Groep gezocht

Als je op zoek bent naar een groep, spelers of een GM in de omgeving van Rotterdam.
Plaats reactie
Therasan
Secreetknecht
Berichten: 1
Lid geworden op: woensdag 15 september 2004, 21:18

Groep gezocht

Bericht door Therasan »

Hallo,

In ben nieuw hier op het forum, en zoek een weg om mijn fantasy nog meer kwijt te kunnen.

Ik doe veel met fantasy lees veel boeken en tot voor mijn "depressie" veel te vinden op Wizards.com bij het icc verhalen gedeelte.

Nu ik er weer bovenop ben wil ik graag D&D gaan spelen en zoek hiervoor een groep die groentjes accepteerd.

Hebben jullie vragen brand dan los ik antwoord wel.

Groet,

Niels aka Therasan of Danarak
A knife cut's both ways
DrCaligari
Supreme Grandmaster
Berichten: 1512
Lid geworden op: woensdag 26 mei 2004, 19:11

Bericht door DrCaligari »

hoi welkom op het forum, er zijn momenteel volgens mij vier groepen waarvan er drie nog spelers toelaten, groentjes zijn altijd welkom. Je kan nog met mij mee doen, maar ik speel wel ADnD 2nd edition. Ik ben nog niet begonnen met spelen maar probeer volgende week vrijdag te beginnen. Als je mee wil doen stuur me dan maar een PM dan kunnen we even wat afspreken.
I have seen things you people wouldn't believe, I've seen bots on fire of the edge of the interwebs...
Segola
Schandknaap
Berichten: 19
Lid geworden op: dinsdag 14 september 2004, 11:58

Bericht door Segola »

Hoi Hoi,

Bij ons in de groep mag ook altijd nog een groentje... (even zonder overleg met DM, maar ja...) Wij spelen op zondag, tussen 16:00 en 21:00 en doen D&D 3.5
Grimli is mijn/ onze DM en hij is de persoon die de last call doet, maar dan weet je het wel vast, we spelen in Rotterdam west!

groeten
Segola, Gabriak, Vahul, Saskia
(ik voel me een beetje een gespleten personlijkheid :wink: )
Grimli Warliwarf
Schandknaap
Berichten: 17
Lid geworden op: zaterdag 28 augustus 2004, 15:15

Bericht door Grimli Warliwarf »

He gozer,

Je bent groen en zoekt een groep? Wat ben je dan, een Orc of zo, hehe.
Just kidding, maar als je wilt beginnen aan D&D raad ik toch 3.0 of 3.5 aan. Deze schelen niet zoveel van elkaar, 3.5 is gewoon een update van 3.0.
Maar ik heb zelf een groep, zoals je in het berichtje hierboven hebt kunnen lezen. Dus neem even contact op dan kunne we verder kijken.

Grimli Warliwarf, Dwarf Lord
Plaats reactie