminictus...Fulminictus....gauw! Geef me het toverboek!" riep de magier, alert als immer

Afbeelding
Lord Xcapobl
Ridder
Berichten: 225
Lid geworden op: dinsdag 23 mei 2006, 22:49

Bericht door Lord Xcapobl »

Hallo, welkom.

Heb je nog meer info voor ons?

Wanneer kun je spelen? Met welke frequentie vind je het prettigst? Wat voor speel stijl heb je het liefst? Is het alleen D&D/Pathfinder of sta je ook voor andere systemen en genres open? En hoe mobiel ben je? Kun je bijvoorbeeld in Rotterdam Zuid terecht komen? Of inderdaad in Schiedam voor Dragonraper? Heb je zelf geschikte speelruimte om ook eens mensen te ontvangen?

Soms zoeken wij nog wel eens spelers links en rechts. Bijvoorbeeld om een te brainstormen over de (her)start van een Dragonstar campaign met Pathfinder regels. Elven die met hun toverspreuken de Dwergen ondersteunen die vanuit hun ruimtekruiser zware plasmakannonnen richten op de ondode draak die vanuit de lokale ster een Fire-Elemental invasie te ontketenen... om eens een voorbeeld te noemen van wat je daarin mee kunt maken voor als je het nog niet kende.
Moet je wel liggen en interesseren. En zo hebben wij wel vaker andere genres en systemen die de revue passeren.
dragonraper
Ridder
Berichten: 236
Lid geworden op: zondag 14 augustus 2005, 12:02

D&D/pathfinder

Bericht door dragonraper »

Zaterdagavond pathfinder,zondagochtend vanaf 11 uur D&D5.vrijdagavond beginnersgroep voor newbies....zoek maar uit.groenten van Carlo.
dungeons& dragons club schiedam
Plaats reactie