Groep van 3 zoekt nog twee mensen (Pathfinder)

Als je op zoek bent naar een groep, spelers of een GM in de omgeving van Den Haag.
Plaats reactie
Roleplayer
Schandknaap
Berichten: 17
Lid geworden op: woensdag 28 maart 2012, 18:55

Groep van 3 zoekt nog twee mensen (Pathfinder)

Bericht door Roleplayer »

Hallo,

Wij zijn 3 heren die op zoek zijn naar nog 2 spelers in Den Haag.
We zijn van plan elke week te spelen op een nog niet besloten dag die iedereen uitkomt en dan met pizza o.i.d. er bij.

Ik zou kunnen DM'en maar spelen vind ik ook niet erg.

We spelen ook Warhammer en dingen zoals munchkin als je daar ook een keer zin in hebt, maar dat op andere dagen.

Aangezien er een Engelsman en een Amerikaan al bijzitten zal de voertaal Engels zijn en word er dus ook verwacht dat je dat kan.

Leeftijd is geen punt.

Mvg,

Mark
FrederikKay
Schandknaap
Berichten: 17
Lid geworden op: zondag 13 maart 2011, 11:00

Bericht door FrederikKay »

Mijn naam is Freek. Ik ben student en ik woon in Delft.
Ik ben zelf erg geïnteresseerd in Pathfinder. Ik heb echter nooit echt een campaign kunnen spelen omdat ik geen van mijn vrienden kan overhalen. Ben wel bekent met de regels etc. Wanneer spelen jullie?
Roleplayer
Schandknaap
Berichten: 17
Lid geworden op: woensdag 28 maart 2012, 18:55

Bericht door Roleplayer »

Hey,


We zijn inmiddels begonnen en hebben 4 spelers en ik DM. Een vijfde speler is welkom sowieso. We spelen op het moment op dinsdag avond. 2 keer gedaan al. Groep is wel Engels over het algemeen. 2 nederlanders nu. Interesse? De rest is trouwens ook erg nieuw.
FrederikKay
Schandknaap
Berichten: 17
Lid geworden op: zondag 13 maart 2011, 11:00

Bericht door FrederikKay »

Ik wil het best een keer proberen. Op dinsdagen kan ik over het algemeen wel. Moet ik zelf een boek kopen? Ik heb nu alleen een PDF.
Roleplayer
Schandknaap
Berichten: 17
Lid geworden op: woensdag 28 maart 2012, 18:55

Bericht door Roleplayer »

Boek he lb je niet nodg. Een pdf is prima. Ik zal het nog even met de groep doorspreken en dan laat ik je het weten. Wat zou je willen spelen? We beginnen rond 5 uur tot een uur of 21:30-22:00 en we bestellen eten.
FrederikKay
Schandknaap
Berichten: 17
Lid geworden op: zondag 13 maart 2011, 11:00

Bericht door FrederikKay »

Ik vind opzich elke core class best. Als het mag heb ik echter een lichte voorkeur voor de Alchemist. Deze komt volgens mij uit het ultimate magic book. Ik zal de benodigde pagina's zelf meenemen.

Als je denk dat dit echter het spel te ingewikkeld maakt vind ik een core class ook goed. Wat hebben jullie nog nodig?
Roleplayer
Schandknaap
Berichten: 17
Lid geworden op: woensdag 28 maart 2012, 18:55

Bericht door Roleplayer »

We hebben al een alchemist, fighter, cavalier, en rogue. Misschien een druid/cleric/wizard/sorcerer? Er is een DM wizard die je zo zou kunnen spelen omdat hij al in playbis. Mag je zelf kiezen wat voor wizard bijv.
FrederikKay
Schandknaap
Berichten: 17
Lid geworden op: zondag 13 maart 2011, 11:00

Bericht door FrederikKay »

Vind ik ook prima, die Wizard. Anders een Cleric denk ik.

Jammer van die Alchemist. Ik zat zelf ook al te kijken naar de Sleepless Detective prestige class, met het idee om een combinatie dr Jeckel and Mister Hide en Sherlock Holmes te maken.
Roleplayer
Schandknaap
Berichten: 17
Lid geworden op: woensdag 28 maart 2012, 18:55

Bericht door Roleplayer »

Zo, ben nu thuis dus kan even fatsoenlijk reageren, telefoons vind ik maar niks qua typen!

Maar eh, Alchemist is prima - de andere alchemist vind het geen probleem, zou je aan kunnen geven wat voor alchemist? Weet niet precies wat onze is maar ehh, ja.

Misschien handig om me even op facebook toe te voegen en dan voeg ik je aan de groep toe, je kan me vinden als Mark Sprietsma.

Kom je dinsdag al?
Roleplayer
Schandknaap
Berichten: 17
Lid geworden op: woensdag 28 maart 2012, 18:55

Bericht door Roleplayer »

We spelen in de wereld van Warhammer trouwens - zijn bezig om de Border Princes te verkennen in naam van de stadsraad van Marienburg. Regels werken wel gewoon volgens pathfinder over het algemeen alleen wat magic dingen die anders zijn maar die affecten een alchemist niet.
FrederikKay
Schandknaap
Berichten: 17
Lid geworden op: zondag 13 maart 2011, 11:00

Bericht door FrederikKay »

Ik denk dat ik eigenlijk liever een Bard speel. Dan houden we een beetje variatie in de groep. Anders een Wizard denk ik.

Wat bedoel je voor type? Archetype? Voor bard denk ik Detective of Archeologist. Dat ligt er een beetje aan. Detective is handig voor RP encounters, waar een Archeologist eigenlijk gewoon een rogue is met wat Bardic Cantrips.
Roleplayer
Schandknaap
Berichten: 17
Lid geworden op: woensdag 28 maart 2012, 18:55

Bericht door Roleplayer »

Allemaal prima. Voeg me toe, dan chatten we ff :p
Wanderer
Vrije Boer
Berichten: 27
Lid geworden op: zondag 17 maart 2013, 16:51

Bericht door Wanderer »

Is in deze groep nog plaats voor één extra ziel?
Roleplayer
Schandknaap
Berichten: 17
Lid geworden op: woensdag 28 maart 2012, 18:55

Bericht door Roleplayer »

Ik zal het even met de groep bespreken.

Hoe oud ben je sowieso?

We spelen op dinsdag 17:30 - 21:30. Met 5 man atm.
Wanderer
Vrije Boer
Berichten: 27
Lid geworden op: zondag 17 maart 2013, 16:51

Bericht door Wanderer »

Ik ben 28, game sinds 16e en ben bekend met WoD, D&D 3.5 en Pathfinder en van hack'n'slash tot immersive role-play. Ben in eerste instantie iemand die dol is op het RP gedeelte van de RPG.
Roleplayer
Schandknaap
Berichten: 17
Lid geworden op: woensdag 28 maart 2012, 18:55

Bericht door Roleplayer »

Kleine update voor mensen die nog willen reageren op mij of dit topic:

Ik ga in Augustus naar Shanghai verhuizen voor de komende jaren(wie weet voor hoelang) en de groep gaat waarschijnlijk niet verder zonder mij aangezien er nog 2 mensen gaan studeren in het buitenland (we hebben nogal een varierende leeftijd verdeling).

Dus...;)

mvg,

Mark
Plaats reactie