Het 'echte' / Real Life RPG GILDEHUIS

Als je op zoek bent naar een groep, spelers of een GM in de omgeving van Rotterdam.
v1nce

Bericht door v1nce »

Hey Fandath, ik heb je net gebeld om een afspraak te maken om met Tim even langs te fietsen en zaag te halen, maar je nam niet op. Het enige ding is dat we niet vandaag kunnen zagen/het pand betreden tot een uur of 18:00 Ruby heeft nl een nachtdienst gehad (dit gaat niet elke week gebeuren meen ik!). Dus als we de zaag zouden lenen, waneer zou je hem dan weer terug willen hebben. Ik kan desnoods even planken versjouwen naar mijn huis en daar zagen, is geen probleem. Misschien kan je mij of Tim bellen...? Je hebt onze nummers meen ik?
v1nce

Bericht door v1nce »

Ok de zaag is geleend en de planken zijn nog morsdoder/gezaagd! Mannelijkheid heeft weer gezegevierd! Ehm wat ik bedoel is dat we binnenkort een kast hebben, moet alleen nog even wat blikken/bakstenen/whatever regelen en dan kunnen al onze spullen netjes weggeborgen worden.

Tim, heeft de zaag en brengt hem morgen terug. Erg veel dank, was een stuk relaxter dan Decoupeer voor dit klusje!
Gebruikersavatar
Karma
Supreme Grandmaster
Berichten: 1818
Lid geworden op: zondag 11 september 2005, 23:45

Bericht door Karma »

hey dat klinkt goed man, ook mooi dat we het rpg huis voor de zondag mogen gebruiken. Weet alleen niet of er nieuwe onbekende spelers komen dus vandaar mischien eerst bij mij thuis...

Een idee voor boven het toilet/uitgezaaagde deurpost, misschien een mooie plek voor een opbergruimte, zet er een plank in breng het licht naarbeneden en je hebt een mooie ruime opbergplek aan het plafond.
Morgen wordt het rpg huis niet gebruikt voor de sessie.
v1nce

Bericht door v1nce »

Ja wellicht is eerste sessie bij jou thuis wel een goed idee. Mocht het wel zondag plaats gaan vinden in gildehuis overleg/bel dan even met Ruby ok?

Veel plezier.
Gebruikersavatar
Wijlen Fandath Ryne
Supreme Grandmaster
Berichten: 3081
Lid geworden op: donderdag 14 oktober 2004, 18:23

Bericht door Wijlen Fandath Ryne »

Ik heb nog een mini-wash over, merk Nova. Interesse?
"Fulminictus...Fulminictus....gauw! Geef me het toverboek!" riep de magier, alert als immer

Afbeelding
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

wat is een mini-wash???
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
Gebruikersavatar
Wijlen Fandath Ryne
Supreme Grandmaster
Berichten: 3081
Lid geworden op: donderdag 14 oktober 2004, 18:23

Bericht door Wijlen Fandath Ryne »

Een klein model wasmachine, heel eenvoudig: in feite een plastic bak van ca. 40x40 cm waar een motor in hangt. Je doet er warm water in en zet 'm aan - draait dan een tijdje rond. Vrij primitief systeem, maar het neemt weinig plaats in en kan bij gelegenheid handig zijn - ook populair op campings. Als je het op Google intikt kom je wel wat plaatjes tegen, maar de mijne is een oud model en staat daar niet bij.
Ik heb 'm al jaren, maar gebruik 'm al lang niet meer en eigenlijk staat-ie alleen maar in de weg. Gratis voor wie 'm hebben wil.
"Fulminictus...Fulminictus....gauw! Geef me het toverboek!" riep de magier, alert als immer

Afbeelding
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

volgens mij is die ene een droger...
zouden ze geen wasmachines met een voet-aandrijf systeem hebben?
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
Gebruikersavatar
Karma
Supreme Grandmaster
Berichten: 1818
Lid geworden op: zondag 11 september 2005, 23:45

Bericht door Karma »

Drogers zijn niet energie zuinig,

een waslijn wel :D
Gebruikersavatar
Wijlen Fandath Ryne
Supreme Grandmaster
Berichten: 3081
Lid geworden op: donderdag 14 oktober 2004, 18:23

Bericht door Wijlen Fandath Ryne »

DrCaligari schreef:Is ie een beetje energie zuinig?
Geen idee. Veel zal-ie niet gebruiken, want er zit geen verwarmingselement in: als je warm water wilt gebruiken, moet dat uit de kraan komen. In feite doet het ding niet veel meer dan de was een tijdje ronddraaien.
"Fulminictus...Fulminictus....gauw! Geef me het toverboek!" riep de magier, alert als immer

Afbeelding
Gebruikersavatar
Karma
Supreme Grandmaster
Berichten: 1818
Lid geworden op: zondag 11 september 2005, 23:45

Bericht door Karma »

Mooi! waarim moeilijk doen als je ook gewoon makkelijk kan doen, maar dan moet warschijnlijk zelf het water eens vervangen en napoelen of zoiets?

(ik hoef hem niet hoor, maar ben gewoon nieuwsgierig.)
Gebruikersavatar
Wijlen Fandath Ryne
Supreme Grandmaster
Berichten: 3081
Lid geworden op: donderdag 14 oktober 2004, 18:23

Bericht door Wijlen Fandath Ryne »

Klopt.
"Fulminictus...Fulminictus....gauw! Geef me het toverboek!" riep de magier, alert als immer

Afbeelding
Plaats reactie