[TT] D&D Groep gezocht in Den Haag/Delft

Als je op zoek bent naar een groep, spelers of een GM in de omgeving van Den Haag.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Darksaid
Schandknaap
Berichten: 18
Lid geworden op: dinsdag 2 augustus 2011, 0:58

[TT] D&D Groep gezocht in Den Haag/Delft

Bericht door Darksaid »

Hallo,

Mijn vriendin en ik zijn opzoek naar een D&D groep.

D&D lijkt ons leuk om te spelen aangezien wij ons wel intresseren in RPG.
Maar helaas zijn wij nog nieuwelingen en zoeken een doorgewinterde groep die nog intresse heeft in 2 nieuwelingen die zouden kunnen aanschuiven.

Ik ben 17 jaar en mijn vriendin is 26 en we zijn beide serieus in character met die games aangezien ik het nog moet leren zoeken we beide een groep zodat ik ook met haar mee kan kijken en kan oefenen.

Wij zouden graag een avondje doordeweeks willen spelen. behalve woensdags, donderdagavond en zondags.

De groep maakt ons niet uit jong of oud. Zolang het maar gezellig is en sociaal blijft tegenover elkaar IC en OOC.

In ieder geval bedankt voor het lezen.

Ik ben bereikbaar via email jvanlierop@caiway.net en via msn Darksaid_jordy@live.nl voor telefonisch contact is het ook mogelijk dan kan je een pm of email sturen voor mijn telefoon nummer

Alvast bedankt.

Groet,

Jordy & Carmen
Gebruikersavatar
SPOooON
Burger
Berichten: 45
Lid geworden op: woensdag 24 augustus 2011, 10:10

Bericht door SPOooON »

Hoi Jordy,

Ik ben zelf als dm op zoek naar nieuwe mensen

Ben je per se op zoek naar een bestaande groep om aan te sluiten? Wat voor soort spelers zijn jullie (hacknslash, roleplay, rollplay) en hebben jullie ook een voorkeur voor een bepaalde versie?
remember folks, there's a big difference between kneeling down and bending over - FZ
Wouter
Secreetknecht
Berichten: 1
Lid geworden op: donderdag 25 augustus 2011, 18:18

Bericht door Wouter »

Hoi jordy en carmen,

Ook ik en mijn vriendin spelen graag d&d. wij hebben ook niet zoveel ervaring maar zijn opzoek naar een groep om wat vaker te kunnen spelen. Ik ben zelf 23 en mijn vriendin is 21. Wij wonen en studeren in delft. Wij zouden dinsdag, donderdag en zaterdag kunnen.

Groet,
Wouter en Anniek
Gebruikersavatar
SPOooON
Burger
Berichten: 45
Lid geworden op: woensdag 24 augustus 2011, 10:10

Bericht door SPOooON »

Nou is dat ff toevallig :D

Als jullie met zn vieren nog een DM zoeken, hou ik me van harte aanbevolen.
remember folks, there's a big difference between kneeling down and bending over - FZ
Gebruikersavatar
Darksaid
Schandknaap
Berichten: 18
Lid geworden op: dinsdag 2 augustus 2011, 0:58

Bericht door Darksaid »

ik zal er is ff poken dat er gereageerd is las net op de email van jaap dat er mensen zijn wij gaan even overleggen want wij hebben namelijk geen locatie waarbij dat zou kunnen.

jullie horen van mij mocht er nog verdere hahaha ongeduldigheid zijn zoek maar even email contact mt mij

we hebben intresse en moeten even uitzoeken welke versie. we willen roleplay en hacknslash en tog de locatie zegt ze dus moeten we maar even kijken. en we hebben een handboek en daar staat een versie bij waarschijnlijk een oudere maar we zijn open voor elke optie als we kunnen spelen zijn we allang blij en het maakt ons niet uit of een nieuwe groep zijn of bestaande groep we moeten het tog nog leren in ieder geval.

gaarne liever email contact. dan reageer ik sneller.
You'll never know if you never try.
Gebruikersavatar
Boelbok
Burger
Berichten: 46
Lid geworden op: dinsdag 5 januari 2010, 14:43

Bericht door Boelbok »

Je bent welkom om in een groep bij mij deel te nemen. Momenteel leid ik twee groepen op onregelmatige basis en was van plan twee groepen op te starten op regelmatige basis. Ook speel ik graag mee in de campaign van anderen in welke rol dan ook.

Grtz,

Lennaert
Plaats reactie