Atlanta By Night

Als je op zoek bent naar een groep, spelers of een GM in de omgeving van Rotterdam.
Storyteller
Ridder
Berichten: 178
Lid geworden op: maandag 7 februari 2005, 18:55

Atlanta By Night

Bericht door Storyteller »

Nu dat mijn onzinnige bestaan weer wat rust kent, wil ik mijn gedachten voor een WoD Chronicle wat vorm gaan geven.

Ik denk aan het volgende:

eens in de twee weken één party (dat wil zeggen, er kunnen eventueel meerdere parties tegelijk actief zijn, maar ik begin er met 1)

Ik wil graag een klein aantal spelers om te beginnen: 3
(Karma heeft theoretisch voorrang, die heeft het eerst aangegeven dit te willen, en misschien die nieuwe speler, die zich enige tijd terug melde?), maar iedereen is in principe welkom. Wat ervaring met rpg in general is gewenst

Wat ik wil gaan doen: Vampire: Atlanta By Night (1988+)

Je kan een char spelen met historisch achtergrond (WOII, Boheemse revolutie, etc.); of een modern char.

Omdat we WoD vampire gaan spelen, zit er voor elk char een 1-on-1 prelude bij, die aan de eerste sessie vooraf gaat. Als je actief wilt meespelen moet je in de gaten houden dat sessies soms met 3 spelers (of meer...) kunnen zijn, maar vaker met 1 of twee spelers. Je moet het leuk vinden om je char uit te werken, wat betreft achtergrond en evt. langere tijd (de chron loopt al sinds 2000) willen spelen.

De opzet van de chronicle is modulair. Wat betekend dat in theorie er op elk moment een sessie kan zijn met de chars die dan aanwezig zijn. Dus nooit wachten op die ene speler die er niet is, en in theorie kan je dus vaak spelen, of zelfs af en toe een maand niet, puur afhankelijk van de wensen en nukken van spelers en ST.

Sociale interactie, politiek, intrige, emo-rpg, shock therapy bushwacking en horror moeten je minimaal een beetje aanstaan.

XP progress zal zeer langzaam verlopen om realisme na te streven, om een voorbeeld te geven: XP kosten uit het V:TM handboek , voor het kopen van skills, attributes en dat soort meuk, vermenigvuldig ik met 5.

Nog steeds geïnteresseerd? laat wat achter...
Plaats reactie