(TT) D&D 3.5 spelers/DM gezocht Zoetermeer/Den Haag

Als je op zoek bent naar een groep, spelers of een GM in de omgeving van Den Haag.
Plaats reactie
Alinys
Secreetknecht
Berichten: 2
Lid geworden op: woensdag 9 juli 2008, 17:51

(TT) D&D 3.5 spelers/DM gezocht Zoetermeer/Den Haag

Bericht door Alinys »

Hoi allemaal,

Na 2 jaar niet gespeeld te hebben willen mijn vriend en ik weer beginnen. Helaas is onze vorige party uit elkaar gevallen.
We zijn op zoek naar 1-2 spelers en een DM. We zijn met 3 spelers (28M, 28V en 31M jaar).
Zelf zijn we te novice/beginner om te DM-en.

We zoeken variatie tussen hack&slash en roleplay.
Ons huis in Zoetermeer staat ter beschikking. (wij hebben 3 langharige katten, pas dus op met allergien). We zijn in het bezit van een auto en kunnen dus ook op andere locaties spelen.
We denken er aan om om de week op zaterdag te spelen. Voor snacks/drinken kan worden gezorgd (kleine bijdrage alle spelers of zelf iets meenemen)
We wilden ergens in juni beginnen.
We zijn in het bezit van een aantal boeken. (weet uit m'n hoofd helaas niet welke)

Alvast bedankt voor het lezen en ik hoop op leuke reacties.
Estarriol
Secreetknecht
Berichten: 1
Lid geworden op: dinsdag 13 september 2011, 22:19

Bericht door Estarriol »

Hallo,

Ik (35M) heb D&D gespeeld tot een jaar of drie terug (versie 3.5, in de campaign world Eberron), en het lijkt me leuk om weer te D&D'en. Optioneel als DM wat het mij betreft.

Ik heb een reeks boeken van versie 3.5.
Alinys
Secreetknecht
Berichten: 2
Lid geworden op: woensdag 9 juli 2008, 17:51

Bericht door Alinys »

Hoi!

Bedankt voor je reactie.

Misschien een leuk idee om een korte quest te doen van 1 dag om te zien of het klikt tussen alle spelers. Vind ik ook wel belangrijk.
Dan hebben we nog een speler of een DM nodig (of beiden zodat de DM's kunnen rouleren).
jccusell
Secreetknecht
Berichten: 3
Lid geworden op: zaterdag 25 mei 2013, 23:56

Bericht door jccusell »

Ik heb je een persoonlijk berichtje gestuurd.

Ben 34 , woon in den haag en speel pas sinds 2 jaar dend. Laat maar weten of jullie nog mensen erbij willen hebben!
Maaike
Secreetknecht
Berichten: 2
Lid geworden op: woensdag 19 juni 2013, 13:49

Bericht door Maaike »

Zoeken jullie nog iemand?

Ik, V29, kom uit Den Haag en speel al zo'n 10 jaar. Ben recreant en heb eigenlijk niet genoeg kennis om te DMen. Heb mijn eigen 3.5 PHB.

Groetjes,
Maaike
If all else fails, go for the eyes!
Vecna
Secreetknecht
Berichten: 2
Lid geworden op: maandag 18 november 2013, 16:34

Bericht door Vecna »

Heb al een pm gestuurd; Ik (M34) woon ook in Zoetermeer en heb zin om met enige regelmaat lekker een avondje of middag te spelen. Ook heb ik ruime ervaring met de dungeon master rol in 3.5 :)

Laat ff wat horen :)

Groet,
Auke
Gebruikersavatar
Janek
Leenheer
Berichten: 79
Lid geworden op: dinsdag 25 september 2012, 23:08

Bericht door Janek »

hoe staat het nu met jullie groep?
Gebruikersavatar
Boelbok
Burger
Berichten: 46
Lid geworden op: dinsdag 5 januari 2010, 14:43

Bericht door Boelbok »

Ook geïnteresseerd in 3.75 oftewel Pathfinder ? Ik heb namelijk niet alle boeken van 3.5, maar wel daarin gespeeld. Van Pathfinder heb ik wel boeken en die staan online. Ik ben zelf ook DM, maar vind het ook leuk om weer speler te zijn met veel roleplay en ook wat gevechten.

Grtz, Lennaert
Plaats reactie