ADnD in Rotterdam in de weekeindes bij de coolste levende DM

Als je op zoek bent naar een groep, spelers of een GM in de omgeving van Rotterdam.
DrCaligari
Supreme Grandmaster
Berichten: 1512
Lid geworden op: woensdag 26 mei 2004, 19:11

Bericht door DrCaligari »

je bent nog wel welkom. 2nd level characters. stats; 4d6 minus de laagste d6 zelf verdelen. maar als je een pc wil maken kom dan even langs. op di/wo of do. kan je vr mee doen.
I have seen things you people wouldn't believe, I've seen bots on fire of the edge of the interwebs...
v1nce

Bericht door v1nce »

aaa
Laatst gewijzigd door v1nce op dinsdag 27 april 2010, 8:31, 1 keer totaal gewijzigd.
DrCaligari
Supreme Grandmaster
Berichten: 1512
Lid geworden op: woensdag 26 mei 2004, 19:11

Bericht door DrCaligari »

010 4138234
een priest, wizard, palladin, ranger en dwarven fighter
I have seen things you people wouldn't believe, I've seen bots on fire of the edge of the interwebs...
v1nce

Bericht door v1nce »

aaa
Laatst gewijzigd door v1nce op dinsdag 27 april 2010, 8:32, 1 keer totaal gewijzigd.
DrCaligari
Supreme Grandmaster
Berichten: 1512
Lid geworden op: woensdag 26 mei 2004, 19:11

Bericht door DrCaligari »

normaal vrijdag van 7/8 tot 23 maar je mag natuurlijk wel een halfuurtje eerder weg dit weekeinde is nog een beetje onduidelijk maar dat laat ik je nog wel weten anders begin je gewoon volgende week. Kan je in die week nog een keer langskomen om je character te laten goedkeurn en omzetten naar 2.0
I have seen things you people wouldn't believe, I've seen bots on fire of the edge of the interwebs...
v1nce

Bericht door v1nce »

aaa
Laatst gewijzigd door v1nce op dinsdag 27 april 2010, 8:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Murdoc
Koning
Berichten: 352
Lid geworden op: dinsdag 18 mei 2004, 23:29

Bericht door Murdoc »

Misschien moet je wel even wennen aan mijn post taal. Trouwens, dat was ook geen nuttige post.

ONTOPIC: misschien kunnen we onze DM helpen met voorbereiden? Aangezien hij soms een beetje chaotisch is......
luvidiel
Koning
Berichten: 302
Lid geworden op: donderdag 26 augustus 2004, 18:42

Bericht door luvidiel »

kijk die post lijkt ergens op,

maar hoe wou je ham gaan helpen?
DrCaligari
Supreme Grandmaster
Berichten: 1512
Lid geworden op: woensdag 26 mei 2004, 19:11

Bericht door DrCaligari »

nee dat lijkt me in de verste verte niet nodig, begin eerst maar eens mat je eigen caracter uit tewerken, daarna zien we wel eens verder.
ideen voor de wereld die je leuk vind of graag erin zou willen zien zijn trouwens wel welkom (er is geloof ik al ergens een ethannion topic voor dit soort dingen, gevoelige of informatie die de pcs nooit zouden kunnen/mogen hebben kan je natuurlijk altijd persoonlijk geven)
I have seen things you people wouldn't believe, I've seen bots on fire of the edge of the interwebs...
luvidiel
Koning
Berichten: 302
Lid geworden op: donderdag 26 augustus 2004, 18:42

Bericht door luvidiel »

ok, ik zag ook al niet helemaal in hoe we je zouden kunnen helpen, behalve dan wat ik een beetje heb gedaan en een beetje bijhouden wat iedereen doet enzo
DrCaligari
Supreme Grandmaster
Berichten: 1512
Lid geworden op: woensdag 26 mei 2004, 19:11

Bericht door DrCaligari »

Na mijn verontschuldigingen over het rommelige verloop in de organistie vorige keer wil volgende week vrijdag weer proberen te spelen (de 26ste) Ik zal dan zel weer DM'en ik heb weer een leuk idee en als het goed is zal ik dit maal wel voorbereidden. Binnenkort wil emiel ook een aantal sessies DM'en, met jullie goedkeuring natuurlijk.
I have seen things you people wouldn't believe, I've seen bots on fire of the edge of the interwebs...
Gebruikersavatar
Airethilien
Ridder
Berichten: 120
Lid geworden op: vrijdag 28 mei 2004, 18:15

Bericht door Airethilien »

no problem :)
Afbeelding Afbeelding
Murdoc
Koning
Berichten: 352
Lid geworden op: dinsdag 18 mei 2004, 23:29

Bericht door Murdoc »

Eens kijken of hij dat aan kan. :twisted:
luvidiel
Koning
Berichten: 302
Lid geworden op: donderdag 26 augustus 2004, 18:42

Bericht door luvidiel »

sorry
Laatst gewijzigd door luvidiel op zondag 21 november 2004, 22:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

ik hoor het al, dat wordt niks. :cry:
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
DrCaligari
Supreme Grandmaster
Berichten: 1512
Lid geworden op: woensdag 26 mei 2004, 19:11

Bericht door DrCaligari »

Mocht er nog iemand geisntreseerd zijn, heb ik nog wel een plek op mijn donderdag sessie
I have seen things you people wouldn't believe, I've seen bots on fire of the edge of the interwebs...
Plaats reactie