Rijswijker zoekt RP groep.

Als je op zoek bent naar een groep, spelers of een GM in de omgeving van Den Haag.
Plaats reactie
Roleplayer
Schandknaap
Berichten: 17
Lid geworden op: woensdag 28 maart 2012, 18:55

Rijswijker zoekt RP groep.

Bericht door Roleplayer »

Naam: Mark
Leeftijd: 26 (Okt. 1985)
Woonplaats: Rijswijk
Game ervaring: WoD, D&D 3/3.5/4, aantal vergeten.
Soort game: RP / Hack&Slash, gaat me om gezelligheid
Dagen: Zaterdag/Zondag (Liever 1x per week, maar als het om de week is kan ook)
Overige info: Ik werk in het buitenland dus weekdagen gaan niet en ik vlieg pas laat terug op vrijdagen.

Ik hoor goede dingen over Pathfinder dus dat wil ik best proberen, en iets genaamd Shadowrun, maar dat ken ik niet - wil ik ook best proberen.

-edit- Ik wou nog toevoegen dat ik vrij fanatiek ben als ik eenmaal in een groep ben, ik doe mijn uiterste best er elke week te zijn. Ik ben nog steeds goede vrienden met mensen uit een groep van 10 jaar geleden en ik zie een groep uit Engeland nog regelmatig. :)

mvg,

Mark
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

Hoi mark, welkom op het forum! Ik raad je aan om ook eens te kijken bij de oudere oproepen uit den haag, misschien zit daar nog iets voor je bij? Stuur mensen waar je mee zou willen spelen een PM of een email. Niet alle forumleden komen hier even regelmatig, dus er gaat soms wat tijd overheen voordat je een reactie krijgt.

Succes met het vinden van een groep!
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
dragonraper
Ridder
Berichten: 236
Lid geworden op: zondag 14 augustus 2005, 12:02

groep gezocht

Bericht door dragonraper »

hoi mark ...ik heb op zaterdagavond nog plaats voor 1 persoon,wij spelen D&D pathfinder,we zitten op het moment aan het einde van de kingmakercampaign en beginnen in ongeveer 3 weken aan een nieuwe langlopende campaign op level 1..er wordt bij ons wekelijks gespeeld,groep bestaat uit ervaren spelers....dus fanatieke speler gewenst...speel adres is D&D club schiedam....groenten van carlo
dungeons& dragons club schiedam
Roleplayer
Schandknaap
Berichten: 17
Lid geworden op: woensdag 28 maart 2012, 18:55

Bericht door Roleplayer »

Hoi Dragonreaper,

Over 3 weken wil ik wel mee gaan doen dan :) ik ben de komende 2 weken in Noord Amerika dus dat komt goed uit. Ik zal je nog even een PM sturen om het verder te bespreken.

Klinkt goed!
DrCaligari
Supreme Grandmaster
Berichten: 1512
Lid geworden op: woensdag 26 mei 2004, 19:11

Bericht door DrCaligari »

weer een succesje.
waren dating sites maar zo makkelijk en snel.
I have seen things you people wouldn't believe, I've seen bots on fire of the edge of the interwebs...
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

Dankzij het nimmer aflatende enthousiasme van dragonraper, die al menig rpgzieltje heeft kunnen winnen ;)
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
dragonraper
Ridder
Berichten: 236
Lid geworden op: zondag 14 augustus 2005, 12:02

zieltjes

Bericht door dragonraper »

achja ,zolang ik maar aan mijn 666 zieltjes kom is het okee...
dungeons& dragons club schiedam
Gebruikersavatar
Rogier
Supreme Grandmaster
Berichten: 2452
Lid geworden op: vrijdag 23 februari 2007, 19:06

Re: groep gezocht

Bericht door Rogier »

dragonraper schreef:... we zitten op het moment aan het einde van de kingmakercampaign en beginnen in ongeveer 3 weken aan een nieuwe langlopende campaign op level 1...
Grappig, ik speel als speler nu in een ODM campagne mee met de naam: Königsmacher-Kampagne.
Gebruikersavatar
Rogier
Supreme Grandmaster
Berichten: 2452
Lid geworden op: vrijdag 23 februari 2007, 19:06

Bericht door Rogier »

DrCaligari schreef:weer een succesje.
waren dating sites maar zo makkelijk en snel.
Tja, daten op datingsites is gewoon zwaar, daar kun je dit toch echt niet mee vergelijken. :wink:
Plaats reactie