[TT] Spelers/groep gezocht voor ma/di/wo 's avonds, D&D

Als je op zoek bent naar een groep, spelers of een GM in de omgeving van Rotterdam.
Plaats reactie
Evincar
Vrije Boer
Berichten: 26
Lid geworden op: zondag 19 november 2006, 14:58

[TT] Spelers/groep gezocht voor ma/di/wo 's avonds, D&D

Bericht door Evincar »

Ik zoek:
Een groep (of spelers om een nieuwe groep te starten) die wekelijks op maandag, dinsdag OF woensdag willen spelen vanaf 20.00u (of iets eerder) tot ongeveer 24.00u.

Afhankelijk van wat iedereen wil kunnen we bepalen hoe we spelen of pas ik me aan.

Ik ben bereid om te reizen (heb een auto) tot ongeveer Delft/Gouda/Dordrecht/Brielle.

Zelf ben ik een ervaren D&Der van 28 jaar en vind het leuk om buiten het boekje te denken en nieuwe huisregels toe te passen. Ik heb een grote (digitale) collectie met D&D boeken waar ik veel ideeen uit haal.

Laat even een berichtje achter als we wat samen kunnen doen!
Evincar

Acid: If it isn't dissolving all your problems, you simply aren't using enough.
richard leeuw
Leenheer
Berichten: 83
Lid geworden op: maandag 31 mei 2004, 12:05

Bericht door richard leeuw »

ik ben richard. 27 jaar. meubelontwerper (www.richardleeuw.nl)
8 jaar ervaring. ik ben een rollenspeler en een klein beetje scenariospeler. hou van plots, subterfuge en characters die realistisch zijn.
ik heb maandag en woensdags tijd.
heb geen boeken maar een macbook met de meeste boeken op pdf's.
en bied mij hierbij aan.
Evincar
Vrije Boer
Berichten: 26
Lid geworden op: zondag 19 november 2006, 14:58

Bericht door Evincar »

You've got mail!
Evincar

Acid: If it isn't dissolving all your problems, you simply aren't using enough.
v1nce

Bericht door v1nce »

Hey Gasten, goed om te zien dat jullie zelf initiatief ondernemen en serieus lijken.

Ik heb het even met Cali besproken en wij zouden het wel een keer een sessie met jullie willen proberen en van daaruit eventueel te zien of er vaster spelen mogelijk is.

Maar, er zitten bij ons wel wat haken en ogen aan, nl.

We willen graag met zijn vieren spelen, onze ervaringen met meer en andere spelers waren niet altijd positief en wat jullie schreven leek in ieder geval andere speelwijze en mentaliteit in te houden. Zou zonde zijn als we voor niets komen/weer in een spelgroep belanden die we toch niet gaan zien zitten.

We zouden graag in R'dam spelen, we hebben beidden plek zat om dit in te doen dus ik hoop dat jullie dit ook trekken.

We beloven niets, we willen het gewoon graag een keer proberen en afhankelijk van hoe het gaat zien we wel verder.

Ik mijn geval zou Maandag geen optie zijn, Woe avond evt wel, verder kan ik ook op Do, Vrij en soms Za.

Ik kan me best voorstellen dat jullie een en andere van wat we schrijven misschien (helemaal) niet zien zitten, als dat zo is erg begrijpelijk en geen problemo.

Maar laat sowieso ajb wat horen!

MVG,

V1nce & Cali
Evincar
Vrije Boer
Berichten: 26
Lid geworden op: zondag 19 november 2006, 14:58

Bericht door Evincar »

Hey Vince,

Leuk dat jullie het interessant vinden klinken. Voor nu ga ik uit van onze huidige spelers met een aantal nieuwe die er zin in hebben.

Het kan best zijn dat we alles vanuit Spijkenisse naar Rotterdam verhuizen, of schuiven in de dag dat we spelen. Ik kan niet zeggen wanneer en of dit gebeurt. Hangt een beetje van alle spelers in de groep af (nieuw en oud) en wat het makkelijkste voor iedereen is.

Als we wat anders gaan doen dan laten we het hier weten. Mochten jullie interesse hebben om te spelen binnen onze mogelijkheden dan hoor ik dat natuurlijk graag!

Cheers!
Evincar

Acid: If it isn't dissolving all your problems, you simply aren't using enough.
v1nce

Bericht door v1nce »

Ik volg het niet, probeer je te zeggen dat je wel al meer spelers dan de twee die in deze thread genoemt werden hebt?

Als dat zo is, beter en veel succes. Vermoed niet dat de kans ooit groot is dat ik (en Cali ook denk ik) zin hebben om te spelen met een groep groter dan 4 hooguit 5 en daarbij ik had gereageerd om dat ik van jullie twee een kleine indruk had als spelers (jullie wensen en speelstijl e.d.) en die wel positief leek.

Hoe dan ook, succes! :)
Evincar
Vrije Boer
Berichten: 26
Lid geworden op: zondag 19 november 2006, 14:58

Bericht door Evincar »

We hebben ondertussen drie nieuwe spelers, en drie uit onze oude groep. Was erg leuk afgelopen maandag.

Voor nu zijn we dus weer up to speed.

Ciao!
Evincar

Acid: If it isn't dissolving all your problems, you simply aren't using enough.
Plaats reactie