Status Spelvereniging Thanatos Den Haag

Als je op zoek bent naar een groep, spelers of een GM in de omgeving van Den Haag.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
v1nce
Hero
Berichten: 1487
Lid geworden op: zondag 2 mei 2010, 22:07

Status Spelvereniging Thanatos Den Haag

Bericht door v1nce »

Jun 29, 2010 12:16

Vincent,

Thanatos bestaat nog steeds.
Alleen is onze speelloactie tgenwoordig het wijkgebouw''t Tolhuis"in leidschedam zuid aan de horre 1.
we komen de tweede en vierde vrijdag van de maand aldaar bijelkaar. van circa 20.00 uur tot 00.30 uiterlijk.
Er worden veel bordspellen gespeeld.
Agricola, Axis & Allies, Ticket to ride, 1890, Dominion, kolonisten van Catan e.d.
gemideld hebebnw e10 spelers op een avond

Er werd wel ge RPG ed maar geen D&D het was Shadowrun, Mechwarrior, Warhammer fantasy Roleplay.
Door gebrek aan belangsteliing komen deze niet meer op tafel.

Cor Hus
penningmeester Thanatos
Gebruikersavatar
Wijlen Fandath Ryne
Supreme Grandmaster
Berichten: 3081
Lid geworden op: donderdag 14 oktober 2004, 18:23

Bericht door Wijlen Fandath Ryne »

Wow, Thanatos! Het moet 25 jaar geleden zijn dat ik daar voor het eerst over hoorde. Toen inderdaad als RPG-instituut. Maar ik ben er nooit geweest - in die tijd kwamen we De Morgenster op het spoor, en Rotterdam was toch wel zo handig. En tja, waar dat weer allemaal toe geleid heeft.....
"Fulminictus...Fulminictus....gauw! Geef me het toverboek!" riep de magier, alert als immer

Afbeelding
Gebruikersavatar
Karma
Supreme Grandmaster
Berichten: 1818
Lid geworden op: zondag 11 september 2005, 23:45

Bericht door Karma »

nou 'rasecht' is het niet echt.
Al die roleplayvormen zijn volgens mij voornamelijk met figuurtjes, miniatuurtjes, landschappen nabouwen etc. dan een rpg.

Vind het wel een naar woord: 'rasecht'.

Maar goed ik ben eigenlijk ook maar een vuilnisbakkenras in de spelletjes wereld ;)
Gebruikersavatar
Karma
Supreme Grandmaster
Berichten: 1818
Lid geworden op: zondag 11 september 2005, 23:45

Bericht door Karma »

ahah, die kende ik ook al niet, maar zo op het eerste gezicht tussen die andere, leek het me een strategisch/verzamel/schilder spel.

Immersive doet me wel denken aan een aantal gave sessies. O.a. dat viking-verhaal van Thekkur en post-apocalyptische verhaal van jou. Dat soort 'immersive-ness' mis ik wel.

Wat dat betreft vind ik White Wolf ook een mooie uitgever, die de focus op verhaal legt. Denk dat dit systeem je ook wel zal aanstaan v1nce.
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

Ach, ik mis die ervaringen ook zo bij tijd en wijlen wel. Soms denk ik dat ik een DnDate site had moeten opzetten, met honderd van die opties die je kunt aanklikken om een dndpartner te vinden die op dezelfde manier in het leven staat. :) Maar dan bedenk ik me weer: het is tenslotte veel leuker om mensen te leren kennen die er niet precies hetzelfde over denken als ik! zolang ze maar naar me luisteren ;)

- en ik het geduld kan opbrengen naar hun te luisteren!
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
Plaats reactie