speler zoekt groep

Als je op zoek bent naar een groep, spelers of een GM in de omgeving van Rotterdam.
Plaats reactie
Wietse
Horige
Berichten: 5
Lid geworden op: donderdag 24 februari 2005, 19:07

speler zoekt groep

Bericht door Wietse »

Hallo, ik woon nu een jaartje in blijdorp en het lijkt me leuk om met een groep mee te roleplayen.

Ik ben 27 en heb als speler ooit (alweer een tijdje geleden) AD&D, WOD en Warhammer roleplay gespeelt, maar het spelsysteem of de setting maakt me niet zoveel uit.

Laat even wat weten als iemand nog spelers zoekt.

Ik zoek een leuke gezellige groep, geen powergamers e.d.

Groet,

Wietse
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

welkom wietse!
blijdorp is lekker dichtbij. ik zelf run nu geen game, en de groep waarin ik speel zit al redelijk vol, dus daar kan ik je niet mee helpen.

Waar komt je eigenlijk vandaan?
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
v1nce

Bericht door v1nce »

Hey Wietse, zoals je elders kan lezen ben ik net gestopt met mijn groep en zou ik misschien wel een nieuwe groep willen beginnen als DM. Geen idee of onze speelstijl bij elkaar zou passen maar ik zou het graag proberen. Als je mijn post voor deze leest (waarom ik stopte bij vorige groep) en ook de thread die 'Geboden voor Roleplayers" heet leest dan weet je precies wat ik (niet) zoek. Maar laat je door deze "heftige" dingen niet afschrikken, je komt er alleen echt achter of je goed samen gamed door het te proberen.

Overigens wil ik wel vast en zeker met 3 PCs/spelers spelen en niet meer, als we het zouden proberen moeten we nog 2 spelers regelen maar ik denk dat dat wel lukt? Ik hoor 't wel. Tenminste, ik hoop dat jij niet zo'n poster bent die nooit meer iets van zich laat horen.... ;)
Wietse
Horige
Berichten: 5
Lid geworden op: donderdag 24 februari 2005, 19:07

Bericht door Wietse »

Nou, zo erg ben ik nog niet geschrokken hoor. Ik zou zeggen laten we het maar een keer proberen. Let wel ik ben niet een hele erg ervaren speler, maar ik ken omdat ik ook wel een beetje een spelfanaat bent wel wat spelsystemen enzo. Als je een keer wat wil afspreken moet je het maar zeggen.
Plaats reactie