Scheveningen zoekt DnDmensen

Als je op zoek bent naar een groep, spelers of een GM in de omgeving van Den Haag.
Plaats reactie

Mogen ook mensen van buiten Rotterdam op de site komen?

NEEEEEEEH!!!
1
8%
Nou, okee dan als je maar stil zit.
1
8%
Best.
3
23%
Kom maar en neem ook wat vrienden mee, hoe mee mensen hoe meer DnD
8
62%
 
Totaal aantal stemmen: 13

Gebruikersavatar
Elrohir
Burger
Berichten: 57
Lid geworden op: woensdag 10 november 2004, 17:59

Scheveningen zoekt DnDmensen

Bericht door Elrohir »

Hee mensen
Ik ben een jonge telg in jullie familie :D , waar ik erg blij mee ben, maar heb helaas niet het geluk om in Rotterdam te wonen :oops: . Toch zoek ik mensen die wellicht mee kunnen doen in een groep in Den Haag/Scheveningen.
Ik zoek voornamelijk mensen tot 20 jaar want ik ben zelf nog 16 :( .
De dagen waarop gespeelt is nog niet bekend maar het word waarschijnlijk of wekelijks of 2 wekelijks. En dan of wel op een vrijdag of zaterdag avond of op zondag.
Ik zoek voornamelijk een DM of iemand die het leuk vind om te rouleren met de anderen. Dus het is dan ook aan jou om te bepalen of het een Hack 'n Slash :twisted: word of een meer subtiele vorm 8) . Ik wil met maximaal 5 spelers spelen en heb er al een. dus voor nog 3 mensen is er een vacature :!: .

Elrohir
There's no good victory until its a narrow victory.
Ik heb het niet zo op uiensoep, geef mij maar groentesoep en kippesoep.
luvidiel
Koning
Berichten: 302
Lid geworden op: donderdag 26 augustus 2004, 18:42

Bericht door luvidiel »

ik ben de eerste die zijn mening heeft laten horen,

ik vind dat je wel mee mag doen alleen zul je hier weinig mensen vinden die bereid zijn helemaal naar den haag te gaan voor D&D, dus je zult hier weinig nieuwe party members vinden

toch, als je ook meer mensen weet te vinden die zich willen aanmelden bij deze site vind ik het best, hoe meer zielen hoe meer vreugd, alleen wil ik daar wel ff aan toevoegen dat je niet te veel onxin dingen mot gaan posten want dan word het gewoon irritant

ALSNOG WELKOM
Gebruikersavatar
Wijlen Fandath Ryne
Supreme Grandmaster
Berichten: 3081
Lid geworden op: donderdag 14 oktober 2004, 18:23

Bericht door Wijlen Fandath Ryne »

Ik vind alles best, dus ik heb natuurlijk op 'best' gestemd. En ik woon ook niet in Rotterdam - wel vlakbij (in Schiedam). En speel geen D&D. En ben 46. Dus van mij zul je geen last hebben zo te zien. :)
"Fulminictus...Fulminictus....gauw! Geef me het toverboek!" riep de magier, alert als immer

Afbeelding
Gebruikersavatar
Vincere
Supreme Grandmaster
Berichten: 2447
Lid geworden op: dinsdag 18 mei 2004, 19:30

Bericht door Vincere »

Welkom welkom. Ik ben misschien een optie voor je aangezien ik in Delft woon en studeer, maar ik heb het helaas te druk voor meerdere sessies per week. Ik zal je campaigns in ieder geval in de gaten houden!

Maar mag ik dan wel vragen hoe je hier verzeild bent geraakt?


Dulce et decorum est pro alea mori.
Gebruikersavatar
Elrohir
Burger
Berichten: 57
Lid geworden op: woensdag 10 november 2004, 17:59

Bericht door Elrohir »

Jammer dat er nog geen mensen zijn die al mee willen doen. Maar hoe ik hier verzeild ben geraakt?
Ik ben hier net een website gestart, die nog niet af is, en ik was op zoek nar andere sites op lycos en toen viel ik over jullie. Zo dus.
Maar even for the record het worden geen meerdere sessies per week hooguit 1.

cIAO
There's no good victory until its a narrow victory.
Ik heb het niet zo op uiensoep, geef mij maar groentesoep en kippesoep.
DrCaligari
Supreme Grandmaster
Berichten: 1512
Lid geworden op: woensdag 26 mei 2004, 19:11

Bericht door DrCaligari »

HRPG
Haags Roleplayersgilde?
I have seen things you people wouldn't believe, I've seen bots on fire of the edge of the interwebs...
Gebruikersavatar
Elrohir
Burger
Berichten: 57
Lid geworden op: woensdag 10 november 2004, 17:59

Bericht door Elrohir »

HRPG gezocht maar niet gevonden :cry:

Nee het ziet er naar uit dat jullie de enige in de buurt zijn met zo'n site als deze.
There's no good victory until its a narrow victory.
Ik heb het niet zo op uiensoep, geef mij maar groentesoep en kippesoep.
Murdoc
Koning
Berichten: 352
Lid geworden op: dinsdag 18 mei 2004, 23:29

Bericht door Murdoc »

Ja, goed heh. 8)
Gebruikersavatar
Wijlen Fandath Ryne
Supreme Grandmaster
Berichten: 3081
Lid geworden op: donderdag 14 oktober 2004, 18:23

Bericht door Wijlen Fandath Ryne »

.......piekerpiekergraafgraaf in mijn overvolle geheugen.........

Er was eens, lang geleden, voor jij geboren werd, een rollenspelgroep genaamd Thanatos in Den Haag. Ik ben er nooit geweest, maar in de oertijd van het rollenspel in Nederland was het een bekende naam. En daarna hoorden we er steeds minder vaak iets van en leefde iedereen misschien nog lang en gelukkig.

Nuttiger tip (maar misschien ken je die al): kijk eens op www.ducosim.nl
En dan bij links->clubs, daar staan er een heleboel netjes op postcode. Er is ook een link naar een drukbezocht forum, misschien kun je daar een berichtje op kwijt.

Succes!
"Fulminictus...Fulminictus....gauw! Geef me het toverboek!" riep de magier, alert als immer

Afbeelding
Gebruikersavatar
Elrohir
Burger
Berichten: 57
Lid geworden op: woensdag 10 november 2004, 17:59

Bericht door Elrohir »

In hun clubbestand was er wel een in Den Haag maar die zit aan de andere kant van de stad en daar ben ik juist niet naar op zoek maar ben nu bezig op hun Forum dus meer nieuws onderweg.
There's no good victory until its a narrow victory.
Ik heb het niet zo op uiensoep, geef mij maar groentesoep en kippesoep.
lloydjelloyd
Horige
Berichten: 5
Lid geworden op: dinsdag 9 februari 2010, 21:20

Bericht door lloydjelloyd »

hoi Elrohir,

Ik ben ben 20 jaar en woon ook in Den haag /Scheveningen. Ik wil best met jullie meedoen maar kan niet weekelijks spelen en in het weekend is vrij lastig voor mij. Ik heb eens een keer voor DM gespeeld maar speel liever gewoon met een character. Ik vraag me af wat je wilt spelen, ik speel zelf het liefst D&D, ik heb ervaring met 3.5 en ben berijd om met een andere verzie te spelen.

Lloyd
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

Ik weet niet of Elrohir nog op de site komt, heb hem al een tijd niet gezien!
Als ik jou was zou ik een email sturen (klik op de link onder een van zijn posts) dan heb je een stuk meer kans op een reactie!
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
Plaats reactie