Groep van 3 zoekt nog twee mensen (Pathfinder)

Als je op zoek bent naar een groep, spelers of een GM in de omgeving van Den Haag.
Plaats reactie
Roleplayer
Schandknaap
Berichten: 17
Lid geworden op: woensdag 28 maart 2012, 18:55

Groep van 3 zoekt nog twee mensen (Pathfinder)

Bericht door Roleplayer »

Hallo,

Wij zijn 3 heren die op zoek zijn naar nog 2 spelers in Den Haag.
We zijn van plan elke week te spelen op een nog niet besloten dag die iedereen uitkomt en dan met pizza o.i.d. er bij.

Ik zou kunnen DM'en maar spelen vind ik ook niet erg.

We spelen ook Warhammer en dingen zoals munchkin als je daar ook een keer zin in hebt, maar dat op andere dagen.

Aangezien er een Engelsman en een Amerikaan al bijzitten zal de voertaal Engels zijn en word er dus ook verwacht dat je dat kan.

Leeftijd is geen punt.

Mvg,

Mark
FrederikKay
Schandknaap
Berichten: 17
Lid geworden op: zondag 13 maart 2011, 11:00

Bericht door FrederikKay »

Mijn naam is Freek. Ik ben student en ik woon in Delft.
Ik ben zelf erg geïnteresseerd in Pathfinder. Ik heb echter nooit echt een campaign kunnen spelen omdat ik geen van mijn vrienden kan overhalen. Ben wel bekent met de regels etc. Wanneer spelen jullie?
Roleplayer
Schandknaap
Berichten: 17
Lid geworden op: woensdag 28 maart 2012, 18:55

Bericht door Roleplayer »

Hey,


We zijn inmiddels begonnen en hebben 4 spelers en ik DM. Een vijfde speler is welkom sowieso. We spelen op het moment op dinsdag avond. 2 keer gedaan al. Groep is wel Engels over het algemeen. 2 nederlanders nu. Interesse? De rest is trouwens ook erg nieuw.
FrederikKay
Schandknaap
Berichten: 17
Lid geworden op: zondag 13 maart 2011, 11:00

Bericht door FrederikKay »

Ik wil het best een keer proberen. Op dinsdagen kan ik over het algemeen wel. Moet ik zelf een boek kopen? Ik heb nu alleen een PDF.
Roleplayer
Schandknaap
Berichten: 17
Lid geworden op: woensdag 28 maart 2012, 18:55

Bericht door Roleplayer »