[Compleet] DM zoekt 4e spelers Den Haag

Als je op zoek bent naar een groep, spelers of een GM in de omgeving van Den Haag.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
SPOooON
Burger
Berichten: 45
Lid geworden op: woensdag 24 augustus 2011, 10:10

[Compleet] DM zoekt 4e spelers Den Haag

Bericht door SPOooON »

naam: Dungeon Master (giften svp in edelstenen, goud weegt zo veel)
leeftijd: 30
woonplaats: Den Haag - Zuiderpark
games: 3.5 - 4e
soort game: Dungeoncrawling & Worldbuilding
dagen: Liefst op vrij/za . .maar andere dag kan ook

Hou je van gezamenlijke world-building gemixt met kontschoppen en vind je het niet erg om eens in de zoveel tijd op de dm-stoel te zitten, geef dan gerust een gil

Ben op zoek naar mensen die de sociale ervaring en het plezier van medespelers belangrijker vinden dan "roleplayen", gezien wat teleurstellende ervaringen daaromtrent (instigators need not apply duss). Leeftijd maakt me niet zo veel uit, zolang je je maar gedraagt als een grote jongen(m/v) .. flauwe grappen over Camelot (it's only a model) zijn natuurlijk wel toegestaan. Zolang je maar in staat bent je medespelers met respect te behandelen (en luisteren naar de DM ofc :twisted: )

Heb veel ervaring met 3.5 en 4e, maar ik speel liever 4e, daar deze een DM een boel kopzorgen bespaart : )

Ik heb een wereld liggen om in te spelen, maar ben ook in voor korte adventures, kant en klaar spul, of dat ene idee dat al een tijdje in je hoofd zit.


(ps.. stukje gecopypasta'd van hier, want ik ben nog nie helemaal wakker.. : P )
Laatst gewijzigd door SPOooON op maandag 29 augustus 2011, 17:36, 1 keer totaal gewijzigd.
remember folks, there's a big difference between kneeling down and bending over - FZ
Gebruikersavatar
Vincere
Supreme Grandmaster
Berichten: 2447
Lid geworden op: dinsdag 18 mei 2004, 19:30

Bericht door Vincere »

Hallo Jaap, welkom op het forum. Als ik lees over je voorkeur pas je misschien wel bij onze groep, de Delft Delvers: http://www.roleplayers.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=1508


DM Ionanthe verhuist op dit moment naar Den Haag, maar we verwachten mid-september weer een sessie te spelen.


Dulce et decorum est pro alea mori.
Gebruikersavatar
Ionanthe
Edelman
Berichten: 67
Lid geworden op: zondag 9 mei 2010, 12:14

Bericht door Ionanthe »

ja, verhuizing in volle gang, dan weer ff tijd nodig om alles in de juiste hoeken en gaten te stallen.

Laat maar weten of er belangstelling is een keer te komen kijken

Ion
Gebruikersavatar
SPOooON
Burger
Berichten: 45
Lid geworden op: woensdag 24 augustus 2011, 10:10

Bericht door SPOooON »

Hej,


klinkt zeker interessant,

Jullie hebben al een DM, dus ik ga er van uit dat je spelers zoekt? Wisselen jullie ook wel eens van DM of is Ionanthe vaste Heerser Van Het Universum?

Succes met verhuizen iig :)
remember folks, there's a big difference between kneeling down and bending over - FZ
Gebruikersavatar
Ionanthe
Edelman
Berichten: 67
Lid geworden op: zondag 9 mei 2010, 12:14

Bericht door Ionanthe »

Interessant ist zeker, we hebben er met elkaar nu 27 sessies opzitten, met veel plezier en ruime lach en fun, + de groep zit ook zo nu en dan ff in schuim en asch, en dan ist oppassen geblazen. En dood is dood.

Doen vooral Dungeon Delves achtige opzet/zaken, in één of twee sessie klaar + de Tomb of Horrors in 4e Ed. uitvoering. Heeft als voordeel dat er geen verplichting is om te komen. Als je ken, ben je welkom om een sessie mee te spelen. Er zijn nu 6 spelers die in wisselende samenstelling mee doen. 2 via Skype vanuit DownUnder, voertaal NL.

Ben zelf een DnD'er van ver voor de Greyhawk oorlog, en 4e Ed, bevalt prima.

Opzet is om door het hele 4e systeem te lopen, character updates via DnD Insider en spelers stijgen één level per twee gespeelde sessies. Nu level 13 t hoogste vd club. achterlopers gaan sneller. Dood betekent min één level en opnieuw beginnen alhoewel er uitzonderingen zijn. Danny?? :)

In principe doe ik het DM werk dat met 4e stuk beter te behappen is.
Dus we zoeken spelers versterking.

Verder niet te beroerd om een keer te experimenteren qua DM schap.

