RRPG meeting!

Als je op zoek bent naar een groep, spelers of een GM in de omgeving van Rotterdam.

Wanneer moet de RRPG meeting gehouden worden?!

vrijdag 10 maart van 18:00 tot 22:00
5
83%
zondag 12 maart van 18:00 tot 22:00
1
17%
 
Totaal aantal stemmen: 6

Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

DrCaligari schreef:in het rpg gildehuis kunnen niet eens twee sessie tegelijk worden gehouden. wat nog wel zou kunnen (als v1nce dat wil) 1 bij v1nce, 1 bij mij en 1 in het gildehuis, aanvolgend het rpg cafe in het gildehuis.
maar het is te klein voor rrpg-meetings... dus moet er een rrpg-flat gekraakt worden ;) Als (zoals het er nu naar uitziet) de meeting op vrijdagavond plaatsvindt heb ík iig geen locatie. Scoutingclubhuis is namelijk bezet dan.
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
v1nce

Bericht door v1nce »

Yup, tis gelukt en het RPG cafe is dan ook (bijna) een feit. Maar er moet nog aardig wat gebeuren. Zie daarvoor mijn andere post in andere thread!

Meld je aan Damnit! 'Ask not what the Guildhouse can do for you, but ask what you can do for the Guildhouse!' 'I have a dream...' en andere cliches.

Even een heads up:

1. Staat nog niet vast dat we maanden/jaren in pand kunnen blijven, maar ik denk dat kans groot is dat het wel minimaal maanden zal zijn. En zo niet, dan komt er wel weer een ander pandje, in mijn (grote) kraakervaring is er binnen hooguit 3 pogingen altijd wel een pand waar je jaren kan blijven. De spullen die we regelen voor pand kunnen natuurlijk altijd overgeheveld worden. Mocht er ooit nog een pand gekraaktk moeten worden voor een gildehuis dan hoop ik op (nog) meer mensen die helpen.

2. Een van de weinige nadelen van pand, het is redelijk gehorig. Tenzij we aardig wat isoleren (best te doen) lijkt het mij slecht plan om na 23:00 of misschien zelf 22:00 krijsend op de RPG tafel te springen en met je vuist er op te hakken omdat je een dwerg speelt.. Overdag en voor die tijd geen probleem denk ik.

Wat er verder ook gebeurt het is voor mij van Super, Mega groot belang dat het contact met buren goed blijft. Dwz, respectvol groeten, geen domme acties voor /in het pand, niet de buurtkindertjes binnen laten, vriendelijk zijn.

2 tot 3 dagen in week is er wel plek voor sessie maar idd, ze kunnen pertinent niet tegelijkertijd. Ik wil best mijn huis beschikbaar stelleen aangezien die zo superdichtbij pand is. Dan kunnen we idd aansluitend na de sessie en RPG cafe houden met meerdere groepen mits het niet te laat is of als we een beetje still kunnen zijn. Bedenk ook dat sommige groepen in het weekend gewoon ook wat vroeger kunnen beginnen. Eten is geen probleem, er is 100 meter verderop een Snackbar die goed en goedkoop is en zelfs bezorgen ha ha (You gotta love decadence). Er is ook een pizzeria en een shoarmatent EN een nachtwinkel, en kleine turkse supermarktjes en 2 bakkers, EN 2 Videotheken even ver weg.

Wat willen jullie dus nog meer? Ik vraag het nog een keer: 'What.. Say.. You!'.
Plaats reactie