Kerstsessies!

Als je op zoek bent naar een groep, spelers of een GM in de omgeving van Rotterdam.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Vincere
Supreme Grandmaster
Berichten: 2447
Lid geworden op: dinsdag 18 mei 2004, 19:30

Kerstsessies!

Bericht door Vincere »

Het is her en der al eerder genoemd, maar ik wilde misschien tijdens de kerstvakantie toch een paar sessies RPG'en. Zijn er meer geïnteresseerden?

Even wat "eisen" (bij gebrek aan beter woord):
- Liefst speel ik D&D of ODM omdat ik dat ken, maar sta open voor andere systemen.
- Liefst speel ik met wat mensen die ik al ken. Ik begreep dat Thekkur ook weer wat wilde doen, en dan hebben we nog Cali, v1nce, Karma, Fandath, Killerbee of Lairnaedon met wie ik ook regelmatig gespeeld heb. Natuurlijk ben ik bereid tot enig organisatiewerk!
- Ik zit ofwel in Barendrecht ofwel in Delft, dus graag op een bereikbare locatie.
- Ik ben liever speler, wegens gebrek aan DM ervaring.
- Aangezien ik 13 januari weer naar het buitenland vertrek, moet dat geen probleem zijn. Ik denk dus ook aan één of twee (drie?) sessies met een kort verhaal.
- Overdag of 's avonds maakt me weinig uit.

Ik hoop niet dat mensen hierdoor afgeschrikt worden. Ik wil gewoon wat tijd vullen met een paar toffe sessies zonder al te veel gedoe. Een voorbeeld van waar ik aan denk zou bijvoorbeeld de Pirates-game van Thekkur kunnen zijn. Geen gedoe met karakters, sheets en regels, lekker wat rondrennen en toffe shit doen, en vooral heel veel no-nonsense plezier. Natuurlijk vind ik een goede story-based roleplaying sessie ook tof, maar de tijdnood speelt dan misschien weer parten.

Voorlopige dagen waarop ik kan:
December
22
27 t/m 30

Januari
2 t/m 8
10 t/m 12

Hopelijk zijn er nog anderen die mee willen doen! Roept u maar!


Dulce et decorum est pro alea mori.
Gebruikersavatar
Wijlen Fandath Ryne
Supreme Grandmaster
Berichten: 3081
Lid geworden op: donderdag 14 oktober 2004, 18:23

Bericht door Wijlen Fandath Ryne »

De ODM-groep is op 2 of 3 januari een sessie van plan. Dat zou dan bij mij zijn, want Rogier is dan inmiddels naar het zuiden verhuisd (hij is er nog wel bij die keer).
"Fulminictus...Fulminictus....gauw! Geef me het toverboek!" riep de magier, alert als immer

Afbeelding
v1nce

Bericht door v1nce »

Nou dat klinkt mij als muziek in de oren,

Ik zou erg graag DM en, PC spelen liever niet, heb ik niet zo veel schik in.

Den Haag, R'dam, Delft zou voor mij prima zijn, in die volgorde van voorkeur maar allemaal is voor mij ok.

Als ik een aanvullende "eis" mag stellen:

3 of 4 spelers plus DM, liever niet meer.
Gebruikersavatar
Rogier
Supreme Grandmaster
Berichten: 2452
Lid geworden op: vrijdag 23 februari 2007, 19:06

Bericht door Rogier »

Vincere,
leuk plan, ik ben wel geinteresseerd maar deze maand heb ik het toch nog wel druk met veel zaken regelen, verhuizen, administratie, etc.
Misschien tussen 27 en 30 dec. wel een mogelijkheid.
Op 2 of 3 januari is er nog een ODM sessie gepland.
Gebruikersavatar
Vincere
Supreme Grandmaster
Berichten: 2447
Lid geworden op: dinsdag 18 mei 2004, 19:30

Bericht door Vincere »

Paul/Rogier: Ik zal sowieso de ODM-thread in de gaten houden en zeker proberen erbij te zijn.

Vince: jij bent wat kieskeuriger dan ik, dus als jij zelf nog wat andere spelers wilt uitnodigen dan kunnen we misschien wat regelen.


Dulce et decorum est pro alea mori.
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

Leuk initiatief! Misschien een idee om er een 'rrpg meetingkje' van te maken?
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
v1nce

Bericht door v1nce »

@ Vincere, nah, ik vond het gegeven dat jij het organisatiewerk doet prima klinken! Daarbij:

Iedereen weet wel inmiddels een beetje mij voorkeuren kwa speelstijl, fijn als daar een beetje rekening mee word gehouden maar aangezien het 1 of paar losse sessies betreft ga ik niet picky zijn.