Laat maar weten :)
Ionanthe
Gebruikersavatar
SPOooON
Burger
Berichten: 45
Lid geworden op: woensdag 24 augustus 2011, 10:10

Bericht door SPOooON »

Met jullie aller goeddunken zou ik zeker een keertje mee willen spelen. Heb zelf geen delves gedaan, meer point of light campaigns en grote 3e campaigns, dus ben erg benieuwd. . om de sessie level-up klinkt niet verkeerd :twisted:

Moordlustige DM's ben ik wel gewend, toen ik bij mn vorige groep begon met een lvl 5 rogue met 23 hp werdt ik van de tafel weggelachen.. scheen dat con een main-stat was voor rogue (en wizard... en warrior.. en sorcerer.. en ranger. . enne.. nouja you get the point : )
remember folks, there's a big difference between kneeling down and bending over - FZ
Gebruikersavatar
Ionanthe
Edelman
Berichten: 67
Lid geworden op: zondag 9 mei 2010, 12:14

Bericht door Ionanthe »

Laat je weten wanneer de volgende Keek op de Week gaat plaatsvinden.
Lokatie zal Dhaag zijn

vrijdag 16e sept maakt een goeie kans.

Peter
Gebruikersavatar
SPOooON
Burger
Berichten: 45
Lid geworden op: woensdag 24 augustus 2011, 10:10

Bericht door SPOooON »

Kewligheid..

Ik wacht geduldig af


Zijn er nog voorbereidingen die ik kan treffen, qua character..

heb zelf abbo op dndI..
remember folks, there's a big difference between kneeling down and bending over - FZ
Gebruikersavatar
Ionanthe
Edelman
Berichten: 67
Lid geworden op: zondag 9 mei 2010, 12:14

Bericht door Ionanthe »

ok,
volgende sessie zal zijn op 16e september zoals de zaken nu staan.

maak een level 8 character, met als ras: Human, (h)elf of dwarf,
class is naar eigen smaak

3 Magic items + geld volgens de 4e Ed, DM guide guidelines

laat maar weten wat t gaat worden

:)
Peter
Gebruikersavatar
SPOooON
Burger
Berichten: 45
Lid geworden op: woensdag 24 augustus 2011, 10:10

Bericht door SPOooON »

Zijn er nog gaten in de bezetting die nodig gevuld moeten worden, qua striker/leader etc? Of is de rogue recentelijk nog gedesintegreerd?


Hoeveel moeite moet ik in een backstory steken?
remember folks, there's a big difference between kneeling down and bending over - FZ
Gebruikersavatar
Vincere
Supreme Grandmaster
Berichten: 2447
Lid geworden op: dinsdag 18 mei 2004, 19:30

Bericht door Vincere »

We hebben:

- wizard 13
- cleric 12
- hexblade (warlock) 10
- fighter 9
- druid 9
- ranger 6

...of zoiets. Backstory doen we niet aan, dat ontwikkelt zich tijdens de sessies wel.


Dulce et decorum est pro alea mori.
Gebruikersavatar
SPOooON
Burger
Berichten: 45
Lid geworden op: woensdag 24 augustus 2011, 10:10

Bericht door SPOooON »

Wat zijn verder de gebruiken van de groep,

neem ik een paar zakken chips mee oid?



Waar gaat het feest zich voltrekken? En ook niet onbelangrijk, kan je daar parkeren of moet ik met het onrendabelenvervoer?


Wat is eigenluk de reden voor de beperking in rassen?
remember folks, there's a big difference between kneeling down and bending over - FZ
Gebruikersavatar
Ionanthe
Edelman
Berichten: 67
Lid geworden op: zondag 9 mei 2010, 12:14

Bericht door Ionanthe »

zal je lokatie iemeelen

sjips mee, boterkoek mee, wat drinken mee is altijd welkom.
iedereen sjouwt zo wat binnen.

Deze rassen komen in Nenthir Vale zo'n beetje het meeste voor,
experimenteren komt nog, we gaan nog een exoten sessie doen, waarbij alles wat ie wil uit d ekast ken trekken.

dank voor char sheet

:)
Gebruikersavatar
SPOooON
Burger
Berichten: 45
Lid geworden op: woensdag 24 augustus 2011, 10:10

Bericht door SPOooON »

Chips en boterkoek, klinkt gezond : ) Voel me bijna verplicht een worteltje of twee naar binnen te smokkelen : P
remember folks, there's a big difference between kneeling down and bending over - FZ
Gebruikersavatar
Ionanthe
Edelman
Berichten: 67
Lid geworden op: zondag 9 mei 2010, 12:14

Bericht door Ionanthe »

ach, sommige veranderingen sluipen binnen en slaan dan helemaal over op de rest van de crew :)
Plaats reactie