spelers gezocht in rotterdam.

Als je op zoek bent naar een groep, spelers of een GM in de omgeving van Rotterdam.
Gebruikersavatar
Vincere
Supreme Grandmaster
Berichten: 2447
Lid geworden op: dinsdag 18 mei 2004, 19:30

Bericht door Vincere »

Ik ook, maar anders had ik me natuurlijk ook niet opgegeven!


Dulce et decorum est pro alea mori.
richard leeuw
Leenheer
Berichten: 83
Lid geworden op: maandag 31 mei 2004, 12:05

Bericht door richard leeuw »

he hoi sorry dat ik een lange tijd niets heb laten horen. ben even op reis geweest. voor de mensen die nog willen spelen binnenkort ga dan naar deze link toe (het is de forum van elf-fantasy shop) en daar is ook een nieuwe groep aan het ontstaan. ik weet niet meer wie er nog mee willen doen. waarschijnlijk zal ik bij deze groep gaan dmen.
Gebruikersavatar
Vincere
Supreme Grandmaster
Berichten: 2447
Lid geworden op: dinsdag 18 mei 2004, 19:30

Bericht door Vincere »

Link ontbreekt...


Dulce et decorum est pro alea mori.
richard leeuw
Leenheer
Berichten: 83
Lid geworden op: maandag 31 mei 2004, 12:05

Bericht door richard leeuw »

Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

Laat het weten als je een keer hebt gespeeld. Als het kan wil ik wel een keer meespelen. (niet regelmatig, ik heb al mijn eigen groep op maandag, en niet onbeperkt de tijd.)

Tijn
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

Winterstop! Grote kans dat er tot maandag 10 januari niet gespeeld gaat worden. Vanaf dan gaan we gewoon verder waar we waren.
Daniel heeft dan tentamens, en Jeroen gaat na een korte stop in nederland door naar peru. Waarschijnlijk betekend dat dat er in mijn groep twee plaatsen over zijn!
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
Dunne_Hein
Schandknaap
Berichten: 16
Lid geworden op: donderdag 20 januari 2005, 14:45

Bericht door Dunne_Hein »

Thekkur, is die groep in Rotterdam?

Ik ben namelijk nog op zoek naar een groep hier in de buurt (ridderkerk).
Ben reeds 28 winters jong en heb in het verleden gespeeld met ODM, DND en ADND. Maar echt veel ervaring heb ik er niet mee, het was voornamelijk veel er over lezen en af en toe spelen (door een gebrek aan medespelers).

Ik zoek een gezellige maar ook serieuze goep. En tegen een biertje erbij zeg ik ook geen nee :)
DrCaligari
Supreme Grandmaster
Berichten: 1512
Lid geworden op: woensdag 26 mei 2004, 19:11

Bericht door DrCaligari »

Ik zoek nog een speler. (zie Serieuze! roleplayer gezocht!)
ik speel 2nd edition in rotterdam, de esch (dat is in kralingen)
Ik DM zelf en heb twee spelers, en zoek er nog minimaal een.
I have seen things you people wouldn't believe, I've seen bots on fire of the edge of the interwebs...
Dunne_Hein
Schandknaap
Berichten: 16
Lid geworden op: donderdag 20 januari 2005, 14:45

Bericht door Dunne_Hein »

De esch is prima aan te rijden voor mij. Maar ik wil graag 3e proberen, dat lijkt mij een stuk beter in elkaar zitten dan 2e. Niet dat ik al 3e gespeeld heb, ik heb alleen de boeken in bezit.

edit:

Ok, misschien zijn mijn berichten ietswat sumier.
Ik zoek dus een serieuze groep met toch wat humor. Ik ben zelf vrij actief met het maken van characters en vind het leuk om een achtergrond te maken die goed in de campaign te verweven valt. Het lijkt mij ook leuk om zelf met hooks aan te komen voor de campaign. Echt actief role playen kan ik op zich niet echt goed (dus echt 100% in een rol zitten) maar ben verder wel serieus dus dat lijkt mij geen probleem. Verder heb ik een goede beheersing van de engelse taal.

Ik hou zelf wel van een magie-arme campaign. Natuurlijk een wel standaard dnd setting maar wel een waar je nog blij bent dat je iets magisch vindt. In het laatste potje wat ik heb gespeeld liep ik bv nog maar met een +1 axe rond op lvl 5.

Mijn character-voorkeur gaat uit naar een human rogue. Nooit eerder gespeeld maar met de 3e regels lijkt mij die echt super.

Spelen kan ik eigenlijk alleen door de weeks. Ik heb een auto tot mijn beschikking en ik hoef niet om 22.00 thuis te zijn :p
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

Hey Hein! Ik heb nu 5 vaste spelers (tot aan maart), een van mijn 6 spelers is op vakantie. Ik speel gewoon weer iedere maandagavond van 20:00 tot +/- 23:00.
Je voorkeuren sluiten naar mijn idee goed aan bij mijn soort games, maar zelf als ze dat niet zouden doen kun je zo een keer langskomen om te kijken of het bevalt!
Stuur maar een PM met je gegevens, dan kunnen we afspreken wanneer je langskomt! Een roleplayer zonder groep is als een hulpeloze puppie zonder huis. :lol:
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
Dunne_Hein
Schandknaap
Berichten: 16
Lid geworden op: donderdag 20 januari 2005, 14:45

Bericht door Dunne_Hein »

Done 8)

One paladin comming up.. :D
Plaats reactie