[TT] D&D 3.5 speler gezocht in Den Haag

Als je op zoek bent naar een groep, spelers of een GM in de omgeving van Den Haag.
Plaats reactie
Jutter
Secreetknecht
Berichten: 3
Lid geworden op: dinsdag 27 oktober 2009, 11:48

[TT] D&D 3.5 speler gezocht in Den Haag

Bericht door Jutter »

Voor een nieuw op te starten groep in Den Haag zoeken we nog één of twee spelers.

Spel: D&D v3.5
Frequentie: 1 vrijdagavond per maand, van 20:00 tot laat.
Ervaring: is wat mij (DM) en de drie spelers betreft niet nodig. Wat ons betreft speel je voor het eerst. In dat geval is het wel belangrijk dat je na verloop van tijd (enige maanden) en met de nodige geduldige uitleg van ons de Engelstalige regels kunt leren beheersen.
Kosten: Geen. Verteringskosten worden uiteraard netjes gedeeld. In de praktijk brengt iedereen iets mee.
Profiel: We zoeken een relaxt iemand, die doorheeft dat het gaat om een leuke avond. Geduld met beginners is een schone zaak, want de kans bestaat dat we naast jou ook een beginner aantrekken. Leeftijd is niet belangrijk, maar we zoeken wel iemand die niet meer bij zijn/haar ouders woont. Bovendien zoeken we niet-rokers.
Extra's: We zitten zonder vaste speelruimte, dus we zoeken minstens één speler die de groep 1 avond per maand kan 'huisvesten'. Vanwege de beperkte beschikbaarheid van auto's en van openbaar vervoer diep in de nacht zoeken we een locatie in Den Haag. Tot er een speelruimte is wordt er niet gespeeld.
Gebruikersavatar
Vincere
Supreme Grandmaster
Berichten: 2447
Lid geworden op: dinsdag 18 mei 2004, 19:30

Bericht door Vincere »

Ha Jutter, welkom op het forum. Er zijn de laatste tijd een aantal spelers in Den Haag op zoek, dus misschien zit er iets interessants voor je bij? Veel succes in ieder geval!


Dulce et decorum est pro alea mori.
Jutter
Secreetknecht
Berichten: 3
Lid geworden op: dinsdag 27 oktober 2009, 11:48

Bericht door Jutter »

Dank je. Ik zag inderdaad al hier en daar Den Haag langskomen in andere threads. Maar ik laat het initiatief om te reageren even bij de desbetreffende spelers liggen, want ik kan zelf geen speelruimte en dus geen groep aanbieden op dit moment. Zonde om iemand dood te maken met een blije mus toch? :)
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

heheh, welkom op het forum jutter! de meeste bezoekers van het forum komen niet heel vaak langs, dus het kan een tijdje duren voor er een reactie is. wellicht dat het contacten van andere spelers wel een idee is, om samen op zoek te gaan naar speel-ruimte?
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
Jutter
Secreetknecht
Berichten: 3
Lid geworden op: dinsdag 27 oktober 2009, 11:48

Bericht door Jutter »

Ik verwacht niet dat de slagingskans erg veel groter wordt, als de nieuwe deelnemers aan de zoektocht zelf geen ruimte te bieden hebben. Alleen heb ik dan wel de morele verplichting om die mensen te betrekken bij een groep die langzaam maar zeker te groot wordt om fatsoenlijk te kunnen spelen.

Kortom, als iemand wil spelen en een groep kan huisvesten, is hij/zij van harte uitgenodigd om te reageren. Zelf reageer ik niet op oproepen van anderen, tenzij daar expliciet bij staat dat ze een speelruimte hebben.
lucid
Secreetknecht
Berichten: 1
Lid geworden op: vrijdag 30 april 2010, 17:37

speler en plek om te spelen

Bericht door lucid »

als je nog een speler voor 3.5 in den haag zoekt meld ik mij bij deze aan, ook kan ik waarschijnlijk wel een plek vinden om te spelen.
laat snel wat van je horen>
ps ik ben 25 en een niet roker, met redelijk wat D&D ervaring (speel het liefst 3.5)
Plaats reactie