De mensen die jij noemde klinken prima, nodig ze maar uit.

Overigens is Delft voor mij ook echt geen enkel probleem, ben gisteren naar het fimlhuis aldaar toe gefietst met Cali vanuit Den Haag, en ondanks dat het vroor was het een kort en aangenaam stukje. De film "Control" is wel een aanrader trouwens,..

Dus Vincere als jij het wil regelen wil ik graag wat sessies voorbereiden.
v1nce

Bericht door v1nce »

Hmmm, het dreigt weer "zo een" plan te worden,...

Aaaaarghh, als ik op het forum kijk bestaat 2/3 de van de post uit: "Zullen we dan evt/maybe/misschien,..?" "Ik kan wellicht op dan en dan maar niet op dan, dan, dan en zeker ook niet dan,..." "Oh jammer ha ha, ik kan juist niet dan!".

3 weken later,...

"Oh ja! We zouden Dan spelen! Is al voorbij LOL"...

"Zullen we kijken of we dan en dan kunnen?" Etc ad naseum!

THIS IS MADNESSS!!!!

NO, THIS IS THE ROLEPLAYERS FORUM!!!!!!!!!!!

;)

Oh als je hem niet snapt, was referentie naar '300'.
Gebruikersavatar
Vincere
Supreme Grandmaster
Berichten: 2447
Lid geworden op: dinsdag 18 mei 2004, 19:30

Bericht door Vincere »

Hey v1nce, ik ben er nog steeds voor in hoor. Ik ben alleen van Kerstavond tot de 30e ziek geweest en daarna lag het forum op z'n gat dus ik ben er niet echt mee bezig geweest.

Ik wil nog steeds wat regelen, maar er heeft eigenlijk niemand daadwerkelijk gereageerd op deze post. Ik vermoed dat Tijn en Tim wel interesse hebben, maar daar heb ik niets van gehoord. Als we met Tijn willen spelen zal het toch vooral van hem afhangen wanneer dat wordt, en niet van mij, want ik heb vrijwel niets te doen dat echt op een vaste datum staat.

Ik zie Paul morgen als we ODM spelen, misschien kun jij Tim eens naar mogelijkheden vragen? Ik weet niet of ik Tijn binnenkort nog zie, maar als jij en Tim misschien wat opties/data posten dan bel ik hem gewoon eens om te kijken wanneer hij kan, en daarna kunnen we dan wel uitvechten hoe en waar we spelen.


Dulce et decorum est pro alea mori.
Gebruikersavatar
Vincere
Supreme Grandmaster
Berichten: 2447
Lid geworden op: dinsdag 18 mei 2004, 19:30

Bericht door Vincere »

De Waterdeep intro die v1nce hier geschreven heeft klinkt ook wel tof.

Heeft iemand eigenlijk Tijn de laatste tijd nog gezien?


Dulce et decorum est pro alea mori.
v1nce

Bericht door v1nce »

Who the blazes is Tijn?!!!

Oh wait,..... didn't he use too,... maybe sometimes visit this forum,.. a long time ago,....? Nah,... i think i must have it mixed up. ;)
v1nce

Bericht door v1nce »

@ Vince, dat verklaart wel waarom het er niet van kwam! Klote dat je ziek was man, beter dat je beter bent. Ik ben nu beetje verkouden, hopelijk morgen beter.
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

Ha, ik leef nog hoor! :D K zal binnenkort eens een middagje besteden aan het uitlezen van alle interessante topics op het forum! :) Including this one!
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
Gebruikersavatar
Wijlen Fandath Ryne
Supreme Grandmaster
Berichten: 3081
Lid geworden op: donderdag 14 oktober 2004, 18:23

Bericht door Wijlen Fandath Ryne »

Terugkeer van een legende!
"Fulminictus...Fulminictus....gauw! Geef me het toverboek!" riep de magier, alert als immer

Afbeelding
DrCaligari
Supreme Grandmaster
Berichten: 1512
Lid geworden op: woensdag 26 mei 2004, 19:11

Bericht door DrCaligari »

en het rpg-en komt weer lekker van de grond...
gefeliciteerd met uw rijbeweijs mijnheer de legenden!
I have seen things you people wouldn't believe, I've seen bots on fire of the edge of the interwebs...
Gebruikersavatar
Vincere
Supreme Grandmaster
Berichten: 2447
Lid geworden op: dinsdag 18 mei 2004, 19:30

Bericht door Vincere »

Nee, dat is legenden. Een legenda is zo'n verklarende kolom naast een kaart, en daarvan is het meervoud weer legenda's.


Dulce et decorum est pro alea mori.
Plaats reactie