Speler (28) zoekt groep voor eens in de paar weken

Als je op zoek bent naar een groep, spelers of een GM in de omgeving van Den Haag.
Plaats reactie
Viondar
Horige
Berichten: 5
Lid geworden op: dinsdag 12 juni 2012, 16:26

Speler (28) zoekt groep voor eens in de paar weken

Bericht door Viondar »

Beste allemaal,


Na jaren van veel te weinig spel zou ik graag weer eens bij een party aansluiten. Ik speel sinds 1996, maar de laatste jaren weinig tot niet. Ik doe nog wel live-roleplaying, maar ik mis het tabletoppen.

Ik ben enthousiast voor Starwars d20, DnD 2nd, 3.0, 3.5, of iets nieuws (zoals Pathfinder). Het liefst zou ik een party vinden van volwassenen (leeftijd 20-120) die gemiddeld eens in de 3 weken in het weekend (of vrijdagavond) spelen.

Hoewel ik goede ervaring heb met DMen en GMen, zou ik dat niet voor vast in een party willen doen. Ik hou erg van de progressie die je als speler doormaakt.

Wat spelvoorkeur betreft: Wat mij betreft hoeft er lang niet elke sessie een combat te zijn, maar ik vind het wel leuk om powers tot uiting te laten komen.

Ik kom in principe als eenzame speler. Maar mocht het geapprecieerd worden, weet ik nog wel mensen, zowel ervaren als onervaren en zowel jong als oud, die ik kan recruteren.

Zoals door het sub-forum geïmpliceerd, kom ik uit Den Haag, omgeving Regentessekwartier. Hoe dichter bij, hoe beter, want ik heb mijn auto laatst verkocht ;)

Ik hoop mij gauw ergens aan te kunnen sluiten!


Groetjes,
Nicky
Gebruikersavatar
Rogier
Supreme Grandmaster
Berichten: 2452
Lid geworden op: vrijdag 23 februari 2007, 19:06

Bericht door Rogier »

Hallo Viondar,
Welkom op het rollenspelforum.

Neem ook eens een kijkje bij "SOMS" in het onderwerpenmenu "SessieEvaluatie".

Onze Oog des Meesters groep in Schiedam bestaat uit volwassenen. We spelen gemiddeld eens per maand (gemiddelde over +/- 52 weken).
Het SOMS topic kun je niet missen, dat is inmiddels het grootste (sub)topic van het forum.

Verder zijn hier nog enkele actieve groepen zoals die van Dragonraper en die mijnbouwers uit Delft met beide D&D.
Die zullen ongetwijfeld na mij ook reageren.
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

Hoi Viondar, welkom op het forum! Ik raad je aan om ook eens te kijken tussen de wat oudere berichten in het party gezocht den haag subforum, of daar iets voor je bijzit. Niet alle spelers komen even vaak op het forum, dus het kan even duren voor je een reactie krijgt. Een PM sturen wil ook nog wel eens helpen.

Succes met zoeken!
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
Gebruikersavatar
Vincere
Supreme Grandmaster
Berichten: 2447
Lid geworden op: dinsdag 18 mei 2004, 19:30

Bericht door Vincere »

Als je 4E wilt proberen zou je de Delft Delvers kunnen proberen. We spelen in Den Haag (wellicht in de toekomst ook in Rotterdam).

Omschrijving
Party gezocht


Dulce et decorum est pro alea mori.
Gebruikersavatar
v1nce
Hero
Berichten: 1487
Lid geworden op: zondag 2 mei 2010, 22:07

Bericht door v1nce »

Yo Viondar, Ik en Caligari wonen in Zeehelden (op Grens, Bij A&H XL) ofwel vlakbij jou in de buurt. We hadden al tijdje over om weer eens een sessie te spelen en als leuk is misschien vaker. We spelen allebei al lang en zijn best aardge RPGers, hoewel we altijd meer willen leren.

Zou je het wat vinden om binnenkort een sessie te komen spelen. Zou tof zijn als je nog iemand meeneemt die ervaren is. Met zijn 4 en spelen is leuk. :)

Onze stijl: veel realisme, niet te high powered, 2nd edition, bijna elke sessie combat maar is zeker niet zwaartepunt. Weekend gaan we met regelmaat uit maar is vast wel iets te regelen.

Ik GM meestal omdat ik character spelen minder leuk/uitdagend vind.

Watdenkjeervan?
Viondar
Horige
Berichten: 5
Lid geworden op: dinsdag 12 juni 2012, 16:26

Bericht door Viondar »

Beste allemaal,

Dank voor de tips.


V1nce,

Lijkt me leuk!
Ik stuur je een PM met info.


Groetjes,
Nicky
Gebruikersavatar
Boelbok
Burger
Berichten: 46
Lid geworden op: dinsdag 5 januari 2010, 14:43

Re: Speler (28) zoekt groep voor eens in de paar weken

Bericht door Boelbok »

Mocht je nog interesse hebben. Ik leidt twee groepen in Pathfinder en was van plan binnenkort nog twee groepen op te starten. Interesse ?

Wat spelvoorkeur betreft: Wat mij betreft hoeft er lang niet elke sessie een combat te zijn, maar ik vind het wel leuk om powers tot uiting te laten komen.

Ik kom in principe als eenzame speler. Maar mocht het geapprecieerd worden, weet ik nog wel mensen, zowel ervaren als onervaren en zowel jong als oud, die ik kan recruteren.

Zoals door het sub-forum geïmpliceerd, kom ik uit Den Haag, omgeving Regentessekwartier. Hoe dichter bij, hoe beter, want ik heb mijn auto laatst verkocht ;)

Ik hoop mij gauw ergens aan te kunnen sluiten!


Groetjes,
Nicky[/quote]
Plaats reactie